Kolisání otáček - není to škrtící klapka :(

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

AdamisX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.11.2007 20:33
Bydliště: Plzeň

Re: Kolisání otáček - není to škrtící klapka :(

Příspěvek od AdamisX »

Zdravim. Mám ten samý problém. Vyčistil jsem škrtící klapku, dal ji do základního nastavení. Nepomohlo to. Zajel jsem k elektrikáři, aby to napíchli. Hodilo to vadnou lambdu. Nechal jsem jí tedy vyměnit. A stále to kolísá. Zajel jsem za známym co má comp s kabelem. A hodilo vadné vyhřívání lambdy. Nevíte někdo čim by to mohlo být? Děkuji

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisání otáček - není to škrtící klapka :(

Příspěvek od valec1 »

draci co sem nasel je zamkle :( tak nevim kam s tim) muzete mne nekdo napsat kolik maji byt volnobezne otacky na 1.4 55KW BCA dik moc

Uživatelský avatar
alean
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1644
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: North Moravia

Re: Kolisání otáček - není to škrtící klapka :(

Příspěvek od alean »

valec1 píše:draci co sem nasel je zamkle :( tak nevim kam s tim) muzete mne nekdo napsat kolik maji byt volnobezne otacky na 1.4 55KW BCA dik moc
650-850

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisání otáček - není to škrtící klapka :(

Příspěvek od valec1 »

tak to mam ok. dik moc

Uživatelský avatar
Brzda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kolisání otáček - není to škrtící klapka :(

Příspěvek od Brzda »

mel jsem podobne trable http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=32220

bylo zpusobeno natecenim vody do konektoru lambda sondy (je zespod auta pod takovym plastovym deklem) 12V pro napajeni vyhrivani lambdy proslo do obvodu mericiho a odpalilo vstup v jednotce

pomohla az vymena ridici jednotky

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29