Zdravím potřeboval bych poradit mám Touarega 7p 3.0tdi 180kw.
Auto jede krásně, topí bez problému, nezávisle topení taky všechno OK. Auto nekouří motor má krásný chod jak studený tak teplý. Na autě je cca 10 000km zpět dělaný turbo (nové), komplet rozvody, termostaty. Když jedu klidná jízda žadný chvátání občasné předjíždění tak je vše v pořádku. Ale když má auto svižnější jízdu po dálnici, nebo naloženou větší káru za sebou tak teplota vyletí nahoru na 100 stupňů chvilku se drží pak zase padne. Rozsvítí se mi kontrolka nedostatek chladicí kapaliny . Po zastavení vychladnutí doleju 0,5-1,5l vody auto projedu a všechno zase OK. Voda nikde vidět není že by unikala.
Nemá někdo zkušenost nebo nápad co by to mohlo dělat.
Únik chladicí kapaliny v zátěži
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Únik chladicí kapaliny v zátěži
Sice na jiném autě, ale úplně stejné příznaky - a bylo to fouklé těsnění. Najezdil jsem s tím cca 30 tisíc (většinou klidné jízdy), ale nakonec se to stejně začalo zhoršovat a těsnění se muselo vyměnit.
Někdy by měl být vidět únik fridexu (barevné stopy). Nemáš rybníček mezi hlavami?
Ještě se může zkontrolovat jestli víčko na expanzce udrží správný tlak (tuším 1atm?), ale to těsnění pod hlavou bude větší pravděpodobnost.
Někdy by měl být vidět únik fridexu (barevné stopy). Nemáš rybníček mezi hlavami?
Ještě se může zkontrolovat jestli víčko na expanzce udrží správný tlak (tuším 1atm?), ale to těsnění pod hlavou bude větší pravděpodobnost.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21.12.2023 10:23
Re: Únik chladicí kapaliny v zátěži
Koukal jsem a nikde nic to víčko ještě zkusím vyměnit. Díky
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Únik chladicí kapaliny v zátěži
Dým z výfuku je jaké barvy? Co víčko oleje, není tam bordel, olej vypadá ok?
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21.12.2023 10:23
Re: Únik chladicí kapaliny v zátěži
Dým z výfuku žádný, po vodě to smrdět není, olej klasika nevypadá že by se ředil vodou ani nepřibývá, víčko žádný “šlem” nemá. Tak vůbec nevím ze začátku když se udělali rozvody byl cítit fridex do auta ale to se srovnalo a už nic.