cukani motoru u g II 1.6i
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
rozhodně bych vyhodil ven karbec, rozdělal, vyčistil. osobně jsem měl v plovákový komoře kousky rzi, který asi ucpávaly trysky a dělalo to co chtělo.
pokud jsi neměnil podtlakový hadičky, tak je vyměň a nehledej na nich co stejně nenajdeš.
popř. někdy pomůže trošinku pohnout se šroubem bohatosti.
pokud jsi neměnil podtlakový hadičky, tak je vyměň a nehledej na nich co stejně nenajdeš.
popř. někdy pomůže trošinku pohnout se šroubem bohatosti.
no abs, no klima, no servo -> no problem
- kolez
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nový jičín
Re: zdechá 2ee
diky moc za rady a info budu muset teda v sobotu vyndat ten karbec a rozebrat to a vymenit ty hadicky...nemuzu tu nikde najit to jak na to...
nemohl bys mi hodit odkaz nebo poslta na emila.....
kolez@email.cz" target="_blank
diky
nejak nechapu tu kontrolu jak si ji delas sam??????,
nemohl bys mi hodit odkaz nebo poslta na emila.....
kolez@email.cz" target="_blank
diky
nejak nechapu tu kontrolu jak si ji delas sam??????,
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
návod na rozdělání karbecu nebo na diagnostiku?
pokud si na karbec netroufneš, tak to radši nedělej, mohlo by být víc škody jak užitku.
hadičky vyměnitu rčitě umíš
diagnotika už tady byla mockrát. no ale tak naposledy:
Potřebuješ kus drátu, žárovkovou zkoušečku (popř. led diodovou) a vědět, kde je diagnostický konektor (žlutý konektor poblíž zapalovací cívky)
- připojíš mezi diagnostický konektor a + pól baterie zkoušečku
- nastartuješ
- propojíš (drátem) alespoň na 4 vteřiny diagnostický konektor s - pólem baterie, pak ho odpojíš
- žárovka na zkoušečce začne blikat
kódy:
4444 nebyla detekována žádná chyba
0000 konec detekce
2121 chybný signál škrtící klapky
2122 není signál otáček od zapal.
2212 není signál od škrt. klapky
2342 lambda sonda – není signál
1111 vadná ř.j.
2322 není signál teploty nasávaného vzduchu
4431 ovládání škrtící klapky nevrací signál řídící jednotce
2312 není signál teplotního čidla vstřiku
2341 signál lambdy mimo rozsah
2343 lamda – příliš bohatá směs
2344 lamda – příliš chudá směs
2113 Hallův snímač
2231 regulace volnoběhu
2214 překročeny max. otáčky 7000ot./min.
2412 čidlo teploty v sacím potrubí
2124 čidlo nastavení škrtící klapky
2132 signál ovladače vstřiku a zážehu
4343 ventil do nádoby s aktivním uhlí
4342 vyhřívání sacího kanálu
4432 chybná regulace volnoběhu (motorek??)
mazání chybových kódů
- vypneš zapalování
- propojíš (drátem) diagnostický konektor s - pólem baterie
- zapneš zapalování
- počkáš nejméně 5 vteřin
- odpojíš drát
- vypneš zapalování
chyby vymazány
pokud si na karbec netroufneš, tak to radši nedělej, mohlo by být víc škody jak užitku.
hadičky vyměnitu rčitě umíš
diagnotika už tady byla mockrát. no ale tak naposledy:
Potřebuješ kus drátu, žárovkovou zkoušečku (popř. led diodovou) a vědět, kde je diagnostický konektor (žlutý konektor poblíž zapalovací cívky)
- připojíš mezi diagnostický konektor a + pól baterie zkoušečku
- nastartuješ
- propojíš (drátem) alespoň na 4 vteřiny diagnostický konektor s - pólem baterie, pak ho odpojíš
- žárovka na zkoušečce začne blikat
kódy:
4444 nebyla detekována žádná chyba
0000 konec detekce
2121 chybný signál škrtící klapky
2122 není signál otáček od zapal.
2212 není signál od škrt. klapky
2342 lambda sonda – není signál
1111 vadná ř.j.
2322 není signál teploty nasávaného vzduchu
4431 ovládání škrtící klapky nevrací signál řídící jednotce
2312 není signál teplotního čidla vstřiku
2341 signál lambdy mimo rozsah
2343 lamda – příliš bohatá směs
2344 lamda – příliš chudá směs
2113 Hallův snímač
2231 regulace volnoběhu
2214 překročeny max. otáčky 7000ot./min.
2412 čidlo teploty v sacím potrubí
2124 čidlo nastavení škrtící klapky
2132 signál ovladače vstřiku a zážehu
4343 ventil do nádoby s aktivním uhlí
4342 vyhřívání sacího kanálu
4432 chybná regulace volnoběhu (motorek??)
mazání chybových kódů
- vypneš zapalování
- propojíš (drátem) diagnostický konektor s - pólem baterie
- zapneš zapalování
- počkáš nejméně 5 vteřin
- odpojíš drát
- vypneš zapalování
chyby vymazány
no abs, no klima, no servo -> no problem
- kolez
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nový jičín
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
ten kód vykoukáš právě z té žárovkové nebo led zkoušečky.
pujdeš podle postupu - připojíš žárovku na konektor atd (viz příspěvek výš)
až začne blikat, začínáš odečítat
např. 2121:
blikne 2x, malá pauza, 1x, malá pauza, 2x, malá pauza, 1x, delší pauza a po ní další chybový kód.
až se takhle vyblikají všechny chyby, myslím, že je pak dlouhá pauza a pak to jde opět dokola.
je taky možné že tam chybu žádnou nemáš a tak ti bude blikat 4444 (4x, m. pauza, 4x ..)
pujdeš podle postupu - připojíš žárovku na konektor atd (viz příspěvek výš)
až začne blikat, začínáš odečítat
např. 2121:
blikne 2x, malá pauza, 1x, malá pauza, 2x, malá pauza, 1x, delší pauza a po ní další chybový kód.
až se takhle vyblikají všechny chyby, myslím, že je pak dlouhá pauza a pak to jde opět dokola.
je taky možné že tam chybu žádnou nemáš a tak ti bude blikat 4444 (4x, m. pauza, 4x ..)
no abs, no klima, no servo -> no problem
- kolez
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nový jičín
- Runcajz
- Závodník
- Příspěvky: 544
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky