ahoj lidi, rano kdyz je motor uplne studeny a treba nejel nekolik hodin, tak proste chce hur chytnout.. chce to trosku pridat plyn a pak naskoci.. je to 81kw. Ma vysokotlake cerpadlo? mi prijde jestli treba nepada nafta.. Protoze kdyz treba rano nastartuju, dojedu do prace (na 10tou) a ve 12 jdu na obed, tak je motor studenej, ale chytne perfektne na prvni otoceni. Koukal jsem taky, ze baterka je original 8 let stara a uz sviti cerne.. kdyz tam dam baterku 95 Ah se zkratakem 3000 amper, tak by to mohlo pomoct?
zhavice jsou uplne novy...
studene starty po ranu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 09.10.2008 23:28
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10.08.2008 14:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: studene starty po ranu
Podle mě by nová baterie pomohla, ale na zimu to chce hlavně kvalitní naftu nebo nějaký aditivum. Když načerpáš nekvalitní naftu, která ti zmrzne, tak ti nepomůže nic a prostě neodjedeš...
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: studene starty po ranu
Staci hledat, tohle se tu probira kazdou zimu...
Proste se scitaji vule:
-starter - vule, spatny silovy spinac
-baterka - nizka kapacita
-teplotni cidlo - casta bolest VW, r.j. vypocita spatne delku zhaveni a pocatecni mnozstvi nafty
-vstriky - spatny rozprach
-tlaky valcu - opotrebeni
-prepadovy hadicky na naftu - pada nafta (+ spatny T-ventil na filtru)
-nekvalitni nafta, v zime driv tuhe
a pak v souctu to hur startuje. Ja treba vymenil baterku, starter, dal novy zhavice, prodlouzil v r.j. zhaveni a startuje to o poznani lepe, ale na novy PDcka to nema
Proste se scitaji vule:
-starter - vule, spatny silovy spinac
-baterka - nizka kapacita
-teplotni cidlo - casta bolest VW, r.j. vypocita spatne delku zhaveni a pocatecni mnozstvi nafty
-vstriky - spatny rozprach
-tlaky valcu - opotrebeni
-prepadovy hadicky na naftu - pada nafta (+ spatny T-ventil na filtru)
-nekvalitni nafta, v zime driv tuhe
a pak v souctu to hur startuje. Ja treba vymenil baterku, starter, dal novy zhavice, prodlouzil v r.j. zhaveni a startuje to o poznani lepe, ale na novy PDcka to nema
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 09.10.2008 23:28
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: studene starty po ranu
no co ja jsem koukal na baterii original od VW tak to je dost tragicke.. snad neco kolem 80 Ah a zkratovej proud jen 350 A... to jsem cekal, ze bude VW davat lepsi baterie.. kazdopadne tu ted budu menit (jsem velice autohifi pozitivni clovek) za hodne silnou baterku, takze by to mohlo pomoct.. jinak dneska poprve zkouska kombika v praxi a vejde se do bory kupodivu vic, nez jsem cekal.. uz se tesim na cestu zitra.. 1000 km na zatah
- redleon
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: studene starty po ranu
krom věcí co už bylo řečeno ještě seštelovat čerpadlo, seštelovat předvstřik a eventuelně na vagu nastavit vyšší startovací dávku a pak ještě na vagu prodloužit žhavení..
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: studene starty po ranu
Startovaci davka resi hlavne problem s vybehanym pistkem cerpadla, u studenyho motoru to moc nepomuze a je to spis na skodu (vic coudi). O prodlouzeni zhaveni jsem psal...redleon píše:krom věcí co už bylo řečeno ještě seštelovat čerpadlo, seštelovat předvstřik a eventuelně na vagu nastavit vyšší startovací dávku a pak ještě na vagu prodloužit žhavení..
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: studene starty po ranu
a když je špatné to teplotní čidlo,tak to poznám jak?Vypíše to vag?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 26.10.2008 13:48
Re: studene starty po ranu
Nekdy to napise a nekdy ne,kdyz si ve vagu najedes do bloku skutecne hotnoty a najdes si teplotu motor a budes to mit zahraty na treba 90 stupnu tak na vagu ti to musi ukazat taky 90 +-5 stupnu.