studene starty po ranu

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
MaxxT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 09.10.2008 23:28
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

studene starty po ranu

Příspěvek od MaxxT »

ahoj lidi, rano kdyz je motor uplne studeny a treba nejel nekolik hodin, tak proste chce hur chytnout.. chce to trosku pridat plyn a pak naskoci.. je to 81kw. Ma vysokotlake cerpadlo? mi prijde jestli treba nepada nafta.. Protoze kdyz treba rano nastartuju, dojedu do prace (na 10tou) a ve 12 jdu na obed, tak je motor studenej, ale chytne perfektne na prvni otoceni. Koukal jsem taky, ze baterka je original 8 let stara a uz sviti cerne.. kdyz tam dam baterku 95 Ah se zkratakem 3000 amper, tak by to mohlo pomoct? :-)

zhavice jsou uplne novy...

Alinek
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 10.08.2008 14:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: studene starty po ranu

Příspěvek od Alinek »

Podle mě by nová baterie pomohla, ale na zimu to chce hlavně kvalitní naftu nebo nějaký aditivum. Když načerpáš nekvalitní naftu, která ti zmrzne, tak ti nepomůže nic a prostě neodjedeš...
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: studene starty po ranu

Příspěvek od Tomm »

Staci hledat, tohle se tu probira kazdou zimu...

Proste se scitaji vule:
-starter - vule, spatny silovy spinac
-baterka - nizka kapacita
-teplotni cidlo - casta bolest VW, r.j. vypocita spatne delku zhaveni a pocatecni mnozstvi nafty
-vstriky - spatny rozprach
-tlaky valcu - opotrebeni
-prepadovy hadicky na naftu - pada nafta (+ spatny T-ventil na filtru)
-nekvalitni nafta, v zime driv tuhe

a pak v souctu to hur startuje. Ja treba vymenil baterku, starter, dal novy zhavice, prodlouzil v r.j. zhaveni a startuje to o poznani lepe, ale na novy PDcka to nema :?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

MaxxT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 09.10.2008 23:28
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: studene starty po ranu

Příspěvek od MaxxT »

no co ja jsem koukal na baterii original od VW tak to je dost tragicke.. snad neco kolem 80 Ah a zkratovej proud jen 350 A... to jsem cekal, ze bude VW davat lepsi baterie.. kazdopadne tu ted budu menit (jsem velice autohifi pozitivni clovek) za hodne silnou baterku, takze by to mohlo pomoct.. jinak dneska poprve zkouska kombika v praxi a vejde se do bory kupodivu vic, nez jsem cekal.. uz se tesim na cestu zitra.. :-) 1000 km na zatah :-)

Uživatelský avatar
redleon
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: studene starty po ranu

Příspěvek od redleon »

krom věcí co už bylo řečeno ještě seštelovat čerpadlo, seštelovat předvstřik a eventuelně na vagu nastavit vyšší startovací dávku a pak ještě na vagu prodloužit žhavení..

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: studene starty po ranu

Příspěvek od Tomm »

redleon píše:krom věcí co už bylo řečeno ještě seštelovat čerpadlo, seštelovat předvstřik a eventuelně na vagu nastavit vyšší startovací dávku a pak ještě na vagu prodloužit žhavení..
Startovaci davka resi hlavne problem s vybehanym pistkem cerpadla, u studenyho motoru to moc nepomuze a je to spis na skodu (vic coudi). O prodlouzeni zhaveni jsem psal...
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: studene starty po ranu

Příspěvek od Deivid »

a když je špatné to teplotní čidlo,tak to poznám jak?Vypíše to vag?

Doktor z hor
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 26.10.2008 13:48

Re: studene starty po ranu

Příspěvek od Doktor z hor »

Nekdy to napise a nekdy ne,kdyz si ve vagu najedes do bloku skutecne hotnoty a najdes si teplotu motor a budes to mit zahraty na treba 90 stupnu tak na vagu ti to musi ukazat taky 90 +-5 stupnu.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“