Mám problém chtěl bych požádat o pomoc.
Koupil jsem Seat Ibizu rok 2003 1.9 tdi 74 kw.Před tím jsem měl Ibizu rok 98 1.4 i.
Při jízdě mi začala blikat kontrolka žhavení a od té doby pořád bliká.Chci se zeptat jestli s tím má někdo zkušenosti jestli se nestalo někomu něco podobného.Co s tím muže být a na co se mohu asi připravit když to nechám napíchnout.Za případné rady předem děkuji.
Seat ibiza 1.9 tdi rok 2003
Moderátor: MareeqGTI
- airwolf222
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 17.03.2008 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat ibiza 1.9 tdi rok 2003
Zkontroluj si žárovky vzádu na světlech, to je klasika
- MareeqGTI
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha vychod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat ibiza 1.9 tdi rok 2003
Jo jo, se žhavením to nemá co dělat, zkontroluj si hlavně brzdový žárovky, event diody ve 3. světle. Pokud ani to nepomůže, odešlo Ti relé
- airwolf222
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 17.03.2008 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat ibiza 1.9 tdi rok 2003
No prostě jako vždy (renaultina) chytřejší pochopí
- Golfisko
- Člen klubu
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Seat ibiza 1.9 tdi rok 2003
2marsim21: kdybe nedej bože to nebylo těma žárovkama, tak...
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
P.S. Vybrat si už musíš sám
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
P.S. Vybrat si už musíš sám