Teda z těch čísel jsem nějak mimo
Patrik heger15 píše: ↑22.07.2020 18:53
Zdravím tak jsem to měřil a mám tam 33am ale na co jsem přišel když měřil zbytkový tak jsem tam měl něco přes 3.23 tak jsem skousel vytahovat jednotlivé pojistky a žádná změna nebyla tak jsem v pojistkové skříňce u motoru odpojil kostru na alternatoru a náhle to spadlo na 0.10 tak se ptám vyměnit celý kabel nebo jen oka, a ptám se může to být to vybíjení baterie díky za odpověď..
33am = 33mA?
3,23 = 3,23mA
0,10 = 0,10mA?
Pozvi kámoše, co se vyzná v elektrice, na pivo, a on ti to oměří, tyhle hodnoty jsou nějaké divné.
Patrik heger15 píše: ↑22.07.2020 22:39
Zdravím když jsem to měřil tak to bylo něco přes 14V, a ještě otázka nový nebo ho nechat s repasovat???
Nejdřív ho dej někomu, kdo ho umí otestovat. Teprv pak přemýšlej, jestli repasovat. Regulátor a ložiska by neměly být moc peněz, pokud je i volnoběžka v háji, tak to už je trochu víc.