Touareg 3.2 V6 162KW
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2019 01:28
Touareg 3.2 V6 162KW
Ahoj lidi, hledal jsem tu podobné téma, ale nenašel, jen podobná
Mám problém s touaregem 3.2 V6 162KW. Nedávno jsem ho koupil na opravu, dával jsem dohromady vedení hadic v nádrži a novou benzínovou pumpu.
Když jsem to nastartoval, tak to nejelo na všechny válce (s tím jsem to také kupoval) jako první mě napadly svíčky, po první co nefungovala jsem koupil všechny nové a vyzkoušel na cívkách... každá dává jiskru, nastartuju a furt to samé, motor jako kdyby nejel na všechny válce, když přidávám tak jako by chtěl přidat, ale zároveň chcípnout, občas se podařilo že přidal, ale spíš jako by vyletěl do otáček... (kdybych plyn furt držel, tak je stále v otáčkách) v otáčkách ani nějak neklepal...
Pak jsem mrknul jak jsou na tom nové svíčky a každá byla opálená a od benzínu... (příliš bohatá směs?? )
Jako další krok bylo vytažení vstřiků a poslání na vyčištění, po následovném namontování, při čemž jsem vyčistil i škrtící klapku a váhu vzduchu, je problém furt stejný.
Ještě mě napadlo, že je problém s vedením paliva, třeba kvůli nízkému tlaku, ale to by pak nešlo do otáček ne??
co jsem to dával na dia. tak to píše...
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Defect
P0113 Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit High
poradíte prosím na co mrknout jako další??
Předem díky.
Mám problém s touaregem 3.2 V6 162KW. Nedávno jsem ho koupil na opravu, dával jsem dohromady vedení hadic v nádrži a novou benzínovou pumpu.
Když jsem to nastartoval, tak to nejelo na všechny válce (s tím jsem to také kupoval) jako první mě napadly svíčky, po první co nefungovala jsem koupil všechny nové a vyzkoušel na cívkách... každá dává jiskru, nastartuju a furt to samé, motor jako kdyby nejel na všechny válce, když přidávám tak jako by chtěl přidat, ale zároveň chcípnout, občas se podařilo že přidal, ale spíš jako by vyletěl do otáček... (kdybych plyn furt držel, tak je stále v otáčkách) v otáčkách ani nějak neklepal...
Pak jsem mrknul jak jsou na tom nové svíčky a každá byla opálená a od benzínu... (příliš bohatá směs?? )
Jako další krok bylo vytažení vstřiků a poslání na vyčištění, po následovném namontování, při čemž jsem vyčistil i škrtící klapku a váhu vzduchu, je problém furt stejný.
Ještě mě napadlo, že je problém s vedením paliva, třeba kvůli nízkému tlaku, ale to by pak nešlo do otáček ne??
co jsem to dával na dia. tak to píše...
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Defect
P0113 Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit High
poradíte prosím na co mrknout jako další??
Předem díky.
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Prehodit civky na valce ktere nebezi z valcu ktere bezi, jestli se chyba prestehuje. Pak jeste kouknout osciloskopem jestli vstrik dostava signal od ECU nebo ten vstrik rovnou vyndat. Nejsem motorar ale jestli ma valec palivo i jiskru a pritom nejede tak to musi byt mechanicka zavada. Kvuli podereni na palivovy reil muzes pouzit treba i startovaci sprej a na chvilku to zadotovat palivem estli se to chytne...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2019 01:28
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Přes noc jsem o tom přemýšlel a já vlastně ani nevím, zda-li to jede na všechny válce nebo ne, s tím mi to bylo jen prodáno a tak to beru jako jistotu, což ani nemusí bejt.... to kdybych pak vytáhl ty nové svíčky ven, tak by nebyla každá očouzená a od benzinu....
Ale rozhodně dík za radu i tak to zkusím s povyměňováním, nebo poodpojováním cívek.
Ale rozhodně dík za radu i tak to zkusím s povyměňováním, nebo poodpojováním cívek.
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Změřit komprese, zkontrolovat rozvody.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2019 01:28
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Komprese budu měřit příští týden, teď nemám čím, ale dokáže mi někdo říct jakej mám mít tlak paliva v railu??
3.2 V6 162KW kód motoru: BAA
Naměřil jsem 200-250 kPa je to málo??
Na netu jsem nikde nenašel kolik je normál...
Předem díky
3.2 V6 162KW kód motoru: BAA
Naměřil jsem 200-250 kPa je to málo??
Na netu jsem nikde nenašel kolik je normál...
Předem díky
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
250kPa? To pises spatne ne? To je 2,5bar. Melo by to byt minimalne 100bar, spis vic, jestli to je FSI
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2019 01:28
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
vícebodové vstříkování, MPI, tlak co se pouští do railu jde zhruba 4bar.
jinak cívky přehozeny, a zjištěná špatná cívka a falešnej vzduch.
Problém vyřešen, děkuji
jinak cívky přehozeny, a zjištěná špatná cívka a falešnej vzduch.
Problém vyřešen, děkuji
- Freeda
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 19.12.2007 09:46
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Ahoj, mně tohle dělalo na 162kW, ale rok 2003 3.2i MPi, váha vzduchu, psal si, žes ji pouze vyčistil, ale ona mi nefungovala vůbec. Ale zase mi to i diag.říkala, že je vysoký průtok vzduchu.
Auto se hádalo hlavně studený, chcípalo a nedrželo pravidelný volnoběh.
Auto se hádalo hlavně studený, chcípalo a nedrželo pravidelný volnoběh.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2019 01:28
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Váhu jsem nakonec koupil novou, ale i s tou novou to bylo to samé
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 01.02.2017 21:02
- Bydliště: České Budějovice
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Zdravim vas kolegove. Mam SHARANA V6. Tak ze nezlobte ze jsem tu. Mam totiz podobne trapeni. Po startu a po pridani plynu jdou otacky casto do minusu motor se dusi nebo drzi otacky kolem 300 nebo chcipne. Obcas to streli do sani a z vyfuku smrdi benzin.... Jiz to v servisu zkoumali: nova vaha(od te doby to zacalo totalne blbnout), kontrola sani - spatne hadicky vymeneny, klapka cistena.
Nakonec zjisteno ZE PREDNI RADA VALCU MA BOHATOU SMES. SVICKY TE RADY TOTALNE ZACOUZENE. DRUHA RADA JE NORMALNI. NA TE PRVNI RADE, JEN NA NI JSOU NEDAVNO MENENE MODULY.
Nenapada vas co by mohlo zpusobit to ze jen jedna rada je komplet spatna? Dalsi postup bude kontrola vstriku. Ale ze by mi odesli 3 a v jedne rade....!? Dekuji za pripadne reakce
Nakonec zjisteno ZE PREDNI RADA VALCU MA BOHATOU SMES. SVICKY TE RADY TOTALNE ZACOUZENE. DRUHA RADA JE NORMALNI. NA TE PRVNI RADE, JEN NA NI JSOU NEDAVNO MENENE MODULY.
Nenapada vas co by mohlo zpusobit to ze jen jedna rada je komplet spatna? Dalsi postup bude kontrola vstriku. Ale ze by mi odesli 3 a v jedne rade....!? Dekuji za pripadne reakce
SHARAN V6, 4 MOTION,r.v.04 AYL
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09.11.2020 14:05
Re: Touareg 3.2 V6 162KW
Dobry den, jsem tu novy, zkousim to tady, snad bude nekdo vedet. Mam problem s xenony, obcas problikavaji, ale oba dva zaraz, je tam dodelavane denni sviceni, jestli to nemuze byt treba tim.