Tiguan 2.0TSI
Moderátor: jets
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
Re: Tiguan 2.0TSI
Sem zapoměl to tam napsat - je to tahle jednotka: 5N0810773F
"její" Leguán Sport&Style 4motion 6MT 2.0TSI 132kW R-line 18"
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Tiguan 2.0TSI
Je to jen jednoduchý servomotorek,takže nic přihlašovat nebo kodovat nemusíš. Snad jen kouknout do paměti,jestli tam není uložená chyba a tu případně vymazat.
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
-
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 26.11.2011 21:55
Re: Tiguan 2.0TSI
zacina mi to na tigousovi z roku 2012 delat taky, zatim posledni dve tankovani a stacilo jen jedno odemknuti dalkou, tak jsem zvedavy, jak rychle se to zhorsi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.06.2008 20:32
- Bydliště: Slovensko - Orava
Re: Tiguan 2.0TSI
No ja mám podobný problém, pri tankovaní sa mi už viac krát stalo že sa mi víčko nedalo otvoriť, a tak som až doma po viacerých úkonoch otvoriť - zatvoriť otvoril víčko. Teraz som zistil že po zatvorení centrálom na diaľkovom ovládači mi nezamkne víčko. Neviete poradiť čím to môže byť a ako daný problém odstrániť ?
Mám VW Tiguan 1,4,TSI 2015.
Mám VW Tiguan 1,4,TSI 2015.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 26.11.2011 21:55
Re: Tiguan 2.0TSI
Pokud to máš jen ztuhlé jako já a žádný problém s motorkem, tak mě pomohlo jen prostříknout mechanizmus WDčkem a rozhýbat ho. Od té doby než problémů
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20.05.2020 12:23
Re: Tiguan 2.0TSI
Ako je to so spoľahlivosťou, spotrebou a tak celkovo s 2.0 tsi tiguan 2018 4x4? Nezerie olej? Spotreba? Už není problém s rozvodmi vatahanie reťazí a stret valcov s ventilmi? Je to už ok? Na čo si dať pri tomto motore pri kúpe pozor?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.06.2008 20:32
- Bydliště: Slovensko - Orava
Re: Tiguan 2.0TSI
Nemám to ztuhlé , jednoducho mi víčko nezamke pri uzamknutí dvier dialkovým ovládačom. Žeby bol problém v motorčeku ?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Tiguan 2.0TSI
Tak nech otevřené víčko a zkoušel ovladačem zamykat/odemykat a hned uvidíš,jestli blbne motorek.
- dream7000
- VWagenista
- Příspěvky: 1449
- Registrován: 16.01.2008 18:29
- Bydliště: Námestovo, Orava
Re: Tiguan 2.0TSI
motorcek vymenit za novy a je po probleme, na nete najdes navod na upravu, myslim ze je aj tu na fore, zrezava sa tam taky maly naliatok plastu, potom to uz neblbne a funguje
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
Re: Tiguan 2.0TSI
Chlopi, folksvágnisti: Na Leguánu (Tiguan 1.gen face MY2012 2.0TSI EA888 4x4) budu měnit (už po 9-ti letech ) baterku, nová už je objednaná, stejná Varta, jako tam je OEM z výroby (60 Ah). Bude výměna jen plug+play (že se přitom vynulujou hodiny a tak, s tím počítám) nebo se musí (nějak) registrovat do ŘJ (není to AGM) ?
"její" Leguán Sport&Style 4motion 6MT 2.0TSI 132kW R-line 18"
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
Re: Tiguan 2.0TSI
Taxem to prostě udělal, no. Odpojit baterku, vyndat ji, strčit tam novou, připojit. Nastalo očekávané: Hodiny off, jinak ale auto nic nehlásí i (kupodivu) startuje. Při práci sem narazil na dva problémy: mínusová svorka byla přioxidovaná k vývodu baterie a nechtěla - ani násilím - dolů. Pomohlo větší násilí. A poté, co sem novou baterku připojil a utáhnul šroubky na svorkách, takmi došlo, že sem zapoměl novou baterku omotat krytem, co tam je.... naštěstí ten kryt je textilní (podddajný), taxem ho poprotahoval dokola baterky už bez jejího odpojování.
Ufff. Tak zas za devět let, no.
Ufff. Tak zas za devět let, no.
"její" Leguán Sport&Style 4motion 6MT 2.0TSI 132kW R-line 18"
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Tiguan 2.0TSI
Budeš rád, když ti vydrží pět let. Druhovýroba není co originál.
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
Re: Tiguan 2.0TSI
Neska sem po hooodně dlouhé době zase řídil "jejího" Tiguana, a hned mám zase "divný pocit" z foukaného motoru (vše čím normálně jezdím je totiž N/A benzín): Po startu prvních pár km, než se zahřál na 90stC, tak pod plynem (skrz obec čili do šedesáti čili trojka, čtyřka, ale furt mírně dokopce - proto pod plynem) lehounce / skoro neznatelně poškubkával.... je to u TSI EA888 / něco přes 100tis km "normální" jev (čti sem moc citlivý) nebo je to příznak něčeho?
"její" Leguán Sport&Style 4motion 6MT 2.0TSI 132kW R-line 18"