Dobrý den,
Vlastním vůz Volkswagen golf variant 1,6 TDi, 77kw, r.v. 2004, najeto 110tis, srvisovano ve VW autorovaném servisu, naposled vyměna oleje v 90tis
před 3 týdny jsem byl s autem na dovolené, auto jelo krasně, teplota oleje 106 max, voda 90. Po navratu jsem najel cca 100 km a rozsvítila se mi kontrolka oleje, oranžova, dolil jsem cca 600 ml oleje. Po přijezdu na místo jsem nechal auto stát cca 3 hodiny, poté jsem zkontroloval olej znova, ten byl OK. Po nastartovaní se na palubním počitači ukazala hlaška : chladicí kapalina palubni kniha, po kontrole byl v expazní nadobě olej. Auto odtaženo do servisu.
V servisu řekli, že to muže být hlava nebo těsnění = 70 tis kč. Pry po sundání hlavy musí dát novou, stará nelze brousit. Nakonec objevili netěsnící držák olejového filtru s chladičem olej. Bylo mi sděleno, že se ale závada muže vratit za 1-2 tis. km a to by už byla hlava, těsnění, blok ??
Chci se zeptat opravdu nelze diagnostikovat prasklou hlavu, nebo těsnění bez sundání hlavy ? Mate někdo zkušenost s tímto. Bylo mi naznačeno, že by možná bylo lepší auto prodat. Muže to být hlava, auto jede pořad vpohodě, žadné zvlaštnosti.
Olej v expanzní nadobě na chladící kapalinu
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.09.2019 18:42
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Olej v expanzní nadobě na chladící kapalinu
Mno asi bych zvolil jiny servis.
Olej v chladici kapaline muze byt i EGR ventilem.
Vcelku bezna zavada na 1.6 TDi akorat po 100tkm je to brzo vcelku.
Nicmene oprava je tak +/- kolem 10-15t.
Vytahnout ten hambal z motora je celkem sichta ale opravitelne to je.
Hlava si nemyslim, ani blok by to nemel byt, spis tipuju ten EGR a nekdo te chce natahnout pripadne za susne odkoupit malo jete auto a vcelku levne si ho opravit pro sebe nebo na kseft.
Pocmuchej si po internetu, staci zadat do googla 1.6tdi 77 olej v chladici kapaline a muzes studovat do bezvedomi.
Olej v chladici kapaline muze byt i EGR ventilem.
Vcelku bezna zavada na 1.6 TDi akorat po 100tkm je to brzo vcelku.
Nicmene oprava je tak +/- kolem 10-15t.
Vytahnout ten hambal z motora je celkem sichta ale opravitelne to je.
Hlava si nemyslim, ani blok by to nemel byt, spis tipuju ten EGR a nekdo te chce natahnout pripadne za susne odkoupit malo jete auto a vcelku levne si ho opravit pro sebe nebo na kseft.
Pocmuchej si po internetu, staci zadat do googla 1.6tdi 77 olej v chladici kapaline a muzes studovat do bezvedomi.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.09.2019 18:42
Re: Olej v expanzní nadobě na chladící kapalinu
Diky za tip mrknu.
Nyní je auto vyčištěné, tak nevím, kdy mám čekat případné další problémy, když by nebyla závada odstraněna.
Nyní je auto vyčištěné, tak nevím, kdy mám čekat případné další problémy, když by nebyla závada odstraněna.