Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Moderátor: jets
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
chladící kapalina se ohřívá daleko rychleji než olej... to je normální navíc svody jsou integrovaný do hlavy a okolo protéká chladící kapalina tak proto se ohřeje hodně rychle
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02.09.2009 15:18
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Mirco píše:chladící kapalina se ohřívá daleko rychleji než olej... to je normální navíc svody jsou integrovaný do hlavy a okolo protéká chladící kapalina tak proto se ohřeje hodně rychle
Dekuji je to tak rucicka stoupa pred ocima. Asi to tak funguje. Ja mel benzinovy motor naposledy pred 20lety
Spotreba panove: dle palubaku.
Najeto 500 km a ukazuje 6.9 .prumer (vetsinou bez klimy a sam v aute) nehonim to a obcas i vyrazuji na N a jezdim po praci navacer to projet uz neni tolik aut .
Dokonce jsem jako duchodce jel i za 6.3 !jednu trasu cca 60km! Vsechno hodinove trasy a vic . Veskrze mimo mesto.
Na 2.0 Tsi 4x4 140kw s filtrem OPf. Moc pekne!
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
nevyřazuj na N manuálně není to pro převodovku zdravý zapni EKO režim a mělo by to plachtit samo
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02.09.2009 15:18
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Mirco píše:nevyřazuj na N manuálně není to pro převodovku zdravý zapni EKO režim a mělo by to plachtit samo
Aha ja to hodne pouzival prislo me to logicke. Jako v aute s manualem porad vyrazuji tak i tady sem chtel.
Diky za upozorneni . Prepnu teda auto do Economy rezimu . V Normal modu me to prave moc na neutral nedavalo a spis porad brzdil stupen zarazeny.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Na co si kupujete dvoulitry TSI na takovouto šudlandu?? Akorát se motory zanáší karbonem. Na to co zde slyším, by bylo lepší TDI. Tento bude mít za chvíli problémů dost.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Nko sluzi primarne na odtah. za dalsie menit polohy DSG prevodovky sa maju az ked auto uplne stoji (nepocitam S, kde sa len prepne SW mapa DSG). takze tym tvojim setrenim benzinu vela neusetris ked potom nechas majetok za opravu DSG, ked pridu na to ako si ju pouzival a neuznaju ti zarucnu opravu...7lucas7 píše:Mirco píše:nevyřazuj na N manuálně není to pro převodovku zdravý zapni EKO režim a mělo by to plachtit samo
Aha ja to hodne pouzival prislo me to logicke. Jako v aute s manualem porad vyrazuji tak i tady sem chtel.
Diky za upozorneni . Prepnu teda auto do Economy rezimu . V Normal modu me to prave moc na neutral nedavalo a spis porad brzdil stupen zarazeny.
do EKO si urcite neprepinaj, minimalne koli tomu ze mas fullLED svetla s Dynamic Light Assist a ked je auto v EKO rezime, tak to nefunguje. ako napisal motorpower 2.0TSI nie je motor pre setrilkov a ako pise tak si ho svojim jazdnym stylom pekne odpalis. ja ho mam a jazdim vacsinou na D (niekedy aj na S) a spotreba je uplne OK, len sa motor musi zabehnut. jazdim tak do 7L/100km po okreskach a to nejazdim na dochodcu. na dialnici je to o liter navyse...
p.s.: ked brzdi auto motorom co sa ti nepozdava, tak ma nulovu spotrebu paliva, len tak pre zaujimavost...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02.09.2009 15:18
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Kluci kluci...
Tak zaprvé
děkuji za rady, určitě jsou přínosné a proto taky je tu formu... N už nebudu používat i když v návodě se o tom nezmiňuje , že je tento typ zakázaný v rychlosti bez plynu z kopce vyřadit. Ale beru
Za druhé.
Auto je v záběhu do prvních 1500 km určitě nebudu hýbat s otáčkama jinak než na D a nevytáčet. To snad o tom karbonování zas "přeháníš"
Koupil jsem 2.0Tsi jednak kvůli malému nájezdu (16.000) ročně a jednak že to auto jede a bude jezdit dynamicky. Takže spotřebu neřeším jestli to pak bude jezdit ve režimu S za 11 nebo i víc.
