ahoj klucí,
dlouhodobě řeším problém blikající kontrolky oleje s bzučákem. Zatím bez výsledku a tak to zkouším i zde a budu doufat, že někdo bude mít nějakou zkušenost či radu. Mam G1 cabrio 1,8 2h 72kw.
Jak se to projevuje. Při studeném motoru se nic neděje, ale jak se ohřeje tak to potom začne. Při jakékoliv rychlosti, jakém kolik kvaltu a pustím li nohu z plynu a otáčky motoru klesnou pod 2000otáček tak se rožne kontrolka s bzučákem. Přidám-li plyn a otáčky se zvednou vše ztichne. Musím tedy držet pořád otáčky nad 2000 jinak mi ten bzučák urve uši.
Co jsem zatím udělal: vyměnil olej a filtr, sundal vanu a vyčistil sací sítko, vyměnil obě tlaková čidla (nízký i vysokotlaký) Po těchto krocích žádná změna. Ted na jaře budu měnit olej znovu a při té příležitosti sundám opět vanu a vyměním ještě olejové čerpadlo. Nechal jsem měřit tlak oleje a servis říkal, že tlaky jsou zvláštní, že ručička tam hapruje a střílí klidně až na maximum a pak zase padá. Další co se mi podařilo zjistit už ze dvou nezávislých zdrojů, že tady tu závadu prý odjakživa dělaly budíky, ve kterých se něco posere a pak to takhle bzučí, což se mi moc nezdá, ale možné je vše. Za jakoukoli radu budu rád. Díky
bliká kontrolka oleje + bzučák 1,8 2h
Moderátor: lister
- Tauič
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 19.09.2008 20:28
- Bydliště: Aš
bliká kontrolka oleje + bzučák 1,8 2h
Škoda Superb 3 combi 2,0 TDI L&K 2017, 140kw
VW Golf VI 1,2 TSI 2012, 63kw
VW Golf I cabrio 1,8i1991, 72kw
VW Golf VI 1,2 TSI 2012, 63kw
VW Golf I cabrio 1,8i1991, 72kw
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: bliká kontrolka oleje + bzučák 1,8 2h
Tohle mi dělalo špatné čidlo nízkého tlaku. Ale já mám budík tlaku oleje, takže jsem byl vklidu.. Co znamená lítal tlak na maximum pak padal, za jaké teploty jaký tlak/otáček?.. Napadá mě, zda si nepřisává vzduch mezi čerpadlem a potrubím se sacím košem, když se olej zahřeje.
Golf I CABRIO
- Tauič
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 19.09.2008 20:28
- Bydliště: Aš
Re: bliká kontrolka oleje + bzučák 1,8 2h
čidla jsem vyměnil obě. Na ty tlaky ti moc nedokáži odpovědět, těmto věcem moc nerozumím. V létě jsem v servisu nechal dělat rozvody a nechal jsem si zároveň změřit tlak paliva a tlak oleje. Palivo bylo ok, a u oleje mi technik řekl, že naměřené hodnoty probíhaly nějak divně. Jestli si dobře pamatuji, tak by tlak měl ukazovat nějakou stálou hodnotu a u cabria to prý kolísalo nahoru a dolu. Při jakých otáčkách a teplotách, tak to nevím. Zřejmě se tím servis moc nechtěl dál zabývat.
Škoda Superb 3 combi 2,0 TDI L&K 2017, 140kw
VW Golf VI 1,2 TSI 2012, 63kw
VW Golf I cabrio 1,8i1991, 72kw
VW Golf VI 1,2 TSI 2012, 63kw
VW Golf I cabrio 1,8i1991, 72kw
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: bliká kontrolka oleje + bzučák 1,8 2h
Změření tlaku je ovšem to podstatné, co by se teď mělo udělat, aby bylo jasné, jestli to opravdu maže. Buď někde v servisu (tuhle jednoduchou činnost by snad měl být schopný udělat každý servis), nebo si dodělej budík na měření tlaku a budeš mít jasno hned a napořád.
- Tauič
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 19.09.2008 20:28
- Bydliště: Aš
Re: bliká kontrolka oleje + bzučák 1,8 2h
Dlouho jsem tu nebyl a tak podávám info, že problém vyřešen. Při výměně oleje, jsem se rozhodl opět sundat vanu a vyměnit čerpadlo. Staré čerpadlo, bylo přidřené a nejspíš v nízkých otáčkách špatně mazalo. Po výměně čerpadle je vše ok.
Škoda Superb 3 combi 2,0 TDI L&K 2017, 140kw
VW Golf VI 1,2 TSI 2012, 63kw
VW Golf I cabrio 1,8i1991, 72kw
VW Golf VI 1,2 TSI 2012, 63kw
VW Golf I cabrio 1,8i1991, 72kw