KE-Jet a nastaveni, aneb horor na druhou

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

tak jsem vymenil EHNT a porypal se v kabelazi, tekze EHNT uz funguje, ale tlak stale pri zatezi jde do haje. Mohlo by se pri zatezi kousat cerpadlo?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

čerpadlo je 100% dobrý ? kolik máš benzínu v nádrži ?
mě když odcházelo čerpalo, tak dělalo největší bordel při prázdný nádrži a teplým motoru, asi n to měla vliv teplota benzínu :idea:

zkoušels měřit dodávku na výstupu z regulátoru za studena a "po chcípnutí" ?

tlak měříš na testportu ? zkus to někde jinde , třeba na výstupu na ventil studenýho staru, nejsem si jistej jestli není na testporu tlak regulovanej EHNT, ten se logicky mění..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:čerpadlo je 100% dobrý ? kolik máš benzínu v nádrži ?
mě když odcházelo čerpalo, tak dělalo největší bordel při prázdný nádrži a teplým motoru, asi n to měla vliv teplota benzínu :idea:

zkoušels měřit dodávku na výstupu z regulátoru za studena a "po chcípnutí" ?

tlak měříš na testportu ? zkus to někde jinde , třeba na výstupu na ventil studenýho staru, nejsem si jistej jestli není na testporu tlak regulovanej EHNT, ten se logicky mění..
v nadrzi je cca 15litru benzinu, tlak merim na "testportu", zkusim teda zmerit nekde jinde. Kdyz rychle pridam plyn a pak klapku pustim aby se zavrela, tak tlak lita jako blazen od 4 do 5ti baru. cerpadlo asi 100% tni nebude

jeste bych potreboval pomoc s jednim el. problemem. pri nastartovanym motoru mi napeti na baterce nejde ani za boha pres 14V. Zkousel jsem vymenit regulator na altiku za jiny a nic, dal jsem novy uhliky a bez reakce, tak o co tu kua jde? :?

Uživatelský avatar
Baltik_VW
Člen klubu
Příspěvky: 560
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Strašecí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik_VW »

čauves, taky mám problém. přitách sem ted jettu 1.8 4bod, nevim ted přesně to označení ale tušim že by to mělo být KR? (viz foto) jde o podobnej problém jakej tady byl už nadhozenej... když přidám plnej plyn tak se mi to taky jako že přidusí, jak už bylo psáno-jako by to vynechávalo a cukalo...jo a dělá to jen když je to teplý, když je to studený tak to nikdy neudělalo.... :roll:
čerpadlo do nádrže bylo už měněno předchozím majitelem ale to co je pod autem tak mi přide že tak divně sosá, jako že moc nahlas... nevim...

Pls o radu...
Přílohy
13-04-07_1630.jpg
13-04-07_1630.jpg (45.12 KiB) Zobrazeno 1000 x

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Baltik_VW

tohle vypada na GX...KR je 16V
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Baltik_VW
Člen klubu
Příspěvky: 560
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Strašecí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik_VW »

Willdaa píše:Baltik_VW

tohle vypada na GX...KR je 16V
aha, já vim že sem ty označení už tady někde četl ale nějak se mi to motá porád :oops:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Baltik_VW píše:
Willdaa píše:Baltik_VW

tohle vypada na GX...KR je 16V
aha, já vim že sem ty označení už tady někde četl ale nějak se mi to motá porád :oops:
koukni sem :arrow: http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... opic&t=272" target="_blank
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

KR to asi nebude spíš GX (nevidím chladič oleje,kterej by naznačoval výkonější motor)

hlasitost čerpadla je subjektivní, není nad to když sleduješ tlak za jízdy na budíku.

co palivovej filtr, kdy byl měněnej ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Baltik_VW
Člen klubu
Příspěvky: 560
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Strašecí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik_VW »

lister píše:KR to asi nebude spíš GX (nevidím chladič oleje,kterej by naznačoval výkonější motor)

hlasitost čerpadla je subjektivní, není nad to když sleduješ tlak za jízdy na budíku.

co palivovej filtr, kdy byl měněnej ?
s filtrem netuším... asi by nebylo od věci ho vyměnit, zítra ještě skusím dolejt víc benzínu protože ted tam byla jen rezerva ale myslim že by to nemělo mít nějakej vliv ne?

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Kurnik at delam, co delam, tak jakmile pripojim k EHNT ampermetr tak motor nenatocim, ma snahu chytnout, ale nenaskoci

Uživatelský avatar
Baltik_VW
Člen klubu
Příspěvky: 560
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Strašecí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik_VW »

já se k tomu dneska nedostal takže až zejtra se ozvu jesli se to nějak hnulo... :roll:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“