generálka motoru- rozebrání
Moderátor: lister
- Marus
- Jezdec
- Příspěvky: 405
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou
generálka motoru- rozebrání
Potřebuju nějak zgenerálkovat motor 1.8.Těsnění pod hlavou je v háji,klepou hydroštely,olej teče skoro všude...dá se to udělat na autě,nebo musí motor ven?
Zkoušel jsem tlaky,ale protože nemám speciální měřák,vzal jsem klasickej pneuměřič,dal silnější pružinku,přimontoval na starou svíčku a startérem jsem točil motorem.Sice nevím jak to tlakuje,ale hodnoty byly stejný-můžu se na to spolehnout,nebo jsem dělal blbost?
Šrouby na hlavě musej být nový,nebo můžu použít starý?Jaká vůle na klikovce je ještě v toleranci?Atd...
Díky za všechny rady
Zkoušel jsem tlaky,ale protože nemám speciální měřák,vzal jsem klasickej pneuměřič,dal silnější pružinku,přimontoval na starou svíčku a startérem jsem točil motorem.Sice nevím jak to tlakuje,ale hodnoty byly stejný-můžu se na to spolehnout,nebo jsem dělal blbost?
Šrouby na hlavě musej být nový,nebo můžu použít starý?Jaká vůle na klikovce je ještě v toleranci?Atd...
Díky za všechny rady
Naposledy upravil(a) Marus dne 08.06.2007 13:50, celkem upraveno 1 x.
- progress
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DOMA!!!!!!!
motor by jsi mel vyndat!zas tolik prace to neni!pokud to budes delat komplet tak ti stejne nic jineho nezbyde!srouby muzes pouzit stare,pokud nejsou vyrezle zavity nebo telo sroubu aby mohlo pripadne dojit k prasknuti pri dotahovani....pokud ti tekl olej vsude mozne tak by to chtelo motor stejne oplachnout.....rovnou udelej spojku atd!pokud vyndas ulozeni kliky a nebude na salach nejaka znamka opotrebeni....ryhy,vytrhane kusy,,,nech to byt...pokud ano,nech prebrousit kliku a saly k danemu prebrusu....je to skladacka!pokud jsi alespon trochu zrucny tak to udelas!
NIC NEŽ VW!!!!!
- Marus
- Jezdec
- Příspěvky: 405
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou
Tak jsem se včera k tomu konečně dostal Jenže jsem narazil na pár problémů:
1)hydroštosy šly krásně vyndat,ale v jednom se nehejbe ten vnitřní váleček-takže ho musím rozhejbat,správně?
2)ze dvou my ty vnitřní válečky úplně vypadly,asi tam má být nějaká pružinková závlačka-musí tam být?
3)ten hvězdicovej šroub na klikovce mi vůbec nejde povolit,má normální závit -nebo opačnej,případně nějakej fígl jak na něj?
1)hydroštosy šly krásně vyndat,ale v jednom se nehejbe ten vnitřní váleček-takže ho musím rozhejbat,správně?
2)ze dvou my ty vnitřní válečky úplně vypadly,asi tam má být nějaká pružinková závlačka-musí tam být?
3)ten hvězdicovej šroub na klikovce mi vůbec nejde povolit,má normální závit -nebo opačnej,případně nějakej fígl jak na něj?
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Na sciro foru nekdo psal ze ten hydrostel se da rozdelat, ja je vyplachl technicakem a pak olejem a vsechny jsou tiche a funguji...
co se tyka sroubu n remenici, tak jedina metoda ktera se mi osvedcila... o kliku zaprit toporo, blok prisroubovat ke stolu(nebo pritahnout velkou svorkou), pres orech parkrat bouchnout do sroubu 5kg kladivem(je potreba se toho nebat) a pak klic + metrova trubka a jde to jak po masle...
co se tyka sroubu n remenici, tak jedina metoda ktera se mi osvedcila... o kliku zaprit toporo, blok prisroubovat ke stolu(nebo pritahnout velkou svorkou), pres orech parkrat bouchnout do sroubu 5kg kladivem(je potreba se toho nebat) a pak klic + metrova trubka a jde to jak po masle...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
když vytáhneš zdvihátko, uvidíš misku pružiny, tu zmáčkneš dolů, musíš si něčím podepřít ventil aby se neotvíral, vytáhneš 2 klínky, povolíš misku, vyndáš misku, vyndáš 2 pružiny, otočíš hlavu (motoru ne svoji ) vytáhneš ventil, znova otočíš hlavu a kleštěma vytáhneš (a zničíš) simerink, to celý ještě 7x a je to
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
určitě jsou dva, zkus to ještě jednou (nebo víckrát)
pokud jde o ty vačkový ložiska, tak je to v celku jedno, akorát se může stát že některý praskne, takže příště vyndej 1,3 a 5tý a pak 2 a 4 postupně povoluj, aby se uvolnil tlakventilových pružin na vačku
pokud jde o ty vačkový ložiska, tak je to v celku jedno, akorát se může stát že některý praskne, takže příště vyndej 1,3 a 5tý a pak 2 a 4 postupně povoluj, aby se uvolnil tlakventilových pružin na vačku
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- BADBOYSFAMILY
- VWexpert
- Příspěvky: 4709
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha Picco
- Kontaktovat uživatele:
ja mam na dilne komplet zgeneralkovanou Hlavu na 1.8i jednobod... mel jsem ji u Pejska ve slanym a delal mi voditka i sedla a stalo me to vcetne gufer 1600kc ale jestli chces tak ti ji muzu nechat za 500kc pac tedka budu davat do svyho Golfika jinej motor...tak ji mam navic...ale rozdil od karbce a Strikacky je ve vacce a ve vickrat ulozeny vacce jinak je to uplne stejny tak aby ses s tim nemusel sr*t