Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Parrot Mki bluetooth handfree
Tak uz je po montazi a nie je potrebna ziadna redukcia fakra ako vsade za 20 eur staci zobrat vyberac pinov alebo dva hodinarske srubovaky a vybrat kable od repro z quadlocku a zamenit ich za tie na pripravenej iso kabelazi od sady. Este je potrebny jeden pin volny na ktory sa nasadi mute kabel a strci sa na svoje miesto v quadlocku. napajanie som riesil pripojenim staly prud radio a spinany z poistkovej skrinky z miesta pre kontrolu tlaku pneu. Hraje to super da sa s tym ovladat ipod i phone a vsetko mozne este je tam aj usb a line in. Cas montaze asi dve hodiny, najviac dal zabrat mikrofon
výměna spojky alternátoru a kompresoru R5 BAC
tak jsem se dal do výněny spojky alternátoru a kompresoru.Je to docela ježek hledat šroubky.Zkráceně to popíši.Nejdříve se sundá sání drží šrouby M8 na havě na,pak se musí sundat levý držák motoru.Motor přizvednout či podepřít.Nejdříve jsem sundal na zvedáku zadní spodní šroub ,pak přizvednul motor a povolil druhý šroubspodní na držáku nakonec dva horní a matici na silentbloku.držák jsem otočil a spustil níž.Nejhorší je najít tři šrouby držící alternátor,dva jsou nahoře pod tubkama jsou vidět se zcátkem na imbus 6 třetí je jakoby pod gumovou spojkou alternátoru vidět je jen přes zrcátko Pak se alternátor trochu odkloní a posune směrem dopředu kde se rozpojí spojka ,vytáhne se a nasadí nová.Zpět opatrně alternátor a pak zase přes zrcátko 3 šrouby držící alt.U kompresoru to jde líp ,kompresor drží třemi šrouby s hlavicí 13 povolit vyndat.Kompresor se posune dopředu vymění spojka a zase vše zpátky.Mám najeto 220 tisíc a byly obě spojky pořádně vymačkané.takže dílu zdar
žhavení BAC R5
Kontrola žhavičů .dá se na ně dostat po sundání sání,pak opatrně sundat černé koncovky a nejlíp se dají proměřit ampérmetrem berou kolem 16 amper a když jsou poškozené tak berou menší proud nebo nic. Nouzově se dají zkusit drátem a plus z baterky když je jiskra tak je dobrý.Problém je u žhavičů veliký ten,že když nežhaví tak se zanesou karbonem a dechtem tak nejdou povolit,nebo se rozlomí, a pak je to na demontáž hlavy co je problém.Žhaviče jsou Beru 12V 16A.Auto mi startovalo na první válec a přesto jsem měl 3 žhaviče nefunkční.Řídici jednotka nesignalizuje jejich nečinnost,což u některých aut bývá signalizováno blikáním kontrolky žhavení ,tady to není.Doporučuji před zimou kontrolu.
Zdar chlapi nemáte náhodou někdo foto z ETKY, rozborka zadních dveří u spolujezdců ?Nejdou mi zamykat ale centrál funguje vypadá to na mechanickou závadu.Nějaký návod jsem tu našel ale potřebuji rozebrat dveře komplet abych se dostal na zámek.