B 5.5 96KW kouří modře
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.08.2012 18:44
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Tak jsem vymenil skoro vsechno a kouri porad ted budu muset vymenit vstriky,nic jinyho uz me nenapada kdyz je studenej startuju az na podruhy nechci kupovat nove vstriky kdyz nevim jestli jsou opravdu v haji,nemate nekdo nejakej napad nebo radu jak to nejlepe zjistit? diky za rady
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: B 5.5 96KW kouří modře
vyměnil jsi gufera ventilů a už to nefouká z toho válce nahoru, nebo pořád ano? pak by to asi byly těsnění vstřiků.
To že diagnostika neukáže špatný vstřik je pravda. Respektive ukáže špatný, ale hlavně co se týče elektroniky. Pokud odejde mechanicky, už to je horší. Množství nafty který ukazuje na vstřknutí na VAGu je naprogramované a to množství vypočítává podle impulzu. To znamená že je v ŘJ nastaveno že 1 impuls je xx mg/stř. Dle toho ukazuje VAG, ale realita může úplně jinde. Tak mi to bylo vysvětleno, když jsem se ptal jak se seřizujou sportovní trysky. V podstatě neseřizujou, respektive ano, ale je to složité a musí se vše vypočítávat a odměřovat množství v odměrných válcích apod. Protože to co právě ukazuje elektronika je to co je nastavené na daný typ vstřiku v ŘJ dle impulzu, ale není to skutečné množství co protéká vstřikem, to ten vstřik samozřejmě nemá jak změřit.
To že diagnostika neukáže špatný vstřik je pravda. Respektive ukáže špatný, ale hlavně co se týče elektroniky. Pokud odejde mechanicky, už to je horší. Množství nafty který ukazuje na vstřknutí na VAGu je naprogramované a to množství vypočítává podle impulzu. To znamená že je v ŘJ nastaveno že 1 impuls je xx mg/stř. Dle toho ukazuje VAG, ale realita může úplně jinde. Tak mi to bylo vysvětleno, když jsem se ptal jak se seřizujou sportovní trysky. V podstatě neseřizujou, respektive ano, ale je to složité a musí se vše vypočítávat a odměřovat množství v odměrných válcích apod. Protože to co právě ukazuje elektronika je to co je nastavené na daný typ vstřiku v ŘJ dle impulzu, ale není to skutečné množství co protéká vstřikem, to ten vstřik samozřejmě nemá jak změřit.
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.08.2012 18:44
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Tesneni vedeni vstriku vymeneno a stale kouri jako avie.
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Nevím jestli už jsem to sem nepsal, ale diag ukáže špatný vstřik co se týká elektronické části. Mechanickou část ona moc nepozná. Takže jestli například nějaký ukapává, diag to nemusí poznat. Řešili jsme to na tchánovi octě 1,9TDI 77kw. Hodnoty byly dle diag v normě bez problému, ale kouřilo to modře. Tak jsme vzali jeden jiný vstřik na zkoušku, dali ho místo "nejhorší" hodnoty i když byla krásně v normě a ejhle, bylo po kouři. Nejspíš ale byly načaté stejně všechny vstřiky. Koupili jsme tedy potom alespoň ten jeden nový a stál asi 3300Kč bez DPH komplet s gumičkama, vše origo Bosch. Ještě se pak přišlo na to, že se musí doladit rozvody, že taky neseděli tak jak mají a bylo po problémech.
Musím také podotknout že auto jednou dojelo domů - sice ne na plný výkon ale dojelo a ráno už nenastartovalo. Zkoumalo se proč... Nakonec se zjistilo že je totál, ale opravdu totál ucpaný naftový filtr, který vážně nepropustil ani kapičku nafty - sundaná hadička za filtrem a nic. Sundala se před filtrem a nafta stříkala proudem... Tak vyndat - vložka naprosto černá stejně tak nafta byla také černá Rozebral jsem nádrž, nafta černá jako olej. Sítko na čerpadle silně zacpané. Tak jsem vše vypustil, nádrž vytřel do sucha a nalil čistou Vervu. Auto chytlo hned jak si nasálo a běželo normálně.
