initiate
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- adar
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.05.2008 19:20
initiate
Poslusne hlasim, ze jsem zde
uz jsem par aut mel, mezi nima kdysi byl i golfino II 1.8GTI, ale tenhle ctyrkovej 1.6 16V moc teda nejede, kopecek = podradit i v single jizde, pod 2k ot/min nema smysl (na 3,4,5)neco delat s plynem, nad 3k uz si (i na tu trojku trochu) da rict ...prijde mi od spodku nejlinejsi co jsem mel...ale taky ma nejmensi obsah že....
Jinak vrzani...kosti DIKY a prezuju predek na Turanzu, v zadu zatim budou hucici Yokohamy, co prej kua podrzej, ale me serou tim bordelem co delaj....
Vymenim nejaky silentbloky motoru a prevodovky(cuka mi radicka) a uvidim co se vyvrbi dal )
Dik za info, projel jsem forum co to slo, dal jsem tomu 7dni a uz ted se bojim co se vysere...))
.....pri dobrzdovani, hned po zacatku jizdy mi jakoby tukalo do brzdy ABS, nebo jako by se vlnily kotouce, ale po par kilakach uz to nedela ... uvidim po vymene kosti, myslim, ze to zmizi zaroven s vrzanim
zatim caute
uz jsem par aut mel, mezi nima kdysi byl i golfino II 1.8GTI, ale tenhle ctyrkovej 1.6 16V moc teda nejede, kopecek = podradit i v single jizde, pod 2k ot/min nema smysl (na 3,4,5)neco delat s plynem, nad 3k uz si (i na tu trojku trochu) da rict ...prijde mi od spodku nejlinejsi co jsem mel...ale taky ma nejmensi obsah že....
Jinak vrzani...kosti DIKY a prezuju predek na Turanzu, v zadu zatim budou hucici Yokohamy, co prej kua podrzej, ale me serou tim bordelem co delaj....
Vymenim nejaky silentbloky motoru a prevodovky(cuka mi radicka) a uvidim co se vyvrbi dal )
Dik za info, projel jsem forum co to slo, dal jsem tomu 7dni a uz ted se bojim co se vysere...))
.....pri dobrzdovani, hned po zacatku jizdy mi jakoby tukalo do brzdy ABS, nebo jako by se vlnily kotouce, ale po par kilakach uz to nedela ... uvidim po vymene kosti, myslim, ze to zmizi zaroven s vrzanim
zatim caute
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: initiate
Nějak jsem to nepobral
- adar
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.05.2008 19:20
Re: initiate
No jo, jsem byl na hokej v hospode a po osmi kouskach jsem dostal psavou, taky cumim co jsem vypotil
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: initiate
ty blaho to si byl nahuleny a ne ozraly muzes psat knihy nejake romany nic ve zlem. se stavaadar píše:No jo, jsem byl na hokej v hospode a po osmi kouskach jsem dostal psavou, taky cumim co jsem vypotil
- adar
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.05.2008 19:20
Re: initiate
ee, jen ty piva. Kazdopadne prezuto a o vykend bude vymena kosti a silentbloku. )
- adar
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.05.2008 19:20
Re: initiate
..taky se mi nezda, ze ani na dvojaka nejde od dola za plynem, kdyz je potreba. Nekdo pribrzdi na krizovatce, nejlip s vyjezdem do kopce a snad abych daval 1, nebo pooockal az se na 2500 trochu chytne, jak kdybych slap pravou do hnoje a cekat.... (
Jinak starty poho, otacky drzi - proste prede, ale tohle bude asi nestandartni a taky nebezpecny...
Jinak starty poho, otacky drzi - proste prede, ale tohle bude asi nestandartni a taky nebezpecny...
