Chyba 008825 (P2279) - 2.0 TFSI (Golf 5 GTI)

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Chyba 008825 (P2279) - 2.0 TFSI (Golf 5 GTI)

Příspěvek od Peťas »

Od včerejška hledám, co mi způsobuje chybu 008825 (P2279) - netěsnost v sacím systému. Stalo se to za jízdy, po rychlejším předjíždění. Při dalším následném přidání plynu auto pocukávalo a nechtělo jet. Po vypnutí a zapnutí zapalování otáčky postupně vystoupaly na cca 2500 ot. a za chvilku spadly k volnoběhu, který kolísal mezi cca 700 - 1200 ot.

Dnes, když už to bylo studené, jde motor na volnoběh nepravidelně, ale otáčky nekolísají (na provozní teplotu jsem ho zahřát nenechal).

Vyměnil jsem podtalkové trubky mezi sáním, vakuovým čerpadlem a posilovačem brzd - ty měly praskliny, které vypadaly celkem "čerstvě". Bez změny. Dal jsem, pro jistotu, i nový PCV ventil (starý tam byl cca 40tkm, takže by měl být ještě OK). Bez změny. Vizuálně nikde již nic nevidím (není toho moc vidět, když se něco neodmontuje :-) ), na stříkání stratovacím sprejem to nikde nijak nereaguje, takže takto jsem žádný další problém nenašel. Po odpojení váhy vzduhu jde motor klidně.

Má někdo nějakou radu, kam se ještě podívat - kde my mohla být nějaká prasklá trubka, nebo jiná netěsnost, která to dělá?
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“