MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
crashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2012 16:31
Bydliště: Okres Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od crashik »

Takže u Galaxyho nouzák vyřešen ... příčina - zanesený vzduchový filtr. Neuvěřitelné.Když mi otec (od kterého auto mám) řikal,že to pravidelně servisoval nenapadlo mě že bude dělat čepy,ramena a podobně a né vzduchový filtr. Byl tam celých 70 tis km a skoro zarostl mechem a uhnil :mrgreen: takže sorry pánové za obtěžování :blush: :laugh:
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

ked ti mozem doporucit tak pokial turbo nema nejake extremne vole a nebere olej co by si lahko zistil tak ho daj len vycistit a vypodlozit. repas je vacsinou nekvalitny a nevyrovna sa originalnej montazi. Ja osobne som sa s turbom natrapil tiez dost a branil sa moznosti jeho demontaze a cistenia ale aj tak som sa tomu nevyhol. mne to padalo do nudzaku sporadicky a to pri vyssej rychlosti a vzdy nie pri zrychlovani ale ustalenej rychlosti. pri logovani na trojke a stvorke to nepadlo aj ked tam bol prepad a prefuk a dokonca regulacia bez zapojenej banky za studena chodila lahucko....odkedy som ho vycistil daval som sem aj foto a vypodlozil 0.1 mm tak je klud....

Marlin.3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 14.01.2015 13:39
Bydliště: Mochov (Praha-východ)

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Marlin.3 »

Diky Hiero. Nejhorsi je,ze ja turbo sam doma nevycistim. Nemam zazemi ani zkusenosti. Nemate tip na nekoho na Praze-vychod kdo cisti turba na kseft za nejakou rozumnou cenu? Chtel bych ho i vypodlozit. Kurna kara vydrena,konecne jsem se dostal z rozvrkanejch escortu a hned tyhle problemy,to je k vzteku!! Jinak jsem z auta vydrenej,ale tohle mi to kazi!

diky za rady

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

Svoju prosbu daj sem tu sa Ti urcite niekto ozve http://dieselpower.cz/forum/viewforum.p ... 25ada88916

mrholy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.01.2010 19:10

Nouzak 1.9TDi 85 kw PD

Příspěvek od mrholy »

Zdar klubaci...muj problem...auto pada pri 5 a 6 rychlosti do nouzaku...a pri prerazeni slysim odfukovat turbo jako kdybych mel blowoff ventil....turbo-nove, vaha-nova, N95-nova, diag pise mez plniciho tlaku prekrocena...uz nevim co stim

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

Nefunkčná regulácia....naloguj na štvorke plný plyn od 1500 do 4000 kanál 3,10,11. Ked vravis že je všetko vymenené tak si prekontroluj hadicky podtlaku a urob akčné cleny či regulácia na turbe chodí...

mrholy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.01.2010 19:10

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od mrholy »

Pokusim se to nalogovat jeste jsem to nikdy nedelal tak musim mrknout na nejakej navod...kdyz to nastartuju tak se regulace na turbu zatahne a otevre lopatky...a prijde mi ze bude teda asi problem nekde v hadickach myslim si ze nestiha pri prerazovani otvirat regulace lopatky a tim si to tak pozde odfukuje...a pak v tahu pri 5 a 6 na plnej plyn to proste pretlakovava a tim to pada do nouzaku...co myslite??

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

Pokiaľ je tam repas turbo aj tam môže byť chyba že je napr....prekontroluj si ten podtlak a urob ten log http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... tika+turba tu je návod....

mrholy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.01.2010 19:10

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od mrholy »

hele tak podlaky zkontrovany pro jistotu to se mi nelibilo jsem dal novy...egr jsem zaslepil poradne na dvou mistech a vypada to ze je chyba v tom repasovanym turbu...dam tam jiny a uvidime..nastesti to moje co tam bylo..je v pohode menil jsem ho ze mi tady zustalo jedno po repasu tak jsem to tam kopnul a asi je naprd sestelovana regulace..uz to tak vypada...pac kdyz tam bylo to stary tak do nouzaku nepadalo

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

ten log mozes spravit aby sme videli kde je problem mozno staci nastavit tiahlo na banke...urob log na repase a potom na tom povodnom...

mrholy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.01.2010 19:10

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od mrholy »

Zdar tak vyreseno...manici co repasovali turbo spatne sestelovali bandasku a neotvirala uplne..proto se to pretlakovavalo...ted uz vse ok...neofukuje a nepada do nouzaku...muzu klidne spat :D

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od kanec.h »

Čau potrebuju poradit kam s hadičkou podtlaku......co sem našel. ....pri přidání saje a kdyz pustim plyn foukne :D tak kdyby nekdo mel schema podtlaku na sharana1 66kw AHU
no pada to do nouzaku tak to přikládám tomu....diky
Přílohy
20150323_162847_20150323201805649.jpg
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

tu mas studuj ako podtlak tak aj obtok http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 ta hadica na pravo ide do rj motora mas to blbo pozrete...

pasek11
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 17.04.2015 13:24

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od pasek11 »

Mám stejný problém,golf iv 2003 PD 74 kW padá do nouzaku od 2000 do 2600 ot/min.píše Abgas werkstat.EGR sem čistil=byl hodně zanesenej ale bez výsledků.Shanim někoho na vyčištění turba popř.i nalogovani.Chomutov a okolí.nabídky s cenou posilejte na email pasek11@seznam.cz předem dík

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od kanec.h »

Tak ja svuj problem vyresil stylem ze hadička nebyla dle schéma kam dat takze sem ji uplně vyřadil (mozna kdysi nekdo mel budik na tlak turba) nouzak prestal po výměně N75 :good:
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“