Spíš jsem psal jen na údiv jak ten motor je spořivý pokud se jede v rámci limitů a předvídá , že jede jak "diesel"
Dotazy:
tlačítko na DSG --- mám ho mačkat po dobu celé dráhy když nastartuji a jdu z P až po D ? nebo ho mám po N už nemačkat ? a opačně? zmáčknout v D a dosunout u zastaveného auta až k P či R
??
vůbec vlastně netuším co je správné a učím se... je to moje první auto s DSG a benzinem tak jsem za rady všech rád a jak mě tu strašíte jak DSG se rozsype se radši ptám..
ps: a určitě nejsem řidič "odtahový" moje auta vždy ať TDi dostala pěkně po zahřátí občas "zabrat a vypálit saze" a teď až se zajede TSI i ten "karbon" ale budu tam od 2000km lít aditivum VIF benzin a tankuji jen Mol Shel Benzina i když pánové ty jejich franšíza je někdy horší než Tank Ono (z recenzí ČOI a testů)
ps2: to DSG má nějkou paměť , že servis umí zjistit jak je používvaná ?
Tak zaprvé
děkuji za rady, určitě jsou přínosné a proto taky je tu formu... N už nebudu používat i když v návodě se o tom nezmiňuje , že je tento typ zakázaný v rychlosti bez plynu z kopce vyřadit. Ale beru
Za druhé.
Auto je v záběhu do prvních 1500 km určitě nebudu hýbat s otáčkama jinak než na D a nevytáčet. To snad o tom karbonování zas "přeháníš"
Koupil jsem 2.0Tsi jednak kvůli malému nájezdu (16.000) ročně a jednak že to auto jede a bude jezdit dynamicky. Takže spotřebu neřeším jestli to pak bude jezdit ve režimu S za 11 nebo i víc.
Spíš jsem psal jen na údiv jak ten motor je spořivý pokud se jede v rámci limitů a předvídá , že jede jak "diesel"
Dotazy:
tlačítko na DSG --- mám ho mačkat po dobu celé dráhy když nastartuji a jdu z P až po D ? nebo ho mám po N už nemačkat ? a opačně? zmáčknout v D a dosunout u zastaveného auta až k P či R
??
vůbec vlastně netuším co je správné a učím se... je to moje první auto s DSG a benzinem tak jsem za rady všech rád a jak mě tu strašíte jak DSG se rozsype se radši ptám..
ps: a určitě nejsem řidič "odtahový" moje auta vždy ať TDi dostala pěkně po zahřátí občas "zabrat a vypálit saze" a teď až se zajede TSI i ten "karbon" ale budu tam od 2000km lít aditivum VIF benzin a tankuji jen Mol Shel Benzina i když pánové ty jejich franšíza je někdy horší než Tank Ono (z recenzí ČOI a testů)
ps2: to DSG má nějkou paměť , že servis umí zjistit jak je používvaná ?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
I TSI v záběhu se neboj vytočit ke čtyřem až pěti, ale až je prohřáté, a snažit se nejezdit plyn až na podlaze. Opět výjimečně nevadí. Pár vteřin. Záběh tak do pěti tis. km poté mu postupně zvyšovat zátěž. Spotřeba kterou uvádíš odpovídá jízdě dle DSG v základním režimu. T.j. volnoběh. A to je právě to špatné. Jezdi lehký plyn, ale prokládej sportovním režimem. Případně zavolej. Vysvětlím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
a pojistku drž po celou dráhu
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
DSG ked je nespravne pouzivana, napr. vyradzovanim do N za jazdy alebo aj ked stojis na krizovatke, je nadmerne namahana, takze moze dojst k mechanickemu poskodeniu...
ako pise Mirco, tu poistku DSG maj zatlacenu pocas celej drahy kym prehadzujes P do D alebo R a naopak a ako pisem ja, pri meneni poloh paky volica DSG pockaj az kym auto uplne nezastavi. nie, ze ides nacuvat na parkovacie miesto, brzdis, mas doprednu rychlost slimaka a vtedy drbnes R. nie, pockaj az ked bude dopredna rychlost 0 a potom daj R...
ako pise Mirco, tu poistku DSG maj zatlacenu pocas celej drahy kym prehadzujes P do D alebo R a naopak a ako pisem ja, pri meneni poloh paky volica DSG pockaj az kym auto uplne nezastavi. nie, ze ides nacuvat na parkovacie miesto, brzdis, mas doprednu rychlost slimaka a vtedy drbnes R. nie, pockaj az ked bude dopredna rychlost 0 a potom daj R...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02.09.2009 15:18
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Diky
Ten cudlik pojistky musim vzdy davat po R pak sem testoval ze uz z R jde jit az do D bez neho a naopak z D po N bez dudliku taky dovoli a do R uz s cudlikem.
Ja su z toho uz spoceny. Proste budu pouzivat jen P a pak az D a kdyz zastavim oak R jinak vse necham na automatice. Nechci to znicit auto sem kupoval na 15 let minimalne.
Dnes to projedu a obcas vytocim at nejezdim jak jste psali dle D jen kolem 1200-1500 nechat to trosku pohonit i k 3000 a pak obcas i vytocit vic
Diky
Jeste resim jaky olej koupit na dolivani k origo naplni z vyroby ? Asi tam bude LL 508 nebo 509 00 co sem studoval tzv 0w20 coz me desi u vysokootackoveho auta jen 20 na horko! Vzdycky se mel oleje aspon 5w-40
Ten cudlik pojistky musim vzdy davat po R pak sem testoval ze uz z R jde jit az do D bez neho a naopak z D po N bez dudliku taky dovoli a do R uz s cudlikem.
Ja su z toho uz spoceny. Proste budu pouzivat jen P a pak az D a kdyz zastavim oak R jinak vse necham na automatice. Nechci to znicit auto sem kupoval na 15 let minimalne.
Dnes to projedu a obcas vytocim at nejezdim jak jste psali dle D jen kolem 1200-1500 nechat to trosku pohonit i k 3000 a pak obcas i vytocit vic
Diky
Jeste resim jaky olej koupit na dolivani k origo naplni z vyroby ? Asi tam bude LL 508 nebo 509 00 co sem studoval tzv 0w20 coz me desi u vysokootackoveho auta jen 20 na horko! Vzdycky se mel oleje aspon 5w-40
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Poslední věc k DSG...v kopci DSG na N, zabrzdit, potom povolit brzdový pedál, auto skecne trochu dozadu a potom teprve P. Nehrozí poškození aretačních zubů, při vyškubnutí z této polohy. Snad jsem to napsal k pochopení.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02.09.2009 15:18
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
To auto ma autohold --- ja v kopci parkuji automaticky zabrzdi auto Autohold. dám "P" ... když vyjíždím držím brzdu dam z P na D a plyn a auto jede ...motorpower píše:Poslední věc k DSG...v kopci DSG na N, zabrzdit, potom povolit brzdový pedál, auto skecne trochu dozadu a potom teprve P. Nehrozí poškození aretačních zubů, při vyškubnutí z této polohy. Snad jsem to napsal k pochopení.
olej mám koupit kdyby chyběl tento ? 509 00 / 508 00? chci mit v kufru litrovku na dolívání kdyby
https://www.oleje.cz/p/mol-dynamic-gold ... 1-l--22116" onclick="window.open(this.href);return false;
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
Autohold ti neberu, bavíme se o skecnutí vozu, ale dělej si to jak chceš. Až se budeš někde s voličem prát, tak ti to dojde. Možná...
Olej,.... v návodu je specifikace, nic jiného.
Olej,.... v návodu je specifikace, nic jiného.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Tiguanech jen tak :-)
mne naliali pri vymene oleja v autorizaku tento...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline