Touareg III

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Touareg III

Příspěvek od bauer »

Ted jsem se nedavno svezl dalo by se rict v konkurenci a vubec to nebylo spatne - Maserati Levante. S tim 3.0 V6 velmi pekne svezeni a ten zvuk
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

bauer píše:Ted jsem se nedavno svezl dalo by se rict v konkurenci a vubec to nebylo spatne - Maserati Levante. S tim 3.0 V6 velmi pekne svezeni a ten zvuk
Tak, sice to není můj šálek kávy, ale věřím, že to autíčko jede parádně. I ta cena je úplně někde jinde,že? Nějaké srovnání s Touaregem trojkou? Maserati si stoprocentně nekoupím, ale nový Touareg v mém hledáčku je.

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

Je tu někdo, kdo již nějakou dobu Touarega trojku má a je ochotný se podělit se svými zkušenostmi, dojmy a pocity z tohoto autíčka?
Jaké je v něm svezení, jak je spokojen s Matrix led světly, nočním viděním a dalšími asistenty? Jakou má spotřebu oproti papírovým údajům?

Michal 321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 07.08.2019 19:32

Re: Touareg III

Příspěvek od Michal 321 »

Konečně jsem našel reálné zkušenosti lidí s T3 a není to tak růžové jak mě říkají prodejci.
Kdyby to někoho zajímalo :
http://www.touareg-freunde.de/forum.php

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

Michal 321 píše:Konečně jsem našel reálné zkušenosti lidí s T3 a není to tak růžové jak mě říkají prodejci.
Kdyby to někoho zajímalo :
http://www.touareg-freunde.de/forum.php
Bohužel němčinu neovládám, takže si moc nepočtu. Něco ve zkratce z toho, co jste se na odkazu dozvěděl, by nebyl? Tak asi takřka každá značka má někdy nějaký problém. Asi dost taky záleží na štěstí a jaký kousek si člověk koupí. Myslím, že nás tady bude zajímat co jste se dozvěděl. U prodejců je to jasné: "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají".

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Touareg III

Příspěvek od teekey »

pouzij Chrome a v pravem hornim rohu (v adresnim radku) mas google translator, ktery ti prelozi celou celou stranku.
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Michal 321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 07.08.2019 19:32

Re: Touareg III

Příspěvek od Michal 321 »

Jak říká teekey - použij Chrome. Poslední rok k překladu používají UI tak je to dost srozumitelné.
V kostce největší problémečky :

1. dlouhá reakce na plyn při rozjezdu - hovoří o 1-2 sekundách - k tomu připočtěte cca sekundu při start -stopu a maléry jsou na světě
- start - stop se dá vypnout ( třeba trvale jako u mého SIII ), ale prodleva na sešlápnutí pedálu je dlouhá
- tento bod byl na předváděčkách a bylo to co mě zarazilo - nejdřív nic a pak brutál

2. asistenční systémy ( nejvíce lane assist, ACC ale i ostatní ), které nefungují jak mají a lidem se stává, že jim procesror vyhodnotí cosi blbě a dupne na brzdu
- nebo když je blbé počassí ( šero nebo mrholí až sněží ) tak to nefunguje vůbec
- blbne hláška dejte ruce na volant, když máte ruce na volantu
- toto auto se dá koupit i bez těchto ptákovin, když už je ale máte, tak deaktivace je opruz ( po každém restartu auta )
- lane jsem si ověřil na jedné předváděčce a byl to fakt otravný ( pokud bych to kupoval tak bez toho, stejnak to nepoužívám, i když to mám )

3. kamery spínají vyhřívání až když není přes ně vidět, ne při poklesu teplot pod rosný bod
- toto jsem si na předáděčkách nevšiml, jednou jsem couval při dešti a bylo to OK

4. další mraky drobností
- rozostřenost a nečitelnost HUD
- problémy komunikace SIM, telefon, systém ( to snad vyladí nějakou záplatou ale W10 1803)
- neukládá se poslední uložení nastavení infotaimentu ( to by mě vytáčelo )
- android auto nejde propojit po bluetooth ( to jsem si myslel, že už budou mít vyřešeno, už u SIII o to mleli )
- zobecnil bych to na klasické porodní bolesti jakéhokoliv nového software nejen v autě

5. jen napíšu to co ještě štvalo při předváděcích jízdách mě
- není výškově nastavitelná opěrka řidiče
- vše se řeší hrabáním do displeje ( zlaté GLE )
- bodu 1 jsem si všiml, ještě než jsem o T3 cokoliv četl a je to věc na kterou si počkám jak VW vyřeší
- někdo na fórech však k bodu 1 říkal, že MB a BMW toto mají ošetřené nějakým kompresorem, ale u VW na něj nějak zapoměli

To je fakt hrubý výcuc. Budu rád, když si to někdo přečte a řekne svůj názor.
Můj závěr je ještě si počkat a udělat ještě pár předváděcích jízd a nejlépe počkat až se add 1) vyřeší.

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

Pánové díky za info, už to louskám. Ano, počáteční neochotu rychle reagovat na sešlápnutí plynového pedálu kritizují na youtube takřka všichni, co dělají recenze a testy aut. Nějak si ale nevybavuji, zda se to týká i ostatních značek koncernu. Někteří kritizují i Lane Assist, kvůli opakovaným výzvám aby dal řidič ruce na volant, přestože je tam má. Tak asi 100% dokonalé auto nexistuje, a je tedy otázka, zda těch technických "much a mušek", není v tomto autě za přibližně dvě mega poněkud hodně. Chtělo by to nějakého majitele T3, který s ním již rok a déle jezdí, aby řekl své zkušenosti a dojmy z nového Touarega.

Michal 321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 07.08.2019 19:32

Re: Touareg III

Příspěvek od Michal 321 »

Tak jsem to kontroloval u GLE 350d a tam nic takového neexistuje. Technické rozdíly :
Touareg :
210kW, 1995kg, 600Nm od 2250-3250 ot/min, 0-100m za 6,1s
GLE :
200kW, 2235kg, 600Nm od 1200-3200 ot/min, 0-100m za 6,6s

Očividně Touaregu trvá než se dostane na 2250 ot/min :-)
OTÁZKA pro odborníky zní - vyřešíto software ???

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Ahoj, jsem čerstvý uživatel T3, tak pár postřehů přímo do textu :-)
Michal 321 píše:Jak říká teekey - použij Chrome. Poslední rok k překladu používají UI tak je to dost srozumitelné.
V kostce největší problémečky :

1. dlouhá reakce na plyn při rozjezdu - hovoří o 1-2 sekundách - k tomu připočtěte cca sekundu při start -stopu a maléry jsou na světě potvrzuju 1-2 sekundy, dá se s tím pracovat, jediná možnost je plynuleji na plyn, aby si podkopl o jeden a ne o dva. Rozjezdy jsou podobné. První tydny jsem vypadal jak puberták, nic nic a potom kopanec a s vytočeným motorem a za kvílení gum pryč z křižovatky 8O
- start - stop se dá vypnout ( třeba trvale jako u mého SIII ), ale prodleva na sešlápnutí pedálu je dlouhá deaktivace se dá nastavit do rychlých voleb, potom žádný problém
- tento bod byl na předváděčkách a bylo to co mě zarazilo - nejdřív nic a pak brutál

2. asistenční systémy ( nejvíce lane assist, ACC ale i ostatní ), které nefungují jak mají a lidem se stává, že jim procesror vyhodnotí cosi blbě a dupne na brzdu podle mě největší zlo na celém autě. Deaktivace nejde dát do rychlé volby tak jedině přes menu na 5 kliků. Nefunguje nikde a nikdy pořádně. Do řízení hrabe dost nevybíravým způsobem. Když jsem jel do servisu zjistit jak to vypnout na tvrdo i třeba přelepením kamery zjistil jsem, že nelze, kamera je sdílená pro kolizního asistenta. Sami se mi víceméně omlouvali, mají vícero stížností i sami ověřeno. Jeden příklad za všechny - po dálnici nejedete zrovna předpisově. Středový pruh je volný tak proč pořád jet vlevo. Ve 180 dojíždíte pomalejší vozidlo, ale předjíždí vás jiná raketa. Mozek to spočíta, že to pohodlně vyjde bez brždění, ale s velkou rezervou to nebude. Hned jak vás vozidlo mine zahájíte předjíždecí manévr. Ouha blinkr jste dali později než jste začali přejíždět čaru tak vás T3 nacpe hezky zpět do pruhu. Mezi tím co se s ním rvete ujedete v této rychlosti hezkých pár metrů a zadek toho pomalejšího jsem minul opravdu tesně a potom 10min řval co to je za ko...u, že dřív než mi to jednou život zachrání mě 10x zabije. A mohl bych pokračovat dál....
- nebo když je blbé počassí ( šero nebo mrholí až sněží ) tak to nefunguje vůbec
- blbne hláška dejte ruce na volant, když máte ruce na volantu podle mě nemá senzor na volantu jako třeba Range Rover a predikuje ze stylu jízdy. Pokud pojedete prázdnou Blankou v Praze musíte občas udělat vlnu, aby nezačal zmatkovat, že jste mimo
- toto auto se dá koupit i bez těchto ptákovin, když už je ale máte, tak deaktivace je opruz ( po každém restartu auta ) už od června tuším T3 bez těchle chujovin nekoupíte, je to standardní výbava
- lane jsem si ověřil na jedné předváděčce a byl to fakt otravný ( pokud bych to kupoval tak bez toho, stejnak to nepoužívám, i když to mám ) nelze nekoupit

3. kamery spínají vyhřívání až když není přes ně vidět, ne při poklesu teplot pod rosný bod kamera není vysouvací jako třeba v Pasáčkovi je třeba čistit
- toto jsem si na předáděčkách nevšiml, jednou jsem couval při dešti a bylo to OK

4. další mraky drobností
- rozostřenost a nečitelnost HUD
- problémy komunikace SIM, telefon, systém ( to snad vyladí nějakou záplatou ale W10 1803) to je VW klasika ve všem, výpadky hovoru. Zaseklé ukončování hovoru, neschopnost se znova spárovat pokud opustíte nastartované vozidlo atd...
- neukládá se poslední uložení nastavení infotaimentu ( to by mě vytáčelo ) dá se řešit nastavením profilů
- android auto nejde propojit po bluetooth ( to jsem si myslel, že už budou mít vyřešeno, už u SIII o to mleli )
- zobecnil bych to na klasické porodní bolesti jakéhokoliv nového software nejen v autě

5. jen napíšu to co ještě štvalo při předváděcích jízdách mě
- není výškově nastavitelná opěrka řidiče nějak mi nevadí. Mám ergo sedačky a ty jsou opravdu super. Dofuky si vytvarujete dokonale podle své postavy
- vše se řeší hrabáním do displeje ( zlaté GLE ) displej za mě zbytečně velky. Informace by se dali zdrcnout do polovičního, ale čitelný je perfektně i reakce rychlé
- bodu 1 jsem si všiml, ještě než jsem o T3 cokoliv četl a je to věc na kterou si počkám jak VW vyřeší VW vyřeší verzí V8 s el. kompresorem ( SQ7 )
- někdo na fórech však k bodu 1 říkal, že MB a BMW toto mají ošetřené nějakým kompresorem, ale u VW na něj nějak zapoměli zapomněli i když možnost byla. 48V je tuším v základu

To je fakt hrubý výcuc. Budu rád, když si to někdo přečte a řekne svůj názor.
Můj závěr je ještě si počkat a udělat ještě pár předváděcích jízd a nejlépe počkat až se add 1) vyřeší.
Mám auto od nuly a po 5000km - zadní pravé dveře jdou blbě zavírat, přední levé kolo hvízdá, ale jen na špatném povrchu v rychlosti 80-100 ( omezení na dálnici ) vrže pravé sklopné zrcátko, kryt nádrže vyžaduje taky trochu trpělivosti a pár dalších hnid

