Touareg III

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Touareg III

Příspěvek od passatb3 »

V Porovnání s T2 je T3 úplně někde jinde. Mohu porovnávat, měli jsme jak T1 i T2. Máme krátce roční předváděčku V6 210 kw, kromě panoramy (k ničemu) a HUD (dobrá věc) je full. Zatím bez jedinýho výše popsanýho technickýho problému. Jezdí v průměru za 7.2 l. Zítra se vrátí z dlouhé cesty, tak budou určitě nový poznatky.
Ta prodleva je na všech novejch koncernovejch TDI. U A6 jestě horší, co jsem měl možnost projet. Je to součást eko buzerace. Údajně se bude dát softwarově “doladit”, ale kdo ví...

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

passatb3 píše:V Porovnání s T2 je T3 úplně někde jinde. Mohu porovnávat, měli jsme jak T1 i T2. Máme krátce roční předváděčku V6 210 kw, kromě panoramy (k ničemu) a HUD (dobrá věc) je full. Zatím bez jedinýho výše popsanýho technickýho problému. Jezdí v průměru za 7.2 l. Zítra se vrátí z dlouhé cesty, tak budou určitě nový poznatky.
Ta prodleva je na všech novejch koncernovejch TDI. U A6 jestě horší, co jsem měl možnost projet. Je to součást eko buzerace. Údajně se bude dát softwarově “doladit”, ale kdo ví...

Dneska jsem si s tím trochu hrál a už asi tuším jak je to myšleny s tou eko buzerací. Nějak jsem nedokázal pochopit v čem šetří palivo, když nechá auto 2s chrápat a pak vystřelí jak raketa s motorem v 5000 ot. Auto pořád točí 1200 ot a když se o to člověk opře chvíli trvá než se to dohrabe k těm 2500, kdy to začne tahat. Chce to vlažněji ke 2000 a až pak na podlahu. V jednom testu radili, že si má člověk sám podkopnout pádlem o stupen a pak teprve na plyn. Dá se na to zvyknout, ale pokud člověk má na V8, která bude startovat od 1200ot díky el. kompresoru, rozhodně bych neváhal :-)

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Michal 321 píše:Já to s rezervou beru :-) Ale asi budu brát auto, které má za cenu cca 2,2mil těch neduhů co nejmíň. Přiznávám, že se mi z těch prémiovek T3
líbil nejvíc, ale GLE taky dobrý a s 243kW na 2235kg to bude akorát ...

T3 je opravdu nejkrásnější. Vzhledem k tomu, že pařím konfiguratory docela často tak výkonější varianty jsou následující včetně DPH a v max. podobných výbavách.

- Touareg V8 (420hp) - 3mil ( sleva do 15% )
- SQ8 (435hp) - 3,6mil ( sleva do 15% )
- SQ7 ( 435hp ) - zatím neznámá, tipuju 3,2mil
- MB G500 V8 (422hp) - 3,4mil ( sleva max. 6% a čekačka rok )
- BMW X5 M50i V8 (525hp) - 3,2mil ( sleva do 15% )
- BMW X5 M50d V6 (400hp ) - 3,1mil ( sleva do 15% )
- RANGE ROVER Sport V8 (525hp ) - 3,1mil ( sleva do 12% )
- MB GLE450 V6 (367hp) - 2,4mil ( sleva do 12% )

- BMW X5 45e V6 hybrid (394hp ) - 2,9mil ( sleva do 15% )
- MB GLS350d - 2,7mil ( sleva do 12% )
- MB EQC - el. (408hp ) - 2,4mil ( minus dotace na firmu ) ( sleva do 12% )
- Porsche Cayenne eHybrid V6 (462hp ) - 3,3mil ( sleva ?? )
- Porsche Cayenne S V6 (440hp ) - 3,1mil ( sleva ?? )
- Porsche Taycan - el. (670hp) - 5,0mil :twisted: :twisted:

Varianta EQC do firmy pro rodinu a MB AMG A45s na lítání po zakázkách by byla ideální :-)
Naposledy upravil(a) irres dne 07.09.2019 23:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Touareg III

Příspěvek od passatb3 »

Aktuální info po 1300 km. Všechny asistenty fungují skvěle, LED Matrix pecka. Průměrná spotřeba 6.8 l (v dešti a protivětru) 90% dálnice +- v povolených limitech. Zatím velká spokojenost.

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Touareg III

Příspěvek od bauer »

irres píše:
Michal 321 píše:Já to s rezervou beru :-) Ale asi budu brát auto, které má za cenu cca 2,2mil těch neduhů co nejmíň. Přiznávám, že se mi z těch prémiovek T3
líbil nejvíc, ale GLE taky dobrý a s 243kW na 2235kg to bude akorát ...

T3 je opravdu nejkrásnější. Vzhledem k tomu, že pařím konfiguratory docela často tak výkonější varianty jsou následující včetně DPH a v max. podobných výbavách.

