2.5TDI AXD - únik oleje

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

2.5TDI AXD - únik oleje

Příspěvek od BigBang »

Zdar,
na mém AXD mám cca 4 tis. km nový Garrett GT2052 (turbo pro AXE) včetně zavaření a srovnání prasklých svodů a nyní spotřeba tak 2l na 1000 km. Zadní dveře mastný od oleje, stejně tak komplet spodek. Kolem příruby napojení na blok s olej. kanálem je sucho. Jediný viditelný únik je z hadice od IC ve spoji u EGRu. EGR vyměněn (Magneti marelli), hadice (Gates) taktéž, ale i tak únik stále je :( Nejde mi do hlavy, proč by tak rychle mělo lehnout turbo. Vůle na něm je ani ne poloviční než na tom původním, které taky tlačilo olej, ale ani zdaleka ne tak extrémně. Nemůže se ucpat/zapéct odtok. kanál oleje z turba, takže by se potom protlačoval do sání?

BB
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“