VW CRAFTER 2.0 TDI 2011 80 kw ŠKUBE

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
codydoyle.uk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 14.09.2013 12:44

VW CRAFTER 2.0 TDI 2011 80 kw ŠKUBE

Příspěvek od codydoyle.uk »

Zdravím vsechny

mam problém s Crafterem
kod motoru CKTB
80 KW 2011 2.0 TDI

Už rok s tim jezdime po Holandsku, takže to firma nechtela resit. Ted s tim ale musime jezdit i do CZ a auto porad cuká.
Bylo to nekolikrat v servise v holandsku ale jak to tak vypada, tak si s tim nevi rady.
Auto jede pekne dokud není pod zátahem, pak se rozscuka. Nepadne do nouzaku!!!

Diagnostika: 0 chyb

Pred rokem nové turbo + podtak hadice a regulace...
ted: 02.01.2022
nový EGR + palivový filtr
prý i repas vstriky a abych pravdu rekl tak vypadají, ale porad me to svádí je vyndat a nechat je zkontrolovat...
Co vy na to?

diky

codydoyle.uk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 14.09.2013 12:44

Re: VW CRAFTER 2.0 TDI 2011 80 kw ŠKUBE

Příspěvek od codydoyle.uk »

tak dneska jsem nechal otestovat vstriky a 2 byly horší. Takže mam 2x repas. Vraceno do auta + 4x nové podložky a porád stejné... Nejaký nápad???
DIKY

codydoyle.uk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 14.09.2013 12:44

Re: VW CRAFTER 2.0 TDI 2011 80 kw ŠKUBE

Příspěvek od codydoyle.uk »

Tak zdravim vsechny.
Mam update.

Dnes jsem se tomu venoval nejakou chvili. Takze podezreni je na vacku. Nic jinyho uz me nenapada. Auto ma najeto 300 a vypada to, ze je proste uz ojeta a neotvira dostatecne ventily pri zatezi. Takze zitra viko dolu a mrknu na to.

Dam zase vedet.
Jinak vsem teda dekuji za rady... TADY TO TEDA ZIJE...

vlkpe@seznam.cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.10.2022 12:09

Re: VW CRAFTER 2.0 TDI 2011 80 kw ŠKUBE

Příspěvek od vlkpe@seznam.cz »

Zdravím,mohu se zeptat,jestli jste problém se škubáním vyřešili? Mám naprosto stejný problém,najeto 400 tis,CKTC 100 kw , nové turbo,vstřiky,egr,písty,kroužky,výbrusy,hlava,ventily - kompletní GO atd.,veškerá čidla,váha vzduchu.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“