Ahoj,
Sháním servis nebo mechanika co rozumí a umí dát do kupy zlobivej motor co mám v cabriu.
Konkrétně je to typ DX. Já na to bohužel nemám čas ani prostor ani šikovné ruce. Tak bych to rád dal k profíkovi.
Touto cestou vás chci poprosit o osobní doporučení. Lokalita Praha a okolí.
Autoservis-tipy-zkušenosti
Moderátor: lister
- Martin S.
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 07.04.2008 21:53
- Bydliště: Frýdlant
Re: Autoservis-tipy-zkušenosti
DX v cabriu nikdy nebyl ne?
Jen se ptám..
Mělo by to být mechanický vstřikování že?
To bude trochu problem někoho splašit
Jen se ptám..
Mělo by to být mechanický vstřikování že?
To bude trochu problem někoho splašit
- duli
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 26.01.2011 12:54
- Bydliště: Strakonice
Re: Autoservis-tipy-zkušenosti
DX se do cabria dával.
Člověk se narodil, aby zemřel. Život se skládá pouze z toho, že denně odvracíme nevyhnutelné.
- TomBg1
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 20.11.2010 17:53
Re: Autoservis-tipy-zkušenosti
Tohle DX je tam ze Šíra a je tam K-Jetronic.
Normálně šlapal, ale poté co půl roku se s tím nejezdilo. Tak studený motor se po nastartování strašně třese a jde nepravidelně, bez plynu chcípne. Po držení plynu a ohřátí motoru, vypnu zapalování, opět nastartuju a aspoň to drží volnoběh. Bohužel při vyšších otáčkách se motor jakoby vypne.. klesnou otáčky a zas se chytne (se zařazenou rychlostí, jinak chcípne), což je ohromná legrace obvzlášť při předjíždění. To dělá i v prudšeji projetých zatáčkách. Vyměnil jsem komplet svíčky-kabely-rozdělovač-palec-filtr benzínu. Nezměnilo se nic. Tipuju benzinovou pumpu?. Ale ten motor by si zasloužil vůbec seřídit a nějakou péči kterou já neumím. Rád bych to dal někomu kdo tomu rozumí a dal by to dokupy. Samo za peníze
S tím když se poptám v klasickém servisu tak tam obracejí oči v sloup že takovou starou šlupku neumějí.
Normálně šlapal, ale poté co půl roku se s tím nejezdilo. Tak studený motor se po nastartování strašně třese a jde nepravidelně, bez plynu chcípne. Po držení plynu a ohřátí motoru, vypnu zapalování, opět nastartuju a aspoň to drží volnoběh. Bohužel při vyšších otáčkách se motor jakoby vypne.. klesnou otáčky a zas se chytne (se zařazenou rychlostí, jinak chcípne), což je ohromná legrace obvzlášť při předjíždění. To dělá i v prudšeji projetých zatáčkách. Vyměnil jsem komplet svíčky-kabely-rozdělovač-palec-filtr benzínu. Nezměnilo se nic. Tipuju benzinovou pumpu?. Ale ten motor by si zasloužil vůbec seřídit a nějakou péči kterou já neumím. Rád bych to dal někomu kdo tomu rozumí a dal by to dokupy. Samo za peníze
S tím když se poptám v klasickém servisu tak tam obracejí oči v sloup že takovou starou šlupku neumějí.
- Martin S.
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 07.04.2008 21:53
- Bydliště: Frýdlant
Re: Autoservis-tipy-zkušenosti
To vypadá na tlak paliva, nebo podávací čerpadlo v nádrži
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 25.12.2011 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autoservis-tipy-zkušenosti
moje zkusenosti s k-jetem - pokud nejakou dobu stoji (i pul rok staci), tak prestane slapat tak, jak ma... je tam hodne veci, ktere su muzou posrat... pres tlak paliva az po kostku, ktera ridi studene/teple starty a studeny/teply motor... nvm jestli to stejne funguje v golfu ale u porsche 924 to je bohuzel tak (klasika u vsech 924 je problem s teplyma startama, strasne dlouho toci, musi se nekolikrat startovat), a je to taky k-jet a predpokladam, ze skoro uplne stejny... jeste bych doporucil komplet vycistit ty smesovaci hlavu/vahu... muzou byt pricpane ty prutocne srouby
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 25.12.2011 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autoservis-tipy-zkušenosti
PS: kdybys byl ze zlina, tak tady je typek co nam dela vsechny youngtimery a je vazne sikovny, umi jak k-jety, tak le-jety i karbece i diesely... u prahy nvm, ale v brne je nekdo kdo prej umi k-jety
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21.04.2010 19:58
- Bydliště: Přerov
Re: Autoservis-tipy-zkušenosti
Zdravím ve spolek.Sháním někoho zkušenýho na servis.Mám golfa 1 obsah1,1.Před lety dělaná generálka motoru.Najel jsem cca 16 tis km....jede mi to na tři válce,v tom čtvrtém není komprese a bylo zjištěno,že výfukový ventil je trvale otevřen...takže zřejmě bude potřeba udělat znova hlavu....Je tu někdo z moravy kdo se tím zabývá?Diky