Ovšem jak se do nádrže dostala černá nafta s nějakými částicemi které zacpali filtr i sítko čerpadla v nádrži? Vypadalo to jako olej nebo saze. Auto mělo DPF.
Chci tím říct, jestli se ti nemůže třeba přes tandemové čerpadlo dostávat olej do nafty? Protože když to tchán potom říkal mechanikovi, myslím že tandem měnili.
Je to jen nápad, nevím jestli to může být i tvůj případ s tím, že ti to zatím nic neucpalo, ale třeba máš olej v naftě
Musím také podotknout že auto jednou dojelo domů - sice ne na plný výkon ale dojelo a ráno už nenastartovalo. Zkoumalo se proč... Nakonec se zjistilo že je totál, ale opravdu totál ucpaný naftový filtr, který vážně nepropustil ani kapičku nafty - sundaná hadička za filtrem a nic. Sundala se před filtrem a nafta stříkala proudem... Tak vyndat - vložka naprosto černá stejně tak nafta byla také černá Rozebral jsem nádrž, nafta černá jako olej. Sítko na čerpadle silně zacpané. Tak jsem vše vypustil, nádrž vytřel do sucha a nalil čistou Vervu. Auto chytlo hned jak si nasálo a běželo normálně.
Ovšem jak se do nádrže dostala černá nafta s nějakými částicemi které zacpali filtr i sítko čerpadla v nádrži? Vypadalo to jako olej nebo saze. Auto mělo DPF.
Chci tím říct, jestli se ti nemůže třeba přes tandemové čerpadlo dostávat olej do nafty? Protože když to tchán potom říkal mechanikovi, myslím že tandem měnili.
Je to jen nápad, nevím jestli to může být i tvůj případ s tím, že ti to zatím nic neucpalo, ale třeba máš olej v naftě
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.08.2012 18:44
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Nevite nekdo jestli na 96 kw je vic druhu vstriku? musim sehnat alespon jeden a budu zkouset
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Ano jsou- viz. muj prispevek
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Kódy vstřiků 96kw Passat rok 2002 motory AVF, AWX dle ETKY:
038 130 073 AL
038 130 079 BX
038 130 073 BA
038 130 079 FX
038 130 073 AL
038 130 079 BX
038 130 073 BA
038 130 079 FX
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.09.2012 20:38
Re: B 5.5 96KW kouří modře
hoši mam uplně stejnej problém passat 96kw avf při studenem startu motor začne kouřit jako stará avie podotýkam nesmrdí olejem ale nespálenou naftou taky nevím co stím vyměnil jsem vstřiky a pořad stejný problem kouři a motor vynechává
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Koukni se pro srandu na diagnostice na hodnotu nastavení rozvodů. Slyšel jsem i teorii, že pokud motor dělá tohle, mlže za to často právě synchronizace klika - vačka, a tedy časování ventilů a čas vstřiku. Ovlivňuje to i spotřebu.
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.09.2012 20:38
Re: B 5.5 96KW kouří modře
to skusím ale spotřeba tak kolem 7L ale to jezdím 5km do prace 5 z prace ale gdyž jedu dál takovejch 30 tak je tam nejakejch 5,5l,6l ajeste jedna vec nemužou to dolěnat lolatky v turbu že nefunguje to naklápění že je zatuhle?? i regulace turba nechodí jak by měla a při plném plynu to padá do nouzáku to je jasný to je regulace ale hlavně proc to hulí muže to být turbo??
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 19.02.2013 16:07
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Ahoj. tak jak jsi dopadl ? Mám ten samý problém a prosím tím o radu.....Slava B 5.5 píše:Jj diagnostika proběhla v pohodě,zitra jedu za klukem co mi už snad konečne pomuže další zjištění je že jsem sundal vicko motoru a motor vyfukuje modrý dým sundal jsem víko ventilu,vypojil jsem elektriku od vstřiku aby motor nenaskočil a točil starterem a z 2 válce bylo videt jak de lehce modrej dým spíš to vypadá na tesnění pod hlavou nebo prasklá hlava
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.08.2012 18:44
Re: B 5.5 96KW kouří modře
Problém se mi nepodařilo za 10 let vyřešit,passat stále kouří.