DIAGNOSTIKA - Vypis chyb , kodování ap.

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: Chozin, alesino

Odpovědět
Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: DIAGNOSTIKA - Vypis chyb , kodování ap.

Příspěvek od Peťas »

kubisz píše:
25.02.2024 10:31
pouze u halogen svetel (by default je ale myslim aktivovano), u LED jen fyzickou upravou svetla
Ano, aktivní z výroby. Pokud to u LED opravdu není (proč), tak použít UK světlo (a možná i dotáhnout drát).

myslim, ze nelze; mlhovka fyzicky chybi; u halogen svetel by asi slo nahrazenim UK vnitrniho svetla; u LED opet jen fyzickou upravou svetla
Ano mlhovka fyzicky opravdu chybí. Dodělával jsem - světlo z UK a drát jsem přetáhl pouze z levé mlhovky (žádná chyba, všechno svítí).

nelze ani u LED, ani u halogen; u obou fyzicky chybi bud 21W halogen zarovka a nebo LED pro brzdova svetla
U halogenů lze aktivovat, že svítí obrysovky při zabrzdění (přes den, na denní svícení, se tedy něco změní). Nejspíš to lze i u LED.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2878
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA - Vypis chyb , kodování ap.

Příspěvek od kubisz »

ad 1 : kdyz se u LED pouzije UK svetlo, tak bude chybet mlhovka ;-) proto je nutny cely svetlo upravit
ad 3 : u LED by se rozsvitil komplet celej pasek a ty pomlcky; tam to ma trochu smysl, ale u 5T1 je toto naprosto zbytecna vec a hlavne by s tim cloveka nejspis vyrazili z STKacka :-(
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: DIAGNOSTIKA - Vypis chyb , kodování ap.

Příspěvek od Peťas »

Ad3 - mám žárovkové a mám to aktivované. Opticky je to v pohodě, na STK taky žádný problém (díky tomu, že brzda je "jenom" zesílení obryskovky, to rozsvícení vnitřních obrysovek, vypadá, že je to originál). Přes den je dobré, že jako brzdy toho svítí víc a je to líp vidět (i když navíc svítí jenom 4x 5W).
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2878
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA - Vypis chyb , kodování ap.

Příspěvek od kubisz »

na 1T3 sme to pouzivali a tam to urcite smysl melo, ale tam slo prave rozsviti i uvnitr tu 21W zarovku naplno; tady sem to teda nevidel, ale ani u te LED varianty mi to nepripada uplne smysluplny (jen tosamozrejme o neco lip vypada... napr. u C4GP to u LED svetel delalo automaticky a vzdy s LED brzdou se rozly i LED obryosvky, takze i vyrobce obcas takovy figle pouziva ;-)
Přílohy
touran.jpg
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“