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: initiate
Tak začít vyměňovat věci a to: zapalovací svíčky, vzduchový filtr, palivový filtr, vyčisti a nastavit do základní polohy škrtící klapku, používat kvalitní benzín (osobně doporučuji shell nebo omw) aditivum do paliva (o tom tady píšu snad v každém dotazu tak to určitě najdeš).adar píše:..taky se mi nezda, ze ani na dvojaka nejde od dola za plynem, kdyz je potreba. Nekdo pribrzdi na krizovatce, nejlip s vyjezdem do kopce a snad abych daval 1, nebo pooockal az se na 2500 trochu chytne, jak kdybych slap pravou do hnoje a cekat.... (
Jinak starty poho, otacky drzi - proste prede, ale tohle bude asi nestandartni a taky nebezpecny...
Já si na ten motor nemůžu stěžovat. Ano, v nízkých otáčkách je to línější, ale neřekl bych, že nějak extrémně. Už jsem za svoji řidičskou kariéru projel celkem dost aut a i se stejným motorem a vypozoroval jsem, že i když máš auta s naprosto stejnými motory, mohou se jinak chovat, být jinak pružné apod. Tohle vzníká tím jak se daný kus povedlo vyrobit, jak se auto zajíždělo, jak se majitel k autu chová, atd.
Každopdně pokud jsi byl zvyklí jezdit s většími objemy tak se není čemu divit. Holt vyšši kroutící moment je k nezaplacení.
- adar
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.05.2008 19:20
Re: initiate
jj na ten filtr a klapku kouknu.
- adar
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.05.2008 19:20
Re: initiate
Tak klapka vycistena i filtr vyfoukan a zmena asi nejaka mensi tam je (mozna se jen balamutim), kazdopadne jezdim trochu jinak nez jsem by zvykly, vic ho tocim a HLAVNE driv podrazuju - co slo na 5 vyjedu za 3, ale jde za ni pekne - ani spotreba nevylezla, nez kdyz jsem ho dusil s ocekavanim, ze se konecne rozjede .... a diky za poradu )
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: initiate
vyfoukáním mu moc nepomůžeš kup nějakej sport filtr aten každých 10tis. vypereš sadou k tomu určenouadar píše:Tak klapka vycistena i filtr vyfoukan a zmena asi nejaka mensi tam je (mozna se jen balamutim), kazdopadne jezdim trochu jinak nez jsem by zvykly, vic ho tocim a HLAVNE driv podrazuju - co slo na 5 vyjedu za 3, ale jde za ni pekne - ani spotreba nevylezla, nez kdyz jsem ho dusil s ocekavanim, ze se konecne rozjede .... a diky za poradu )
- g*o*l*f*
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 19.02.2008 13:50
- Bydliště: skoro Brno :-)
Re: initiate
MPavel píše:Tak začít vyměňovat věci a to: zapalovací svíčky, vzduchový filtr, palivový filtr, vyčisti a nastavit do základní polohy škrtící klapku, používat kvalitní benzín (osobně doporučuji shell nebo omw) aditivum do paliva (o tom tady píšu snad v každém dotazu tak to určitě najdeš).adar píše:..taky se mi nezda, ze ani na dvojaka nejde od dola za plynem, kdyz je potreba. Nekdo pribrzdi na krizovatce, nejlip s vyjezdem do kopce a snad abych daval 1, nebo pooockal az se na 2500 trochu chytne, jak kdybych slap pravou do hnoje a cekat.... (
Jinak starty poho, otacky drzi - proste prede, ale tohle bude asi nestandartni a taky nebezpecny...
Já si na ten motor nemůžu stěžovat. Ano, v nízkých otáčkách je to línější, ale neřekl bych, že nějak extrémně. Už jsem za svoji řidičskou kariéru projel celkem dost aut a i se stejným motorem a vypozoroval jsem, že i když máš auta s naprosto stejnými motory, mohou se jinak chovat, být jinak pružné apod. Tohle vzníká tím jak se daný kus povedlo vyrobit, jak se auto zajíždělo, jak se majitel k autu chová, atd.
Každopdně pokud jsi byl zvyklí jezdit s většími objemy tak se není čemu divit. Holt vyšši kroutící moment je k nezaplacení.
Přesně tak, taky jsem jezdil s jinými auty a obsahy a tento motor se mi nezdá zase tak zdechlý. Líbí se mi, jak tento motor hodnotí lidi, kteří jezdili v GTI nebo jiných našláplých motorech. Je jasné, že pro takové lidi přijde tento motor zdechlý, ale nevím, co by pak řekli na 1.4 . Pokud se ti ten motor tak se*e a nejede, tak si zjisti, co s ním dělal minulý majitel. Já mám tento kousek (AZD) od novoty a taky si nemůžu stěžovat. Výkon to má celkem pěkný, ale není to žádný závoďák. Na město a každodenní ježdění to táhne krásně, akorád je problém se sáním, jak už jsem tu víckrát psal(stejně jako MPavel), ohřívá se celý kryt a saje teplejší vzduch. Navíc při jízdě v singlu jede parádně, při jízdě ve dvou taky ok,ale jak si sedne někdo na zadní sedadla, tak jde výkon do háje, takže se moc nechodí na cestování na dálky ve více lidech a naloženým kufrem. Je to motor na vyšší otáčky a jede krásně oproti 1.6SR, která táhne v nižších otáčkách a ve vrchu se ztrácí, navíc má ten 16V krásnou spotřebu(což bude v nastávajících letech nejvyhledávanější vlastnost)
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: initiate
JJ. Když to zasedne víc lidí je to hodně znát. Prostě motor se musí točit a vychytat si kdy podřazovat. V singlu nemam ale problém točit motor mezi dvěma a třema tisíci otáčky a jezdit v klidu svižně..g*o*l*f* píše:MPavel píše: Tak začít vyměňovat věci a to: zapalovací svíčky, vzduchový filtr, palivový filtr, vyčisti a nastavit do základní polohy škrtící klapku, používat kvalitní benzín (osobně doporučuji shell nebo omw) aditivum do paliva (o tom tady píšu snad v každém dotazu tak to určitě najdeš).
Já si na ten motor nemůžu stěžovat. Ano, v nízkých otáčkách je to línější, ale neřekl bych, že nějak extrémně. Už jsem za svoji řidičskou kariéru projel celkem dost aut a i se stejným motorem a vypozoroval jsem, že i když máš auta s naprosto stejnými motory, mohou se jinak chovat, být jinak pružné apod. Tohle vzníká tím jak se daný kus povedlo vyrobit, jak se auto zajíždělo, jak se majitel k autu chová, atd.
Každopdně pokud jsi byl zvyklí jezdit s většími objemy tak se není čemu divit. Holt vyšši kroutící moment je k nezaplacení.
Přesně tak, taky jsem jezdil s jinými auty a obsahy a tento motor se mi nezdá zase tak zdechlý. Líbí se mi, jak tento motor hodnotí lidi, kteří jezdili v GTI nebo jiných našláplých motorech. Je jasné, že pro takové lidi přijde tento motor zdechlý, ale nevím, co by pak řekli na 1.4 . Pokud se ti ten motor tak se*e a nejede, tak si zjisti, co s ním dělal minulý majitel. Já mám tento kousek (AZD) od novoty a taky si nemůžu stěžovat. Výkon to má celkem pěkný, ale není to žádný závoďák. Na město a každodenní ježdění to táhne krásně, akorád je problém se sáním, jak už jsem tu víckrát psal(stejně jako MPavel), ohřívá se celý kryt a saje teplejší vzduch. Navíc při jízdě v singlu jede parádně, při jízdě ve dvou taky ok,ale jak si sedne někdo na zadní sedadla, tak jde výkon do háje, takže se moc nechodí na cestování na dálky ve více lidech a naloženým kufrem. Je to motor na vyšší otáčky a jede krásně oproti 1.6SR, která táhne v nižších otáčkách a ve vrchu se ztrácí, navíc má ten 16V krásnou spotřebu(což bude v nastávajících letech nejvyhledávanější vlastnost)
to g*o*l*f*: S tím sáním. Zajímavé je, že takový typ sání se teď dělá na věčině motorech hlavně VW koncernu. Třeba 1.6 FSI to má na stejném principu jen s tím rozdílem, že má ještě vyvedenu trubici s kolenem, která je napojena na otvor v čelní masce.