Rozvody 2.0 TDI, r.v. 2016, CUVC

2010 - 20..

Moderátor: čapik

Odpovědět
Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Rozvody 2.0 TDI, r.v. 2016, CUVC

Příspěvek od 007houmr »

Ahoj. Neúprosně se blíží nájezd na první výměnu rozvodů ve 210.000 km. Mám dva dotazy. Další výměna rozvodů bude tedy ve 420.000 km nebo se interval zkracuje a jak? Za další, kromě výměny vodní pumpy a pročištění chladícího systému je třeba dělat něco dalšího? A ještě mě napadá obligátní....autorizovaný nebo jiný servis? Udělají v autorizáku něco víc jak jinde?
Díky za reakce!
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rozvody 2.0 TDI, r.v. 2016, CUVC

Příspěvek od sharik4x4 »

Rozvody určitě jedině originální. Interval bych raději zkrátit na 200t.Je tam problém už výroby do roku 2018. Chladicí kapalinu G12+Evo. Teď jsem to dělal na passatu. Cenovka 12+2 :D
02FFA16B-E403-459E-A65B-D780405BBF28.jpeg
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Reinn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 29.10.2022 10:10

Re: Rozvody 2.0 TDI, r.v. 2016, CUVC

Příspěvek od Reinn »

Intervalu sa rozvody nemusia dozit, par takychto motorov s roztrhnutym rozvodom pred dosiahnutim intervaluuz som videl.
Kazdopadne je to na majitelovi, ten interval je odporucanie.
Pri vymene treba rozhodne mysliet na vymenu rozvodoveho remienku v oleji - nahon olejoveho cerpadla a treba rovno pocitat s vymenou gufera klukovky pripadne celych "prsicok" s guferom podla toho ci je ten diel na aute hlinikovy alebo plastovy.
Ten remienok nema stanoveny vymenny interval no nepisane pravidlo hovori ze sa meni spolu s rozvodovym remenom.
Co sa tyka pouziteho materialu je to o preferencii majitela alebo servisu, pouzitelnych je viacero vyrobcov - viac bude zalezat na samotnom pracovnom postupe aby bolo vsetko ako ma byt.
VW Sharan 7N 2011 2.0tdi BMT 125kW DSG

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rozvody 2.0 TDI, r.v. 2016, CUVC

Příspěvek od sharik4x4 »

Ten náhon olejového čerpadla zatím nevidím jako problémový, samo že prevence je jistota. Ale zatím jsem neslyšel , že by to někomu odešlo. Čas ukáže, kolik to vydrží. Rozvody už se ukázali jako jednoznačně problémový :negative:

Reinn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 29.10.2022 10:10

Re: Rozvody 2.0 TDI, r.v. 2016, CUVC

Příspěvek od Reinn »

Je pravda ze som zatial nepocul o tom ze by ten nahon niekomu zlyhal no ked clovek vezme do uvahy ake tepelne zatazenie znasa oproti vonkajsiemu remenu tak je to urcite treba zvazit. Cena toho remienku sa pohybuje v par desiatkach eur pri originalnom diely a skoda ktoru by sposobilo jeho zlyhanie by mohla byt enormna.

Poznam auta ktore s nim jazdili cez 500 000km bez problemu takze ako hovorim, je to skor len podnet na zvazenie. Remienok nieje nijak ohybany/napinany a teda je jeho namahania minimalne, pri vymene sa aj 200 tisicovy zvacsa doslova polame na kusy ak ho clovek stlaci no pri beznej prevadzke ho nic takto zatazovat nebude.
VW Sharan 7N 2011 2.0tdi BMT 125kW DSG

Odpovědět

Zpět na „SAIII Sharan 7N + Alhambra“