ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od kubenec »


schrek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 05.05.2014 13:02

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od schrek »

Nazdar dnes mi odesla baterie po 5 letech do kytek, lepereceno jeste v tech mrazech nastartuji, ale nic moc hlavne se ani nesepne bufik diky nedostatku proudu, takze bych to videl na Autobaterie VARTA SILVER Dynamic 77Ah 12V, E44, myval jsem ji i v ostatnich autech co sem mel a bez problemu vydrzela dlouho.
WV Sharan 2010 1,9 TDi 85kw / 104kw

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6647
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od BigBang »

Radši bych šel do větší, aspoň 85Ah, lépe 95 :) Nevím jestli máš bufa jako nezávislý či jestli jezdíš krátký trasy, ale nic tím nezkazíš a cena taky není takovej rozdíl ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

schrek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 05.05.2014 13:02

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od schrek »

Ta 85 je jen o 100 drazsi tak ji vezmu, kdybych bral nejakou jinou znacku sel bych asi do vetsi ale s Vartou nikdy zadnej problem.
WV Sharan 2010 1,9 TDi 85kw / 104kw

Mára82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 26.12.2015 10:13
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od Mára82 »

Ahoj, tak mám taky problém s vybíjením baterie. Dělá to pojistka č. 55. Před vytažením cca 0,47A, po vytažení cca 0,01A. Vím, že je to centrální elektrický obvod, ale nic bližšího. Nemáte někdo s touto pojistkou zkušenosti - co by mohlo být příčinou odběru? Díky

Sharan, 2002, 1,9 TDi 85 Kw

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5328
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od michall »

Podle všeho je to centrálka samotná, takže těžko říct, co to způsobuje. Nevím, zkus postupně odpojovat konektory na centrálce, jestli se to nějak projeví.
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Uživatelský avatar
lubos1947
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 23.12.2014 17:34
Bydliště: Vysočina

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od lubos1947 »

schrek píše:Ta 85 je jen o 100 drazsi tak ji vezmu, kdybych bral nejakou jinou znacku sel bych asi do vetsi ale s Vartou nikdy zadnej problem.
Jenže Varta už dnes není co bývala, dost se pohoršila. Já bych spíš volil EXIDE nebo VOLT FORCE Obě tyto baterie nemají téměř žádnou reklamaci. Navíc EXIDE cenově skoro srovnatelná s VARTOU a VOLT FORCE je cenově dost dostupnější
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán

Mára82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 26.12.2015 10:13
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od Mára82 »

michall píše:Podle všeho je to centrálka samotná, takže těžko říct, co to způsobuje. Nevím, zkus postupně odpojovat konektory na centrálce, jestli se to nějak projeví.
Ahoj, děkuji za radu. O víkendu jsem našel konektor, který to způsoboval a poté vyndaval jednotlivé kabely, abych našel ten pravý. Byl to kabel, který napájí osvětlení interiéru, centrál, blinkry, vyhřívání zadního okna, ... Pak jsem šel po kabelech v tubusech ve dveřích a u levých zadních dveří byly zpřelámány ty dva nejsilnějsí - červenohnědý a celý hnědý (vím, že jeden je ke stahování okýnka, a co ten druhý?). Po propojení mám klidový odběr cca 0,08 - 0,1A. Chtěl jsem se zeptat, jestli už je to normální odběr (četl jsem, že jo) nebo mám ještě hledat dál. Díky Mára

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5328
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od michall »

Hnědý bude kostra, červenohnědý bych tipl na napájení stahovačky.
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Mára82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 26.12.2015 10:13
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od Mára82 »

Mára82 píše:
michall píše:Podle všeho je to centrálka samotná, takže těžko říct, co to způsobuje. Nevím, zkus postupně odpojovat konektory na centrálce, jestli se to nějak projeví.
Ahoj, děkuji za radu. O víkendu jsem našel konektor, který to způsoboval a poté vyndaval jednotlivé kabely, abych našel ten pravý. Byl to kabel, který napájí osvětlení interiéru, centrál, blinkry, vyhřívání zadního okna, ... Pak jsem šel po kabelech v tubusech ve dveřích a u levých zadních dveří byly zpřelámány ty dva nejsilnějsí - červenohnědý a celý hnědý (vím, že jeden je ke stahování okýnka, a co ten druhý?). Po propojení mám klidový odběr cca 0,08 - 0,1A. Chtěl jsem se zeptat, jestli už je to normální odběr (četl jsem, že jo) nebo mám ještě hledat dál. Díky Mára
Tak problém je zde znovu. Po prvním projetí autem je znovu klidový odběr 0,42A. Prošel jsem všechny tubusy (i u patých dvěří) a obnažené dráty jsem zaizoloval - nejsou porušené. Když měřím klidový odběr, tak minto klesne na 0,08 - 0,1 a hned na to naskočí 0,38 a postupně se to ustálí na 0,42. Ještě jsem přišel na to, že mi nejde naklánění světel, myslíte, že to na to může mít vliv, nebo co by mohlo mít odběr cca 0,35A? Díky Mára

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5328
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od michall »

Naklápění světel je napájeno ze světel, takže ne. Ještě si tak vzpomínám na to, že to snad někomu dělal dojezd oken. Jednotka ve dveřích usoudila, že okno stále ještě není nahoře a snažila se ho dotáhnout. Ale podrobnosti už nevím. Pak mě napadá rádio nebo bufík. Prostě je to nejspíš něco, co je napájeno stále. Nebo zkus vyndavat pojistky a sledovat odběr.
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Mára82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 26.12.2015 10:13
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od Mára82 »

michall píše:Naklápění světel je napájeno ze světel, takže ne. Ještě si tak vzpomínám na to, že to snad někomu dělal dojezd oken. Jednotka ve dveřích usoudila, že okno stále ještě není nahoře a snažila se ho dotáhnout. Ale podrobnosti už nevím. Pak mě napadá rádio nebo bufík. Prostě je to nejspíš něco, co je napájeno stále. Nebo zkus vyndavat pojistky a sledovat odběr.
No právě, že jsem našel pojistku č. 55, což je centrální elektronika i jsem našel kabel, který to dělá. Když ho vyndám, tak nefungujou blinkry, centrál, zadní vyhřívání okýnka, vnitřní osvětlení... Příhřev funguje, rádio funguje, a funguje i otevírání oken - klidový odběr je po vyndání pojistky 0,01. Bez toho kabelu v pohodě nastartuju a nefunguje to, co jsem popsal výše... Zaujali mě ty okna, protože když jsem to koupil, tak bylo okno za spolujezdcem nedovřené a začalo fungovat až tehdy, co jsem proletoval a spojil kabely v tubusu mezi sloupkem a dveřmi (ty nejsilnější - hnědý a červenožlutý)...Ty jednotky na dovření oken jsou kde prosím?

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5328
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od michall »

Dovření by měla dělat jednotka v příslušných dveřích. Co třeba zkusit vyndat, resp. odpojit vnitřní světýlka. Nebo teda postupovat po jednotlivých věcech, co jsi popsal, že nejdou bez poj.č. 55. Nebo pak může být trabl přímo v CE, ale to už chce zkoušet a měřit, ... třeba i zkusit prohodit s jinou CE.
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Mára82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 26.12.2015 10:13
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od Mára82 »

Tak po dalších měření (pokud na to byl čas) jsem zjistil, že mi odběr klesně na nějakých 0,05A, pokud vytáhnu kabel z altíku. Nějak mi to propojení drátů hlava nebere. Když vytáhnu pojistku č. 55, tak klesne odběr na 0,01 a nefunguje to, do jsem popsal výše, když z altíku, tak na 0,05. Při měříní jakmile propojím "-" na baterce a kabel, tak odběr klesne tak cca na 0,05 a poté začne naskakovat nahoru a ustálí se na cca 0,42. Může to mít nějakou souvislost s altíkem? Díky

MODedit - nastuduj a dodržuj pravidla ohledně citování příspěvků


DOPLNĚNÍ: Tak závada vyřešena. Bylo to alternátorem. Koupil jsem jeden starší a po výměně se baterie nevybíjí. Ten starý jsem ještě nerozebral, ale podezření je na regulátor napětí nebo odpálenou diodu. Až budu vědět víc, tak ještě napíšu. Díky za všechny rady Mára

PetrTT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 22.10.2010 07:15
Bydliště: Police nad Metují

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od PetrTT »

také patřím k těm,kteří mají problém s vybíjením baterie.Dnes jsem trochu hledal a mám tyto poznatky.Po vytažení klíčku a zamčení nebo i při odemčeném autě i po hodině odběr 95mA.Odpojováním pojistek v kabině se nic neměnilo.Pak jsem zkusil vytáhnout pojistku 3A v pojistkové skříňce vedle AKU(slyšel jsem jak odpadlo nějaké relátko) a hned klesl odběr na 10mA,přestala blikat dioda zamčení ve dveřích řidiče,po opětovném vrácení pojistky se zvýšil odběr na 30mA.Když jsem pojistku vracel tak jsem již žádné sepnutí relé neslyšel.Toto jsem opakoval několikrát,při zamčeném i odemčeném autě a vždy stejné.Prostě vytažení a vrácením této pojistky 3A se vždy odběr ustáli na správných hodnotách a vždy je slyšel odpojení nějakého relátka.Takže přepokládám že ten zvýšený odběr cca 65mA způsobuje nejaké relé,které zůstává sepnuto.A dál již nevím co s tím....každou radu uvítám.Předpokládám,že to bude nějaké relé,které je nějak funkčně spojené s imobilizérem.
Ford Galaxy 1,9TDi/85kw - 2000

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“