Jinak je to auto perfektní, hlavně podvozkově. V ničem ani ve velkém Range Roveru jsem nejezdil tak pohodlně. Ideální dálniční rychlost 160-180 při které si můžete šeptat. Spotřeba na kterou se někdo ptal je až neuvěřitelná. Drtivě jezdím po Praze a o víkendu chalupa. Po těch 5000 jsem i podle tankování na 7,8. Okresky jsou podle počítače za 6 ( mám tu slabší verzi 177kW ) :-)

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

Michal 321 píše:Tak jsem to kontroloval u GLE 350d a tam nic takového neexistuje. Technické rozdíly :
Touareg :
210kW, 1995kg, 600Nm od 2250-3250 ot/min, 0-100m za 6,1s
GLE :
200kW, 2235kg, 600Nm od 1200-3200 ot/min, 0-100m za 6,6s

Očividně Touaregu trvá než se dostane na 2250 ot/min :-)
OTÁZKA pro odborníky zní - vyřešíto software ???
Tak, že to neexistuje u jiných značek mimo koncer VW mne nepřekvapuje. Co mne ale udivuje, že ta neochota jít ze začátku za plynem není ani u Audi Q7, kterou vidím, jako přímého konkurenta v segmentu SUV, byť v rámci koncernu. Teda nikde jsem to v žádné recenzi nezaznamenal.
Audi Q7 50 TDI:
210kw, 2070 Kg, 600 Nm, max. ot. 3500 ot/min, 0 - 100 za 6,3s, max. rychlost 241 km/h

Myslím si, že ta počáteční turbodíra je vytvořena softwarově a záměrně, aby se zachoval náskok značky Audi, kterou široká veřejnost přeci jen vnímá, jako luxusnější a prémiovější značku než vozy VW, přestože patří do stejné koncernové stáje. Co by mě ale skutečně zajímalo, jak toto vnímá průměrný majitel nového Touarega. Na kolik je to vážný problém během normálního provozu. To se prostě během půlhodinové předváděcí jízdy moc poznat nedá.

Michal 321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 07.08.2019 19:32

Re: Touareg III

Příspěvek od Michal 321 »

Jak čtu příspěvek od irrese a Enza, tak se tak začínám ptát, kde soudruzi ze SRN udělali chybu ?
To ještě na výše uvedeném německém fóru novináři, kteří měli k dispozici T3 v květnu 2018 nic z hlediska reakce auta na plyn při rozjezdu nic nepozorovali a pak najednou bum a je tam díra.
Marketingově je to průser.
Udělají designově a technologicky super auto, které stojí srovnatelně jako GLE,XC90 nebo X5. Novinářské demo verze a články pějí ódy na dokonalost. A pak tvrdý pád na zem. Demo verze bez turbodíry při rozjezdu byla jen pro novináře ne pro obyčejné zákazníky. Asistenční systémy neodladěné. Plus spousta jiných drobností. A VW se tváří jako by se nechumelilo.
Pro mě je to důvod nekoupit za ty prachy takovéto auto. Stát to o něco méně, tak o tom třeba začnu ještě uvažovat, ale takhle jdu do GLE350d, dokonce tak cca 100litrů ušetřím.

