KE-Jet a nastaveni, aneb horor na druhou
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
čerpadlo je 100% dobrý ? kolik máš benzínu v nádrži ?
mě když odcházelo čerpalo, tak dělalo největší bordel při prázdný nádrži a teplým motoru, asi n to měla vliv teplota benzínu
zkoušels měřit dodávku na výstupu z regulátoru za studena a "po chcípnutí" ?
tlak měříš na testportu ? zkus to někde jinde , třeba na výstupu na ventil studenýho staru, nejsem si jistej jestli není na testporu tlak regulovanej EHNT, ten se logicky mění..
mě když odcházelo čerpalo, tak dělalo největší bordel při prázdný nádrži a teplým motoru, asi n to měla vliv teplota benzínu
zkoušels měřit dodávku na výstupu z regulátoru za studena a "po chcípnutí" ?
tlak měříš na testportu ? zkus to někde jinde , třeba na výstupu na ventil studenýho staru, nejsem si jistej jestli není na testporu tlak regulovanej EHNT, ten se logicky mění..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
v nadrzi je cca 15litru benzinu, tlak merim na "testportu", zkusim teda zmerit nekde jinde. Kdyz rychle pridam plyn a pak klapku pustim aby se zavrela, tak tlak lita jako blazen od 4 do 5ti baru. cerpadlo asi 100% tni nebudelister píše:čerpadlo je 100% dobrý ? kolik máš benzínu v nádrži ?
mě když odcházelo čerpalo, tak dělalo největší bordel při prázdný nádrži a teplým motoru, asi n to měla vliv teplota benzínu
zkoušels měřit dodávku na výstupu z regulátoru za studena a "po chcípnutí" ?
tlak měříš na testportu ? zkus to někde jinde , třeba na výstupu na ventil studenýho staru, nejsem si jistej jestli není na testporu tlak regulovanej EHNT, ten se logicky mění..
jeste bych potreboval pomoc s jednim el. problemem. pri nastartovanym motoru mi napeti na baterce nejde ani za boha pres 14V. Zkousel jsem vymenit regulator na altiku za jiny a nic, dal jsem novy uhliky a bez reakce, tak o co tu kua jde?
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele:
čauves, taky mám problém. přitách sem ted jettu 1.8 4bod, nevim ted přesně to označení ale tušim že by to mělo být KR? (viz foto) jde o podobnej problém jakej tady byl už nadhozenej... když přidám plnej plyn tak se mi to taky jako že přidusí, jak už bylo psáno-jako by to vynechávalo a cukalo...jo a dělá to jen když je to teplý, když je to studený tak to nikdy neudělalo....
čerpadlo do nádrže bylo už měněno předchozím majitelem ale to co je pod autem tak mi přide že tak divně sosá, jako že moc nahlas... nevim...
Pls o radu...
čerpadlo do nádrže bylo už měněno předchozím majitelem ale to co je pod autem tak mi přide že tak divně sosá, jako že moc nahlas... nevim...
Pls o radu...
- Přílohy
-
- 13-04-07_1630.jpg (45.12 KiB) Zobrazeno 1000 x
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
koukni sem http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... opic&t=272" target="_blankBaltik_VW píše:aha, já vim že sem ty označení už tady někde četl ale nějak se mi to motá porádWilldaa píše:Baltik_VW
tohle vypada na GX...KR je 16V
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
KR to asi nebude spíš GX (nevidím chladič oleje,kterej by naznačoval výkonější motor)
hlasitost čerpadla je subjektivní, není nad to když sleduješ tlak za jízdy na budíku.
co palivovej filtr, kdy byl měněnej ?
hlasitost čerpadla je subjektivní, není nad to když sleduješ tlak za jízdy na budíku.
co palivovej filtr, kdy byl měněnej ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele:
s filtrem netuším... asi by nebylo od věci ho vyměnit, zítra ještě skusím dolejt víc benzínu protože ted tam byla jen rezerva ale myslim že by to nemělo mít nějakej vliv ne?lister píše:KR to asi nebude spíš GX (nevidím chladič oleje,kterej by naznačoval výkonější motor)
hlasitost čerpadla je subjektivní, není nad to když sleduješ tlak za jízdy na budíku.
co palivovej filtr, kdy byl měněnej ?
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele: