Pokec o Tiguanech jen tak :-)

2007 - 20..

Moderátor: jets

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od Mirco »

chladící kapalina se ohřívá daleko rychleji než olej... to je normální :good: navíc svody jsou integrovaný do hlavy a okolo protéká chladící kapalina tak proto se ohřeje hodně rychle :good:

7lucas7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 02.09.2009 15:18

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od 7lucas7 »

Mirco píše:chladící kapalina se ohřívá daleko rychleji než olej... to je normální :good: navíc svody jsou integrovaný do hlavy a okolo protéká chladící kapalina tak proto se ohřeje hodně rychle :good:

Dekuji je to tak rucicka stoupa pred ocima. Asi to tak funguje. Ja mel benzinovy motor naposledy pred 20lety :D

Spotreba panove: dle palubaku.

Najeto 500 km a ukazuje 6.9 .prumer (vetsinou bez klimy a sam v aute) nehonim to a obcas i vyrazuji na N a jezdim po praci navacer to projet uz neni tolik aut .

Dokonce jsem jako duchodce jel i za 6.3 !jednu trasu cca 60km! Vsechno hodinove trasy a vic . Veskrze mimo mesto.

Na 2.0 Tsi 4x4 140kw s filtrem OPf. Moc pekne!
Přílohy
0F60B216-132A-4948-B0B2-7D62A78400F4.jpeg

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od Mirco »

nevyřazuj na N manuálně není to pro převodovku zdravý :good: zapni EKO režim a mělo by to plachtit samo :wink:

7lucas7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 02.09.2009 15:18

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od 7lucas7 »

Mirco píše:nevyřazuj na N manuálně není to pro převodovku zdravý :good: zapni EKO režim a mělo by to plachtit samo :wink:

Aha :| ja to hodne pouzival prislo me to logicke. Jako v aute s manualem porad vyrazuji tak i tady sem chtel.

Diky za upozorneni . Prepnu teda auto do Economy rezimu . V Normal modu me to prave moc na neutral nedavalo a spis porad brzdil stupen zarazeny.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od motorpower »

Na co si kupujete dvoulitry TSI na takovouto šudlandu?? Akorát se motory zanáší karbonem. Na to co zde slyším, by bylo lepší TDI. Tento bude mít za chvíli problémů dost.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od sirdo »

7lucas7 píše:
Mirco píše:nevyřazuj na N manuálně není to pro převodovku zdravý :good: zapni EKO režim a mělo by to plachtit samo :wink:

Aha :| ja to hodne pouzival prislo me to logicke. Jako v aute s manualem porad vyrazuji tak i tady sem chtel.

Diky za upozorneni . Prepnu teda auto do Economy rezimu . V Normal modu me to prave moc na neutral nedavalo a spis porad brzdil stupen zarazeny.
Nko sluzi primarne na odtah. za dalsie menit polohy DSG prevodovky sa maju az ked auto uplne stoji (nepocitam S, kde sa len prepne SW mapa DSG). takze tym tvojim setrenim benzinu vela neusetris ked potom nechas majetok za opravu DSG, ked pridu na to ako si ju pouzival a neuznaju ti zarucnu opravu...

do EKO si urcite neprepinaj, minimalne koli tomu ze mas fullLED svetla s Dynamic Light Assist a ked je auto v EKO rezime, tak to nefunguje. ako napisal motorpower 2.0TSI nie je motor pre setrilkov a ako pise tak si ho svojim jazdnym stylom pekne odpalis. ja ho mam a jazdim vacsinou na D (niekedy aj na S) a spotreba je uplne OK, len sa motor musi zabehnut. jazdim tak do 7L/100km po okreskach a to nejazdim na dochodcu. na dialnici je to o liter navyse...

p.s.: ked brzdi auto motorom co sa ti nepozdava, tak ma nulovu spotrebu paliva, len tak pre zaujimavost...

7lucas7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 02.09.2009 15:18

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od 7lucas7 »

Kluci kluci... :blush:

Tak zaprvé
děkuji za rady, určitě jsou přínosné a proto taky je tu formu... N už nebudu používat i když v návodě se o tom nezmiňuje , že je tento typ zakázaný v rychlosti bez plynu z kopce vyřadit. Ale beru ;-)

Za druhé.

Auto je v záběhu do prvních 1500 km určitě nebudu hýbat s otáčkama jinak než na D a nevytáčet. To snad o tom karbonování zas "přeháníš" :negative:
Koupil jsem 2.0Tsi jednak kvůli malému nájezdu (16.000) ročně a jednak že to auto jede a bude jezdit dynamicky. Takže spotřebu neřeším jestli to pak bude jezdit ve režimu S za 11 nebo i víc.
Spíš jsem psal jen na údiv jak ten motor je spořivý pokud se jede v rámci limitů a předvídá , že jede jak "diesel"

Dotazy:

tlačítko na DSG --- mám ho mačkat po dobu celé dráhy když nastartuji a jdu z P až po D ? nebo ho mám po N už nemačkat ? a opačně? zmáčknout v D a dosunout u zastaveného auta až k P či R
??
vůbec vlastně netuším co je správné a učím se... je to moje první auto s DSG a benzinem tak jsem za rady všech rád :drinks: a jak mě tu strašíte jak DSG se rozsype se radši ptám..

ps: a určitě nejsem řidič "odtahový" moje auta vždy ať TDi dostala pěkně po zahřátí občas "zabrat a vypálit saze" a teď až se zajede TSI i ten "karbon" ale budu tam od 2000km lít aditivum VIF benzin a tankuji jen Mol Shel Benzina i když pánové ty jejich franšíza je někdy horší než Tank Ono (z recenzí ČOI a testů)


ps2: to DSG má nějkou paměť , že servis umí zjistit jak je používvaná ?

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od motorpower »

I TSI v záběhu se neboj vytočit ke čtyřem až pěti, ale až je prohřáté, a snažit se nejezdit plyn až na podlaze. Opět výjimečně nevadí. Pár vteřin. Záběh tak do pěti tis. km poté mu postupně zvyšovat zátěž. Spotřeba kterou uvádíš odpovídá jízdě dle DSG v základním režimu. T.j. volnoběh. A to je právě to špatné. Jezdi lehký plyn, ale prokládej sportovním režimem. Případně zavolej. Vysvětlím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od Mirco »

a pojistku drž po celou dráhu :good:

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od sirdo »

DSG ked je nespravne pouzivana, napr. vyradzovanim do N za jazdy alebo aj ked stojis na krizovatke, je nadmerne namahana, takze moze dojst k mechanickemu poskodeniu...

ako pise Mirco, tu poistku DSG maj zatlacenu pocas celej drahy kym prehadzujes P do D alebo R a naopak a ako pisem ja, pri meneni poloh paky volica DSG pockaj az kym auto uplne nezastavi. nie, ze ides nacuvat na parkovacie miesto, brzdis, mas doprednu rychlost slimaka a vtedy drbnes R. nie, pockaj az ked bude dopredna rychlost 0 a potom daj R...

7lucas7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 02.09.2009 15:18

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od 7lucas7 »

Diky

Ten cudlik pojistky musim vzdy davat po R pak sem testoval ze uz z R jde jit az do D bez neho a naopak z D po N bez dudliku taky dovoli a do R uz s cudlikem.

Ja su z toho uz spoceny. Proste budu pouzivat jen P a pak az D a kdyz zastavim oak R jinak vse necham na automatice. Nechci to znicit auto sem kupoval na 15 let minimalne.

Dnes to projedu a obcas vytocim at nejezdim jak jste psali dle D jen kolem 1200-1500 nechat to trosku pohonit i k 3000 a pak obcas i vytocit vic

Diky


Jeste resim jaky olej koupit na dolivani k origo naplni z vyroby ? Asi tam bude LL 508 nebo 509 00 co sem studoval tzv 0w20 coz me desi u vysokootackoveho auta jen 20 na horko! Vzdycky se mel oleje aspon 5w-40

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od motorpower »

Poslední věc k DSG...v kopci DSG na N, zabrzdit, potom povolit brzdový pedál, auto skecne trochu dozadu a potom teprve P. Nehrozí poškození aretačních zubů, při vyškubnutí z této polohy. Snad jsem to napsal k pochopení.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

7lucas7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 02.09.2009 15:18

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od 7lucas7 »

motorpower píše:Poslední věc k DSG...v kopci DSG na N, zabrzdit, potom povolit brzdový pedál, auto skecne trochu dozadu a potom teprve P. Nehrozí poškození aretačních zubů, při vyškubnutí z této polohy. Snad jsem to napsal k pochopení.
To auto ma autohold --- ja v kopci parkuji automaticky zabrzdi auto Autohold. dám "P" ... když vyjíždím držím brzdu dam z P na D a plyn a auto jede ...

olej mám koupit kdyby chyběl tento ? 509 00 / 508 00? chci mit v kufru litrovku na dolívání kdyby

https://www.oleje.cz/p/mol-dynamic-gold ... 1-l--22116" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od motorpower »

Autohold ti neberu, bavíme se o skecnutí vozu, ale dělej si to jak chceš. Až se budeš někde s voličem prát, tak ti to dojde. Možná...
Olej,.... v návodu je specifikace, nic jiného.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)

Příspěvek od sirdo »

mne naliali pri vymene oleja v autorizaku tento...
Přílohy
tig.jpg

Odpovědět

Zpět na „Tiguan“