SHARAN/ALHAMBRA 7N od 2010 - kdo už má? První zkušenosti
Moderátor: čapik
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 17.11.2008 15:49
- Bydliště: Bratislava
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
No pri DSG je to celkom dobre vymyslene. Hlavne autohold pridem na krizovatku zastavim a uto ostane zabrzdene a motor bezi pokial nestlacim pedal plynu co je super lebo nesvietim brzdou tomu zamnou do tvare. Taktiez aktivujem tempomat aj pri 40 km a auto zrychli na predtym ulozenu rychlost. Oproti manualu ovela vatsi konfort. Este keby to malo distancny radar ako ma sef v Medaku tak uplna parada.
Seat Alhambra III 7N Style 2012 2.0 TDI CR 140 K/103 KW ECOMOTIVE DSG
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Deaktiovat start/stop by mělo umět VCDS od verze 12.12.0 ale pochybuju, že to půjde i s čínským kabelem. http://www.pc-autodiagnostika.cz/novink ... start-stopVita.G píše:Neřešil jste někdo jak změnit/obrátit výchozí nastavení systému start stop tak, aby se nemusel po každém prvním nastartování ručně vypínat, ale aby se naopak nechal zapnout jen když bude chuť?
Někde v předpisech je napsáno, že denní svícení musí svítit vždy při nastartovaném motoru vždy, pokud nesvítí hlavní světlomety. Nic o ruční brzdě tam napsané není. Z logiky je jasné, že pokud zastavíš v kopci na křižovatce a neumíš se rozjet do kopce bez ručky, tak při jejím zatažení by ti světla zhasla. A vlastně se tam ani neřeší start/stop, když motor je zrovna v 'stop' tak vlastně neběžíeauto1.cz píše: Nebo v noci když chci nastartovat při spaní, tak svítí LED denní světla, i když mám ruční brzdu a ovladač světel na nule. To nejde při roční brzdě aby to nesvítilo?
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
1) Takže to jde diagnostikou jednoduše, vynikající,škoda že tuhle novou téměř nikdo nemá
2) Chci prostě individuálně změnit. Startovat a nemuset na spojku a chci aby motor+ruční brzda= vyplé DRL.
Našel jsem tohle pro OII, netvrdím že to je shodné,ale když to šlo před 10ti lety u OII,tak dneska by to taky mohlo jít?
Nešlo by to obdobně také?
Denní svícení Amerika - Vozidlo má po nastartování rozsvíceny světla pro denní svícení. Zatažením ruční brzdy se deaktivují.
Kódování: 09- Centrální elektrika, kódování-07 kód vložit do LCode (nebo kliknout na Kalkulačka pro dlouhé kódování), v bytu 0 zaškrtnout bit 4
2) Chci prostě individuálně změnit. Startovat a nemuset na spojku a chci aby motor+ruční brzda= vyplé DRL.
Našel jsem tohle pro OII, netvrdím že to je shodné,ale když to šlo před 10ti lety u OII,tak dneska by to taky mohlo jít?
Nešlo by to obdobně také?
Denní svícení Amerika - Vozidlo má po nastartování rozsvíceny světla pro denní svícení. Zatažením ruční brzdy se deaktivují.
Kódování: 09- Centrální elektrika, kódování-07 kód vložit do LCode (nebo kliknout na Kalkulačka pro dlouhé kódování), v bytu 0 zaškrtnout bit 4
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.04.2011 20:10
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
Star STop je uplna kravina od blbych ekologu, rovnež močovina ,jinak auto v pohode bez problemu se spotřebou 5,9 l i z těžši nohou,bližim se k 200 tis km bez poruch,takže nemusite se toho bát znam soudruhy v SRN s najezdem 380 tis km a nestěžujou si.Alhambra 7n 103kw.před tim nekolik sharanu a alibab.66kw 85kw 96kw.nyni103 kwBMT.Jo to drnčeni u motoru taky mam asi nejaky plast ,zajimalo by mě co to je ,až někdo bude vědet pisnete.Dik čus. :drinks:Olej ale měnte co 15 tis a bude v šechno v poho,nevim kde soudruzi přišli na 30 tis interval když tam je 4.3 litr.oleje .Blbost jako krrraaaava.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
To máš od nova nebo teď krátce? Zajímá mě co jsi dělal za servis.
