nastavenie rozvodov
- herak
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ziar nad Hronom
nastavenie rozvodov
dal som to do sekcie pomoc-servis.... ale skusim to aj tu, keb ynahodou.....
ako je to s nastavenim rozvodov (vento 1,8 66kW ABS)
dnes som sa dozvedel, ze zle nastavenie moze robit neplechu, chalanko vravel, ze mu to robilo bordel a mal to odhodene o pol zuba (??? vraj!!!)
ako to teda ma byt? ako to najlepsie skontrolovat, ci je to v cajku? a ak nebude, co s tym????
dikes
ako je to s nastavenim rozvodov (vento 1,8 66kW ABS)
dnes som sa dozvedel, ze zle nastavenie moze robit neplechu, chalanko vravel, ze mu to robilo bordel a mal to odhodene o pol zuba (??? vraj!!!)
ako to teda ma byt? ako to najlepsie skontrolovat, ci je to v cajku? a ak nebude, co s tym????
dikes
- Hopr
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kam.Šenov
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Hopr
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kam.Šenov
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
taky sem myslel že půl zubu je blbost, ale když vezmeš v úvahu to že kolo na vačce a spojovacím hřídeli má dvojnásobnej počet zubů proti kole na klice, tak posun o jedn zub na vačce je vlastně půl zubu na klice, takže to možný je, záleží na ůhlu pohledu
jinak hřídele s konusem a bez klínku mají diesly i tdi.
jinak hřídele s konusem a bez klínku mají diesly i tdi.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Hopr
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kam.Šenov
- Kontaktovat uživatele:
jjjo risky se potkaj vždy ob jedno otočenílister píše:taky sem myslel že půl zubu je blbost, ale když vezmeš v úvahu to že kolo na vačce a spojovacím hřídeli má dvojnásobnej počet zubů proti kole na klice, tak posun o jedn zub na vačce je vlastně půl zubu na klice, takže to možný je, záleží na ůhlu pohledu
jinak hřídele s konusem a bez klínku mají diesly i tdi.
Jsem elektrikář-proto nezvládám gramatiku.
- Hopr
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kam.Šenov
- Kontaktovat uživatele:
- herak
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ziar nad Hronom
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
otevři kapotu, povol alternátor, povol imbusy na řemenici na klikový hřídeli, vyndej všechny řemeny (rozvodovej ne !), odmontuj řemenice z kliky, sundej kryty rozvoďáku, vrať řemenici na kliku - pozor šrouby jsou nepravidelně rozmístěný, řemenice se dá namontovat jen v jedný poloze,
klíčem 19 otáčej klikou tak dlouho až se značka (výřez) na řemenici bude překrývat se značkou na spojovacím hřídeli - AUX na obrázku (teď je 1 válec v HÚ) pak zkontroluj jestli je zanačka na vačkovým hřídeli proti značce na víku ventilů nebo na čem to tam je (viz obrázek), pak ještě můžeš sundat víčko rozdělovače a zkontrolovat jestli palec ukazuje +- na rysku, ale kdyby ukazoval centimetr na jednu nebo druhou stranu nic se neděje ,ta značka je jen orientační.
kontroka napnutí rozvoďáku, v místě označeným na obrázku by měl jít rozvoďák otočit o 90° bez velkýho násilí jen rukou.
vrať kryty zpět, vrať řemeny, našponuj, utáhni, zavři kapotu...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele: