generálka motoru- rozebrání

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

generálka motoru- rozebrání

Příspěvek od Marus »

Potřebuju nějak zgenerálkovat motor 1.8.Těsnění pod hlavou je v háji,klepou hydroštely,olej teče skoro všude...dá se to udělat na autě,nebo musí motor ven?
Zkoušel jsem tlaky,ale protože nemám speciální měřák,vzal jsem klasickej pneuměřič,dal silnější pružinku,přimontoval na starou svíčku a startérem jsem točil motorem.Sice nevím jak to tlakuje,ale hodnoty byly stejný-můžu se na to spolehnout,nebo jsem dělal blbost?
Šrouby na hlavě musej být nový,nebo můžu použít starý?Jaká vůle na klikovce je ještě v toleranci?Atd...
Díky za všechny rady :D
Naposledy upravil(a) Marus dne 08.06.2007 13:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
progress
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DOMA!!!!!!!

Příspěvek od progress »

motor by jsi mel vyndat!zas tolik prace to neni!pokud to budes delat komplet tak ti stejne nic jineho nezbyde!srouby muzes pouzit stare,pokud nejsou vyrezle zavity nebo telo sroubu aby mohlo pripadne dojit k prasknuti pri dotahovani....pokud ti tekl olej vsude mozne tak by to chtelo motor stejne oplachnout.....rovnou udelej spojku atd!pokud vyndas ulozeni kliky a nebude na salach nejaka znamka opotrebeni....ryhy,vytrhane kusy,,,nech to byt...pokud ano,nech prebrousit kliku a saly k danemu prebrusu....je to skladacka!pokud jsi alespon trochu zrucny tak to udelas!
NIC NEŽ VW!!!!!

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

progress:myslel jsem si to :lol: dík

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

Tak jsem se včera k tomu konečně dostal :) Jenže jsem narazil na pár problémů:
1)hydroštosy šly krásně vyndat,ale v jednom se nehejbe ten vnitřní váleček-takže ho musím rozhejbat,správně?
2)ze dvou my ty vnitřní válečky úplně vypadly,asi tam má být nějaká pružinková závlačka-musí tam být?
3)ten hvězdicovej šroub na klikovce mi vůbec nejde povolit,má normální závit -nebo opačnej,případně nějakej fígl jak na něj?

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Na sciro foru nekdo psal ze ten hydrostel se da rozdelat, ja je vyplachl technicakem a pak olejem a vsechny jsou tiche a funguji...

co se tyka sroubu n remenici, tak jedina metoda ktera se mi osvedcila... o kliku zaprit toporo, blok prisroubovat ke stolu(nebo pritahnout velkou svorkou), pres orech parkrat bouchnout do sroubu 5kg kladivem(je potreba se toho nebat) a pak klic + metrova trubka a jde to jak po masle...

Uživatelský avatar
progress
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DOMA!!!!!!!

Příspěvek od progress »

presne tak!ale nemlat do toho bez zajisteni kliky!melo by to jit!jak pise pov....chce to trubku aby jsi mel velkou paku a musi to jit!
NIC NEŽ VW!!!!!

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

Tak motůrek je polorozebranej,ale jak mám teď vyndat ventily?Vůbec nemůžu přijít nato jak? :twisted:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

když vytáhneš zdvihátko, uvidíš misku pružiny, tu zmáčkneš dolů, musíš si něčím podepřít ventil aby se neotvíral, vytáhneš 2 klínky, povolíš misku, vyndáš misku, vyndáš 2 pružiny, otočíš hlavu (motoru ne svoji :wink: ) vytáhneš ventil, znova otočíš hlavu a kleštěma vytáhneš (a zničíš) simerink, to celý ještě 7x a je to
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

misku zamáčknu,ale ty 2klinky mi tam neseděj,je tam jen jeden kroužek a drží tam jak čert :D dobrá,zkusím to ještě jednou

Jo a vadí hodně,když jsem držáky vačky neoddělal ve správným pořadí :?:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

určitě jsou dva, zkus to ještě jednou (nebo víckrát)

pokud jde o ty vačkový ložiska, tak je to v celku jedno, akorát se může stát že některý praskne, takže příště vyndej 1,3 a 5tý a pak 2 a 4 postupně povoluj, aby se uvolnil tlakventilových pružin na vačku
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
BADBOYSFAMILY
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4709
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha Picco
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

ja mam na dilne komplet zgeneralkovanou Hlavu na 1.8i jednobod... mel jsem ji u Pejska ve slanym a delal mi voditka i sedla a stalo me to vcetne gufer 1600kc ale jestli chces tak ti ji muzu nechat za 500kc pac tedka budu davat do svyho Golfika jinej motor...tak ji mam navic...ale rozdil od karbce a Strikacky je ve vacce a ve vickrat ulozeny vacce jinak je to uplne stejny :lol: tak aby ses s tim nemusel sr*t :lol:

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

2 BADBOYSFAMILY:díky,ale já mám čtyřbod a navíc ,snad už budu mít hlavu hotovou :P

Odpovědět

Zpět na „Motor“