Třeba uhlíky altíku už jsou asi na konci, rozvody- máš k nim nějakou připomínku, strácela se trošku voda když byly rozvody před výměnou, na co dát pozor atp...
Co bufík, už jsi čistil?
A podvozek, přední ramena-zadní silentbloky měnils?
Zadní náprava něco? (Ta je pěkně složitá)
A co kotouče, měnils? Origoše nebo co dáváš? Já už ATE nechci ani vidět. A desky? Ať to nešpiní moc alu a dobře brzdí, máš tip?
Zadní elektrická brzda OK při parkování v kopci, nebo jsi už měnil motorky?
Napiš co je takový klasický servis při těch km...
Na co nezapomenout preventivně...
Třeba uhlíky altíku už jsou asi na konci, rozvody- máš k nim nějakou připomínku, strácela se trošku voda když byly rozvody před výměnou, na co dát pozor atp...
Co bufík, už jsi čistil?
A podvozek, přední ramena-zadní silentbloky měnils?
Zadní náprava něco? (Ta je pěkně složitá)
A co kotouče, měnils? Origoše nebo co dáváš? Já už ATE nechci ani vidět. A desky? Ať to nešpiní moc alu a dobře brzdí, máš tip?
Zadní elektrická brzda OK při parkování v kopci, nebo jsi už měnil motorky?
Napiš co je takový klasický servis při těch km...
Na co nezapomenout preventivně...
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.04.2011 20:10
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
Ne od nova ne,auto koupeno Rakousko autosalon Porsche Graz najeto 180tk vše servisovano pouze u nich takže plna historie od žarovky po rozvody ,kotouče měnil puvodni majite takže v poho ,rozvody jsem dal original,vodni pumpa hepa,olej 5-30,altik zatim nevím ale na jaro nechaam asi uhliky vyměnit pro jistotu,voda drži bufik funguje krasně neni ho ani slyšet jak u sag IIpo ujeti 5km teplota 80-90 takže parada.Zadni brzda ok vše funguje jak ma .Jinak motor krasne tichy se super spotřebou ,odhlučneni v kabině super,sedadla perfektni,ted to špatne DPF,Start Stop hrozne!!! Z venku auto vypada trošku nudně nato že se čekalo tolik let,absence rezervy,hold už to nebude asi nikdy jako SAGII .Ale jinak si myslim že auto bude držak, motor super ,převodovka taky pokud se po čase vyměni olej (original pouze).Myslim si že auto vydrži minimalně 500tkm pokud ho neprodam z duvodu koupě toho sameho ale 4X4,budu čekat až se něco něco objevi v AT nebo SRN ale pouze autosalon ,to bude asi dlouho,takže pisnu co se bude kazit apod,olej už jsem měnil 1x po 15tis km nejsem blazen abych ho tam nechaval déle,to bylo asi vše co jsem do auta zatim vrazil,jinak jenom tankuji naftu, pouze benzina a shel+ aditiva.Takže přeji hodne km bez nehod a bez poruch.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
Jsem obul nová kola a zkusil jsem na nich jedno Německo.
Bylo v plánu, že to bude tvrdé a půjde to zase dolů ale kdo nic nezkusí, nic se nedoví.
Sám jsem překvapen, že se na tom dá jezdit i po českém tankodromu D1.
SharanIII má neuvěřitelně komfortní podvozek a i na 225/45/18 je pohodlnější, než třeba OctaviaII co mám na 195/65/15.
.......!
Je to neuvěřitelné, ale je to tak, přitom OctaviaII má vzadu taky Multilink, ale stejně se to nedá srovnat.
Sharan je komfortní jako Audi A6 tu mám taky na 18" a taky je krásně měkoučká a pohodlná.
Pro srovnání: zadní náprava SharanII: zadní náprava SharanIII (není to přesně ona, ale vypadá téměř totožně i pro verzi s 4x2 i pro 4x4) Na SharanIII ale 18" kola doporučuji, pokud potřebujete jezdit rychle a daleko, tak jednoznačně.
Nebyly Michelin s FR, tak Continental s FR, ale nejsou špatné.
Bylo v plánu, že to bude tvrdé a půjde to zase dolů ale kdo nic nezkusí, nic se nedoví.
Sám jsem překvapen, že se na tom dá jezdit i po českém tankodromu D1.
SharanIII má neuvěřitelně komfortní podvozek a i na 225/45/18 je pohodlnější, než třeba OctaviaII co mám na 195/65/15.
.......!
Je to neuvěřitelné, ale je to tak, přitom OctaviaII má vzadu taky Multilink, ale stejně se to nedá srovnat.
Sharan je komfortní jako Audi A6 tu mám taky na 18" a taky je krásně měkoučká a pohodlná.
Pro srovnání: zadní náprava SharanII: zadní náprava SharanIII (není to přesně ona, ale vypadá téměř totožně i pro verzi s 4x2 i pro 4x4) Na SharanIII ale 18" kola doporučuji, pokud potřebujete jezdit rychle a daleko, tak jednoznačně.
Nebyly Michelin s FR, tak Continental s FR, ale nejsou špatné.
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 22.06.2015 18:31, celkem upraveno 2 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
Ale co ta liška na těch kotoučích?
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: SAIII - SHARAN 7N od 2010 . . . kdo už má?
No pánové, pěkně si ta nová témata zanášíte, jen houšť... Jako kdyby jste neměli téma o kolech že ...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- ferdosm
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dačice
Re: SHARAN/ALHAMBRA 7N od 2010 - kdo už má? První zkušenosti
dneska jsem koupil sharana 125kw r.v.2011.má regulaci tuhosti podvozku.jak to funguje?zkušenost?
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SHARAN/ALHAMBRA 7N od 2010 - kdo už má? První zkušenosti
Vítáme všechny
DCC je vysvětleno zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=369&t=302850" onclick="window.open(this.href);return false;
DCC je vysvětleno zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=369&t=302850" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 31.07.2008 08:43
- Bydliště: Plzensko
Re: SHARAN/ALHAMBRA 7N od 2010 - kdo už má? První zkušenosti
Rád bych se zeptal jestli tady je někdo, kdo měl SGA I nebo II, a teď si pořídil SGA III, jak je na tom zavazadlový prostor a velikost vstupního otvoru.
Mám SGA II, a používám kombinaci sedaček 2+3+1, kdy mám buď kufr, nebo tam strčím kočárek..víceméně nesložený-jen ho zašoupnu.
Tak jestli by šlo i tohle u nového SAGa, vím, že má kufr užší, ale spíš jestli není už i nižší, takže by se tam kočárek nevešel. (U starého to mám s madlem od kočárku tak akorát,abych nedřel stropnici).
Co jsem tak koukal, tak asi největší je teď nová Galaxy, kdy mně připadá, že je ve druhé a třetí řadě daleko více místa nad hlavou než SGAIII. Ten mně spíš teď připomíná S-maxe.
Sharan
https://www.youtube.com/watch?v=7OamuKLhixY" onclick="window.open(this.href);return false; čas 0:51
Galaxy
https://www.youtube.com/watch?v=hg_V8tDjvvY" onclick="window.open(this.href);return false; čas cca 1:15
Mám SGA II, a používám kombinaci sedaček 2+3+1, kdy mám buď kufr, nebo tam strčím kočárek..víceméně nesložený-jen ho zašoupnu.
Tak jestli by šlo i tohle u nového SAGa, vím, že má kufr užší, ale spíš jestli není už i nižší, takže by se tam kočárek nevešel. (U starého to mám s madlem od kočárku tak akorát,abych nedřel stropnici).
Co jsem tak koukal, tak asi největší je teď nová Galaxy, kdy mně připadá, že je ve druhé a třetí řadě daleko více místa nad hlavou než SGAIII. Ten mně spíš teď připomíná S-maxe.
Sharan
https://www.youtube.com/watch?v=7OamuKLhixY" onclick="window.open(this.href);return false; čas 0:51
Galaxy
https://www.youtube.com/watch?v=hg_V8tDjvvY" onclick="window.open(this.href);return false; čas cca 1:15
Golf IV, Sharan II, 2.0 TDI, BRT, 2007, Golf Plus, 2012, CFHC
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SHARAN/ALHAMBRA 7N od 2010 - kdo už má? První zkušenosti
Měl jsem všechny generace.
III je spíše vysoké kombi než MPV, je to dá se říct "Touran Long"
Výhodou jsou lepší jízdní vlastnosti a komfort, ticho atd.
Nevýhodou jsou menší rozměry zejména výška uvnitř a menší vstupní otvor.
Vepředu je kabina obrovská ale uprostřed a vzadu je tak tak, nic velkého pro velké lidi.
Paradoxně máš konečně u III lepší oporu stehen ale sedíš výše a střecha je nižší a ještě je dvojitá i bez panoramy, je tam v té dvojité střeše klima a koleje posuvných dveří.
Sedačky můžeš mít také 2+3+1
Ale mám pocit, že kočárek 0.8-0.9m tam dáš nesložený ale 1metr vysoký předmět tam zezadu nenaložíš a zboku taky ne, protože složené sedačky jsou "vysoko"
Neměřil jsem to ale takto nějak to bude.
Možná by se dalo trošku špekulovat a u 5ti místné verze je kufr hlubší, a tak bys tam mohl zvrchu vložit kola kočáru, tím kočár utopíš níže a teoreticky takto naložíš vyšší předmět než do 7mi místné verze.
Není jednodušší kočár složit, stejně jak dlouho s tím kočárem jezdíš.
Po roce už ho bereš jen někdy a po roce a půl už děláš nosiče sám.
Pokud máš celkově priority v prostoru, zvaž jiné auto. Třeba Caddy, (Caddy Life, Caddy Maxi)
Já jsem měl kočár v snad jednou a složený, jinak jezdím s kočárem v kombíku.
III je spíše vysoké kombi než MPV, je to dá se říct "Touran Long"
Výhodou jsou lepší jízdní vlastnosti a komfort, ticho atd.
Nevýhodou jsou menší rozměry zejména výška uvnitř a menší vstupní otvor.
Vepředu je kabina obrovská ale uprostřed a vzadu je tak tak, nic velkého pro velké lidi.
Paradoxně máš konečně u III lepší oporu stehen ale sedíš výše a střecha je nižší a ještě je dvojitá i bez panoramy, je tam v té dvojité střeše klima a koleje posuvných dveří.
Sedačky můžeš mít také 2+3+1
Ale mám pocit, že kočárek 0.8-0.9m tam dáš nesložený ale 1metr vysoký předmět tam zezadu nenaložíš a zboku taky ne, protože složené sedačky jsou "vysoko"
Neměřil jsem to ale takto nějak to bude.
Možná by se dalo trošku špekulovat a u 5ti místné verze je kufr hlubší, a tak bys tam mohl zvrchu vložit kola kočáru, tím kočár utopíš níže a teoreticky takto naložíš vyšší předmět než do 7mi místné verze.
Není jednodušší kočár složit, stejně jak dlouho s tím kočárem jezdíš.
Po roce už ho bereš jen někdy a po roce a půl už děláš nosiče sám.