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Michal 321 píše:Jak čtu příspěvek od irrese a Enza, tak se tak začínám ptát, kde soudruzi ze SRN udělali chybu ?
To ještě na výše uvedeném německém fóru novináři, kteří měli k dispozici T3 v květnu 2018 nic z hlediska reakce auta na plyn při rozjezdu nic nepozorovali a pak najednou bum a je tam díra.
Marketingově je to průser.
Udělají designově a technologicky super auto, které stojí srovnatelně jako GLE,XC90 nebo X5. Novinářské demo verze a články pějí ódy na dokonalost. A pak tvrdý pád na zem. Demo verze bez turbodíry při rozjezdu byla jen pro novináře ne pro obyčejné zákazníky. Asistenční systémy neodladěné. Plus spousta jiných drobností. A VW se tváří jako by se nechumelilo.
Pro mě je to důvod nekoupit za ty prachy takovéto auto. Stát to o něco méně, tak o tom třeba začnu ještě uvažovat, ale takhle jdu do GLE350d, dokonce tak cca 100litrů ušetřím.
Já ho mám naštestí na krátkodobý pronájem 6 měsíců tak na konci ledna vracím ( zkouším různé vozy právě, abych nekoupil něco co mě pak bude štvát, hodinka testovací jízda vám nic neřekne ). Potom bych měl mít na další půlrok GLS 350d nebo GLE 450 ( to je můj dlouhodobý zatím nejezděný favorit ) a jako byvalý Land Rover pacient s napětím očekávám 10.9 příchod nového Defenderu. Delší varianta má mít 5100mm a hromada motorů včetně P400 ( 396ps ). Údajně by to mělo být to co čekali všichni od Discovery 5 nad kterou jsme se všichni akorát tak :roll:

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

Michal 321 píše:Jak čtu příspěvek od irrese a Enza, tak se tak začínám ptát, kde soudruzi ze SRN udělali chybu ?
To ještě na výše uvedeném německém fóru novináři, kteří měli k dispozici T3 v květnu 2018 nic z hlediska reakce auta na plyn při rozjezdu nic nepozorovali a pak najednou bum a je tam díra.
Marketingově je to průser.
Udělají designově a technologicky super auto, které stojí srovnatelně jako GLE,XC90 nebo X5. Novinářské demo verze a články pějí ódy na dokonalost. A pak tvrdý pád na zem. Demo verze bez turbodíry při rozjezdu byla jen pro novináře ne pro obyčejné zákazníky. Asistenční systémy neodladěné. Plus spousta jiných drobností. A VW se tváří jako by se nechumelilo.
Pro mě je to důvod nekoupit za ty prachy takovéto auto. Stát to o něco méně, tak o tom třeba začnu ještě uvažovat, ale takhle jdu do GLE350d, dokonce tak cca 100litrů ušetřím.
Já bych to zas až tak nezatracoval a neházel předčasně flintu do žita. Je pravda, že na počáteční neochotu vyrazit okamžitě za plynem upozorňuje většina atomobilových novinářů, kteří nového touaregá testovali. Na druhou stranu, ale jinak Touarega chválí. Hlavně všichni vychvalují vyladěný podvozek a i matrix led světla. Cose týka různých dalších "drobných" neduhů co se zde zmiňovaly, tak pokud má člověk smůlu a narazí na nepovedený kus, tak ho to může potkat i u jiných značek. Pravdou ale je, že za vůz v ceně 1,5 mega a výše, by se neduhy neměly vyskytovat vůbec žádné. Ale co naplat, taková je doba a už ni příslovečná německá preciznost není taková, jak bylo zvykem. Dnes to je prostě předražená spotřební věc.

https://www.youtube.com/watch?v=HYuOpE3jng8
https://www.youtube.com/watch?v=nI-aSLW8WfA
https://www.youtube.com/watch?v=Iy2-wPEKz9M
https://www.youtube.com/watch?v=vrd3bqZ0XL4
https://www.youtube.com/watch?v=7npbCFdwcp4
https://www.youtube.com/watch?v=Dmp7zcpbvMk
https://www.youtube.com/watch?v=xdNv7RVpXUs
https://www.youtube.com/watch?v=kUS18IbAMNI

Beru, že takovéto recenze se musí brát s určitou rezervou.

Michal 321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 07.08.2019 19:32

Re: Touareg III

Příspěvek od Michal 321 »

Já to s rezervou beru :-) Ale asi budu brát auto, které má za cenu cca 2,2mil těch neduhů co nejmíň. Přiznávám, že se mi z těch prémiovek T3 líbil nejvíc, ale GLE taky dobrý a s 243kW na 2235kg to bude akorát ...

Odpovědět

Zpět na „Touareg“