kotouče
Moderátor: George
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Ty se dávaly jen do určitejch typů. Vono jak jsem už říkal, na ňákou 40kw mr*ku ti kotouče dávat nikdo nebude. Je to daný maximálkou a užitkovou váhou(zjednodušeně řečeno). Ale, abychom to ukončili. Jestli tam ty kotouče chce, má přece právo si je tam dát. Tohle téma začíná zase sklouzávat jinam než byl položen dotaz. Já se s nikým nebudu přetahovat. Domluvil jsemWilldaa píše:jacko
tak proc se tam ty kotouce davaly teda
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
To tady ted motas neco jinyho...si rikal ze buben brzdi stejne jak kotouc a nema cenu to tam davat...tohle si ja zase nemyslim.majkl1 píše:Ty se dávaly jen do určitejch typů. Vono jak jsem už říkal, na ňákou 40kw mr*ku ti kotouče dávat nikdo nebude. Je to daný maximálkou a užitkovou váhou(zjednodušeně řečeno). Ale, abychom to ukončili. Jestli tam ty kotouče chce, má přece právo si je tam dát. Tohle téma začíná zase sklouzávat jinam než byl položen dotaz. Já se s nikým nebudu přetahovat. Domluvil jsemWilldaa píše:jacko
tak proc se tam ty kotouce davaly teda
Takze pokub chces aby ti to poradne brzdilo dej tam kotouce.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Ty seš asi opravdovej skalní příznivec kotoučů, viď? Naposled. Myslíš, že konstruktéři jsou negramotný hovada co si vždycky hoděj korunou a podle toho do auta mlátěj kotouč nebo buben? Naco dávat kotouč dozadu na malý auto co má maximálku 130 a užitečnou váhu 200kg(to je přehnanej příklad). Taky je to o provozních nákladech. Kotouče vyjdou provozně dráž. Myslíš, že každej kdo má vzadu buben jezdí vlastně na autě, kterýmu vlastně podle tebe málo brzděj z.kola?Willdaa píše:To tady ted motas neco jinyho...si rikal ze buben brzdi stejne jak kotouc a nema cenu to tam davat...tohle si ja zase nemyslim.majkl1 píše: Ty se dávaly jen do určitejch typů. Vono jak jsem už říkal, na ňákou 40kw mr*ku ti kotouče dávat nikdo nebude. Je to daný maximálkou a užitkovou váhou(zjednodušeně řečeno). Ale, abychom to ukončili. Jestli tam ty kotouče chce, má přece právo si je tam dát. Tohle téma začíná zase sklouzávat jinam než byl položen dotaz. Já se s nikým nebudu přetahovat. Domluvil jsem
Takze pokub chces aby ti to poradne brzdilo dej tam kotouce.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
no cemment fakt ja asi pisu cinsky ty o nekolik prispevku vejs pises ze je buben srovnatelnej s kotoucem...to mi chces rict ze na malym aute bude brzdit buben a kotouc stejne? jinak o konstrukci,vyrobnich nakladech atd. mi nemusis vykladat.majkl1 píše:Ty seš asi opravdovej skalní příznivec kotoučů, viď? Naposled. Myslíš, že konstruktéři jsou negramotný hovada co si vždycky hoděj korunou a podle toho do auta mlátěj kotouč nebo buben? Naco dávat kotouč dozadu na malý auto co má maximálku 130 a užitečnou váhu 200kg(to je přehnanej příklad). Taky je to o provozních nákladech. Kotouče vyjdou provozně dráž. Myslíš, že každej kdo má vzadu buben jezdí vlastně na autě, kterýmu vlastně podle tebe málo brzděj z.kola?Willdaa píše: To tady ted motas neco jinyho...si rikal ze buben brzdi stejne jak kotouc a nema cenu to tam davat...tohle si ja zase nemyslim.
Takze pokub chces aby ti to poradne brzdilo dej tam kotouce.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Majkl: Nechci se dohadovat, máš pravdu v tom generálkování nápravy. Ale nikde není napsané že musí měnit celou nápravu, stačí náboje. Akorat nechápu prič kupuješ věci na vrakovišti, protože to jsou zloději maximální což si myslím že víš. A s tim že ložiska atd budou v prd by jsi tim pádem měl počítat a koupit si to dřív než to nasadíš na auto. Ale to už je o uvažování a zodpovednosti jednotlice. Nicméně ty popisuješ ze kotouče jsou provozně nákladnější a tim pádem se dáávají na dražší auta s vykonnými motory kde se ta cena ztratí? To je blbost ne? Co třeba taková GIV 1.4?? tam sou taky kotouče. Taky záleží na stylu jízdy, já osobně když pospíchám tak sem schopnej uvařit brzdy i na lehkým autě s malým výkonem. A jak by jsem v tu chvíli ocenil kotouče který se lépe chladí než uhřátý bubny... Nezapomeň že když přestane brzdit zadek, o to víc je namáhanej předek...
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
V tohle s tebou v celku souhlasím. Samozřejm, že se tu a tam kotouče od výroby daj i na "menší auta". Ale to je jen pro ty co se aut bez kotoučů štítěj. Takže je to taková "výbava".George píše:Majkl: Nechci se dohadovat, máš pravdu v tom generálkování nápravy. Ale nikde není napsané že musí měnit celou nápravu, stačí náboje. Akorat nechápu prič kupuješ věci na vrakovišti, protože to jsou zloději maximální což si myslím že víš. A s tim že ložiska atd budou v prd by jsi tim pádem měl počítat a koupit si to dřív než to nasadíš na auto. Ale to už je o uvažování a zodpovednosti jednotlice. Nicméně ty popisuješ ze kotouče jsou provozně nákladnější a tim pádem se dáávají na dražší auta s vykonnými motory kde se ta cena ztratí? To je blbost ne? Co třeba taková GIV 1.4?? tam sou taky kotouče. Taky záleží na stylu jízdy, já osobně když pospíchám tak sem schopnej uvařit brzdy i na lehkým autě s malým výkonem. A jak by jsem v tu chvíli ocenil kotouče který se lépe chladí než uhřátý bubny... Nezapomeň že když přestane brzdit zadek, o to víc je namáhanej předek...
Navíc je to tady forum, tudíž spousta lidí a spousta názorů. Koneckonců každej ať si brzdí čím chce, třeba klackem.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Dandi
- VWjunior
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VW-club.cz
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
- VWendys
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
- Kontaktovat uživatele:
- Lefi
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
a kdo má lepší brzdy, nerozbije si držku, ale ujede tomu kdo kvůli slabejm brzdám musí brzdit dřív
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..