Pokud máš celkově priority v prostoru, zvaž jiné auto. Třeba Caddy, (Caddy Life, Caddy Maxi)
Já jsem měl kočár v snad jednou a složený, jinak jezdím s kočárem v kombíku.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 15.06.2008 20:15
Re: SHARAN/ALHAMBRA 7N od 2010 - kdo už má? První zkušenosti
Pred troma týždňami som vymenil svoju starú alhambru 2,0 TDi 6/2008 (375000 km) za novú alhambru 2,0 TDi 4x4 (len 103kW) Zdá sa mi, že motor pre toto auto je slabší. Chcelo by to aspoň 20kW naviac.
Spotreba dobrá od 6 do 7l. Auto je priestranné, pohodlné. Spravil som ešte len 3500km. Uvidíme, akú to auto bude mať trvácnosť.
Spotreba dobrá od 6 do 7l. Auto je priestranné, pohodlné. Spravil som ešte len 3500km. Uvidíme, akú to auto bude mať trvácnosť.
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 17.11.2008 15:49
- Bydliště: Bratislava
Re: SHARAN/ALHAMBRA 7N od 2010 - kdo už má? První zkušenosti
Aktualne mam najazdene 93000km este v zaruke. Zatial v ramci zaruky reklamovane
1. buchajuce brzdove platnicky asi po 30000km - neuznana reklamacia (casta zavada u viacerych aut)
2. vybrujuci filterbox pri 30000km - udajne vyrobna vada a vymeneny filterbox (casta zavada u viacerych aut)
3. zle zatvarajuce sa prave predne dvere od zakupenia - zavada sa nedala odstranit (casta zavada u viacerych aut)
4. vadny klepajuci vstrekovac pri 80000km - vymena
5. znizenie vykonu klimatizacie pri 85000km - vymena snimaca vlhkosti vzduchu/dazdoveho senzora, potom prehratie firmwaru RJ climatronicu, nakoniec vymena kompresora klimatizacie (casta zavada u viacerych aut, reklamacia v seate je velmi zlozita a zdlhava, doporucujem reklamovat priamo u importera)
6. Cvakanie na podvozku cca 5s na strane spolujazca pri odomknuti auta alebo otvoreni dveri pri 93000km - vadne obehove cerpadlo paliva na podvozku pri motore.
7. Reklamacia puknutie na riadeni pri zatoceni do lava pri 93000km - pravdepodobne casta zavada a iniciativne hned menili loziska ale nedozvedel som sa ake loziska to boli. Bola to vraj opravarenska sada s loziskami a lepidlom ktore muselo schnut co mi bolo vysvetlene v servise.
1. buchajuce brzdove platnicky asi po 30000km - neuznana reklamacia (casta zavada u viacerych aut)
2. vybrujuci filterbox pri 30000km - udajne vyrobna vada a vymeneny filterbox (casta zavada u viacerych aut)
3. zle zatvarajuce sa prave predne dvere od zakupenia - zavada sa nedala odstranit (casta zavada u viacerych aut)
4. vadny klepajuci vstrekovac pri 80000km - vymena
5. znizenie vykonu klimatizacie pri 85000km - vymena snimaca vlhkosti vzduchu/dazdoveho senzora, potom prehratie firmwaru RJ climatronicu, nakoniec vymena kompresora klimatizacie (casta zavada u viacerych aut, reklamacia v seate je velmi zlozita a zdlhava, doporucujem reklamovat priamo u importera)
6. Cvakanie na podvozku cca 5s na strane spolujazca pri odomknuti auta alebo otvoreni dveri pri 93000km - vadne obehove cerpadlo paliva na podvozku pri motore.
7. Reklamacia puknutie na riadeni pri zatoceni do lava pri 93000km - pravdepodobne casta zavada a iniciativne hned menili loziska ale nedozvedel som sa ake loziska to boli. Bola to vraj opravarenska sada s loziskami a lepidlom ktore muselo schnut co mi bolo vysvetlene v servise.
Naposledy upravil(a) ramoon dne 22.10.2015 23:05, celkem upraveno 1 x.
Seat Alhambra III 7N Style 2012 2.0 TDI CR 140 K/103 KW ECOMOTIVE DSG