Kúrenie/topení

2010 - 20..

Moderátor: čapik

Uživatelský avatar
oyza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od oyza »

Hele chlapi, musí se to nějak kalibrovat? Má to nějakej doraz? Jak nastavim pak aby nebyla klapka v pulce a na climě bylo max? Nerad bych tam vrátil opravené kolečko a za 5s bylo opět ufiklé. Celý bazmek zůstal vevnitř, elektrika odpojena, tak je to snad ve stejném místě, ale i tak, kdyby nebylo, jak jste to štelovali?

Uživatelský avatar
olmi2866
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 21.08.2008 11:22
Bydliště: Vysočina

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od olmi2866 »

Nazdar kolegové, mám ten samý problém, jak tady byl již několikrát popsán. Předek topí, zadek chladí. Vzhledem k tomu, že ještě nevím, co přesně to je, tak to zatím neřeším, příští týden mám slíbeného mechanika, který to otestuje v servisu VW a pak se uvidí. Jen ještě otázka, co když budou omletá ty kolečka? Nechce se mi nechat ventil trvale otevřený, aby topil alespoň předek. SEAT Alhambra 1.4 TSI 10/2012

Uživatelský avatar
oyza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od oyza »

to vymyslel nejakej retard. evidentne to mam nekde posunuty, protoze v tom cvaka. jenze kdy! klice mam v ruce, otevru libovolne dvere a ten motorek zacvaka, dela co a proc? aby se to rychleji posralo??? otevru dalsi dvere a znova, porad dokud nenastartuji. necham auto stat a za par minut to samovolne nahodne zacvaka zase? co to je?! sice to ted hreje, ale motorek se asi brzo pos. zase do servisu na zvedak, ale co tam? jak se to nastavi aby to necvakalo???? prosim pomoc! diky za info

Pato117
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 23.09.2018 10:22

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od Pato117 »

Takže vlastné skúsenosti: pri každom otvorení dverí / vodičových/ ten motorček beží, čiže ventil zavrie alebo otvorí zadné kúrenie. Ja som ten cuplík čo sa urve najprv opravil , nevydržal ani týždeň. Kupoval som ho od chlapca tu za 35 €. presne sedel , nezabudnite ten ventil prestriekať mazivom a rozhýbať, robil som to plochým skrutkovačom . Keď ten cuplík tam nieje , dá sa točiť do okola s tým ventilov, je to jak gulový ventil.
Ten cuplík sa láme preto lebo ten ventil ide ťažko, / môj názor/ Po výmene super , ventil otvorí keď je systém zohriaty cca na 70 stupňov. Ten cuplík má výčnelok oproti v krabičke je vymedzené jeho chod , len 90 stupňov. dobre pozerajte a dávajte pozor na malé skrutky , niet boha ich potom nájsť, sú hliníkové s plastovou podložkou. Chyba sa nedá diagnostikovať, len že zadok nekúri. Po výmene cuplíka ten motorček už nepočuť.
Pri oprave odpojte konektor elektro. Zapína sa to a vypína jak mu klimatronic povie????......
VW sharan, passat b6 2x, tdi,tdi,

Uživatelský avatar
oyza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od oyza »

Hele, ješte dotaz, neví někdo co je na kterém pinu pro ten motorek? Mám to na stole, chtěl bych to zkusit mimo auto.

differenz.marco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 11.01.2019 10:39

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od differenz.marco »

Zdravím, mám dotaz. Uměl by někdo poradit?
Topení moc netopí, po zahřátí motoru, přestane topit předek, fouká studeně, vzadu to topí, akorát ne moc. Občas padne i teplota motoru.
Neví někdo kde a jak začít? S čím?

longerski
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 30.01.2018 08:15

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od longerski »

Tak hlasim take uspesnou vymenu toho plastovyho srace...Obrázek

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od 007houmr »

Borci, může se prosím někdo podívat v etce, jaké je číslo toho ventylu co pouští teplou vodu dozadu? V autorizáku to podle čísla, co je zde ve vláknu nemůžou najít? :fool: Je to VW Sharan III, 2,0TDI, 110kW, 2016. Případně sem vložit i schéma, oni ani nevěděli, že tam něco takového je a kde!!! Díky!
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

tboruvka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.03.2017 18:52

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od tboruvka »

Model 2013 to má takto...název 7N0819810E...opravoval jsem si to sám (svrtal/skolíčkoval jsem hřídelku).
Ventil.png
2016 to má stejně...
VW Sharan 2.0 TDI 125 kW DSG 2012/model 2013

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od 007houmr »

Děkuji! Snad už podle toho budou v "autorizovaném" servise vědět! :laugh:
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

cernym
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 13.07.2012 00:04
Bydliště: Praha

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od cernym »

Ahoj,
tak dnes se mi podarilo uspesne vyresit tento problem pomoci osicky vytistene na 3D tiskarne. Funguje to paradne a naklady na tisk jsou par Kc. Pokud si osicku budete chtit vytisknout, tak model jsem umistil zde:
http://www.thingiverse.com/thing:4151853" onclick="window.open(this.href);return false;
Osicky jsem si pro jsitotu vytisknul 3, kdybych nejakou znicil pri rochazeni ventilu a instalaci, ale vse sedlo paradne napoprve a sily na otoceni ventilu byly hluboko pod moznostmi teto soucastky.
VW Sharan, 2,0TDI 4Motion, 103kW, 2012

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od 007houmr »

Super! :good:
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

sakalino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.09.2019 19:44

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od sakalino »

prosimte , predem dekujem za 3d model. jeste me dopln prosim, z jakeho materialu si tisknul a jestli nei lepsi dovnitr vlozit kovovy drat? nebo jestli jde jen poradne promazani celeho chodu. pak bych byl vdecen kdyby nekdo poradne vyfotil kde to je. vzhledem k tomu ze to je potreba rozhybat, tak pocitam, spravne je modul vyndat a promazat na stole ze? kapalinu bych radeji vypustil. kde se to dela?

sakalino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.09.2019 19:44

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od sakalino »

http://www.touranklub.pl/forum/viewtopi ... 18&t=17885 odkaz na stejnou problematiku s fotkama mista.
odkaz kde popisuje ze jde ventyl fixnout v poloze otevreno a vyresi to problem taky
https://www.seatforum.de/threads/357778 ... eihe/page6
od roku 2016 se snad dela vylepsena verze s pismenem E, ale kazdopadne motor nema snimani koncovych poloh. je to proste na silu jako okna, takze to holt dlouho nevydrzi. ja osobne to fixnu v otevreny polze.

Dr.Frinta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 08.10.2017 14:57

Re: Kúrenie/topení

Příspěvek od Dr.Frinta »

Ahoj pánové, i já patřím do skupiny s výše popsaným problémem. Vzhledem k tomu, že bydlím u hranic se SRN, kam celkem často jezdím, tak jsem prohledával i různá fóra v SRN, kdy se mi podařilo zjistit pána, který pracuje v SRN, ale je to Čech. On vyrábí uvedené osičky do zmiňovaného ventilu. Pro info přikládám foto osičky, kterou jsem od něj zakoupil. Po výměně zatím vše funguje ok. Platil jsem mu 19 eur. Pokud by byl zájem mohu na něj poskytnout kontakt, byl celkem ochotný tak si myslím, že by mohl pomoci i dále.
Přílohy
DSC_1233.JPG
DSC_1234.JPG

Odpovědět

Zpět na „SAIII Sharan 7N + Alhambra“