Spojka a dvouhmota 2.0 biTdi - 176kw, 7r. DSG

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
martin2844
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 23.11.2023 18:09

Spojka a dvouhmota 2.0 biTdi - 176kw, 7r. DSG

Příspěvek od martin2844 »

Ahoj všem, mám najeto ca 160 000km, a v blízké budoucnosti mě asi čeká dvouhmoty (rachtá za studena). Koukali se mi na to v servisu (jenom poslechově) a doporučili výměnu dvouhmoty, s tím prý ale musí dělat i spojku, dále nějaký filtr, ke kterému se obvykle nelze dostat atd, atd ... Zajímalo by mně - ze zkušeností - je opravdu potřeba s dvouhmotou dělat i spojku, nebo se to může oddělit? Kolik případně rámcově počítat peněz za výměnu dvohmoty / celé sady?
A za další - doporučili byste nějaký autoservis v Praze (podle dobrých zkušenosti)? Jedná se o passat kombi, diesel, 176kw, 7r. DSG, 4x4, rv.2016. Děkuji.

Stana1985
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 26.12.2020 12:48

Re: Spojka a dvouhmota 2.0 biTdi - 176kw, 7r. DSG

Příspěvek od Stana1985 »

Já jsem dělal ve 175tis.km jen dvouhmotu bez spojek a zatím bez problémů a teď je můj nájezd 215tisic a to mám chip plus ramp na dsg a nějak to nešetřim

PassatB8-BiTdi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.08.2019 10:13

Re: Spojka a dvouhmota 2.0 biTdi - 176kw, 7r. DSG

Příspěvek od PassatB8-BiTdi »

Nazdar v tejto teme som o tom pisal pozri si to nech to tu nemusim kopirovat .

passat-b8-motory-diesel/spolehlivost-bi ... 61-45.html

martin2844
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 23.11.2023 18:09

Re: Spojka a dvouhmota 2.0 biTdi - 176kw, 7r. DSG

Příspěvek od martin2844 »

Ahojte, dakujem pani.
@PassatB8BiTdi - Mam to presne ako si pisal v tvojom prispevku. Ziadne problemy s tou dvojhmotou z vonku pocutelne nie su, ani auto dovnutra nevibruje na volnobezne otacky nech su akekolvek, tak sa mi prave uplne nechce verit, ze to bude ta dvojhmota, ale neviem, mozno nakoniec hej ;).

Inak to auto cele nejak skube pri preradovani rychlosti v kombinacii s pracou s plynom ... hlavne ked s nim akoby "bez plynu" pred krizovatkou spomalujem, on radi dole, a potom teda zistim, ze mozem ist, tak mu pridam, tak to niekedy zaskubne jak dive. Niekedy aj bez preradovania to skube, ked striedam pustanie plynu s pridavanim ... keby vas napadlo, co s tym moze byt, alebo nejakeho sikovneho mechanika-servis, ktory sa v tychto veciach vyzna, budem rad, lebo si myslim, ze tieto veci doagnostikovat nie je jednoduche, musi to byt niekto so skusenostou ...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“