- Touareg V8 (420hp) - 3mil ( sleva do 15% )
- SQ8 (435hp) - 3,6mil ( sleva do 15% )
- SQ7 ( 435hp ) - zatím neznámá, tipuju 3,2mil
- MB G500 V8 (422hp) - 3,4mil ( sleva max. 6% a čekačka rok )
- BMW M50i V8 (525hp) - 3,2mil ( sleva do 15% )
- BMW M50d V6 (400hp ) - 3,1mil ( sleva do 15% )
- RANGE ROVER Sport V8 (525hp ) - 3,1mil ( sleva do 12% )
- MB GLE450 V6 (367hp) - 2,4mil ( sleva do 12% )

- BMW 45e V6 hybrid (394hp ) - 2,9mil ( sleva do 15% )
- MB GLS350d - 2,7mil ( sleva do 12% )
- MB EQC - el. (408hp ) - 2,4mil ( minus dotace na firmu ) ( sleva do 12% )
- Porsche Cayenne eHybrid V6 (462hp ) - 3,3mil ( sleva ?? )
- Porsche Cayenne S V6 (440hp ) - 3,1mil ( sleva ?? )
- Porsche Taycan - el. (670hp) - 5,0mil :twisted: :twisted:

Varianta EQC do firmy pro rodinu a MB AMG A45s na lítání po zakázkách by byla ideální :-)

Ty BMW mas na mysli X5?
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Ano, doplnil jsem....

Michal 321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 07.08.2019 19:32

Re: Touareg III

Příspěvek od Michal 321 »

passatb3 píše:Aktuální info po 1300 km. Všechny asistenty fungují skvěle, LED Matrix pecka. Průměrná spotřeba 6.8 l (v dešti a protivětru) 90% dálnice +- v povolených limitech. Zatím velká spokojenost.
Ty už máš MY 2020?

Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Touareg III

Příspěvek od passatb3 »

MY2019

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

passatb3 píše:Aktuální info po 1300 km. Všechny asistenty fungují skvěle, LED Matrix pecka. Průměrná spotřeba 6.8 l (v dešti a protivětru) 90% dálnice +- v povolených limitech. Zatím velká spokojenost.
Ahoj, šlo by Tvé postřehy trochu rozvést? Jsi příliš stručný. 1300 km není sice až tak moc, ale člověk už si jistý obraz o autu udělat dokáže. Trojkový Touareg se mi líbí a zatím je první na seznamu, který vzhledem k cenám, není až tak dlouhý. Za auto rozhodně nechci dát přes dvě mega. Dát 1,5 až 1,8 mil. za takovouto radost, kterou nejvíc ocením já, bych viděl ještě OK. Problém vidím, že si stejně nemohu vůz nakonfigurovat úplně dle svých představ. Inovision cockpit bych ani mít nemusel, stejně tak panoramatickou střechu, lane asist, a nějaké další blbinky. Jenže, když chceš tohle, musíš si vzít tamto a pod. Máš toho Touarega se vzduchovým pružením a aktivními stabilizátory náklonu? Vyplatí se do toho investovat, nebo jsou ocelové prožiny naprosto dostačující na pohodlnou jízdu? Nikde jsem si nevšiml, zda jsou elektromechanické stabilizátory součástí sériové výbavy, nebo jsou rovněž za příplatek. Bez kterých asistentů by ses obešel, a kterých by ses určitě vzdát nechtěl?
Já bych určitě chtěl Led matrix světla a noční vidění.

Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Touareg III

Příspěvek od passatb3 »

Auto bral otec jako roční předváděčku s nájezdem 17tkm. Vzduchový podvozek tam je i se stabilizátory náklonu a i předešlé modely měl na vzduchu. Proto ti neřeknu jak s obyč. pružinama. Lane asist bych si určitě vzal. Za mě dobrá věc. Už mě zachránil proraženou pneumatiku a zničenej disk ! O ztraceným čase ani nepíšu... Když by tě sral, jednoduše vypneš. LED Matrix rozhodně velká pecka. Jak píšeš, panorama, nastavování barviček ambientního osvětlení a další pitchovinky bych vypustil, ale na asistentech, vzduchu a světlech bych nešetřil. Pravda, u předváděček/ročních vozů moc na výběr s tobě vyhovující konfigurací nebude. Táta měl docela štěstí.

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

passatb3 píše:Auto bral otec jako roční předváděčku s nájezdem 17tkm. Vzduchový podvozek tam je i se stabilizátory náklonu a i předešlé modely měl na vzduchu. Proto ti neřeknu jak s obyč. pružinama. Lane asist bych si určitě vzal. Za mě dobrá věc. Už mě zachránil proraženou pneumatiku a zničenej disk ! O ztraceným čase ani nepíšu... Když by tě sral, jednoduše vypneš. LED Matrix rozhodně velká pecka. Jak píšeš, panorama, nastavování barviček ambientního osvětlení a další pitchovinky bych vypustil, ale na asistentech, vzduchu a světlech bych nešetřil. Pravda, u předváděček/ročních vozů moc na výběr s tobě vyhovující konfigurací nebude. Táta měl docela štěstí.
Díky moc za info. Tak já mám zatím čas a nákup plánuji nejspíše až v druhé polovině přístího ruku. Na Lane Asist hodně lidí nadává, že upozorňuje i když mají ruce na volantu, a to i motorističtí novináři, co měli Touarega v dlouhodobém testu. Pravdu ale máš, že se to dá vypnout. Bral bych asi taky nějaký roční vůz s rozumným nájezdem. Cena/výbava bude kompromisem.

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Enzo007 píše:
passatb3 píše:Auto bral otec jako roční předváděčku s nájezdem 17tkm. Vzduchový podvozek tam je i se stabilizátory náklonu a i předešlé modely měl na vzduchu. Proto ti neřeknu jak s obyč. pružinama. Lane asist bych si určitě vzal. Za mě dobrá věc. Už mě zachránil proraženou pneumatiku a zničenej disk ! O ztraceným čase ani nepíšu... Když by tě sral, jednoduše vypneš. LED Matrix rozhodně velká pecka. Jak píšeš, panorama, nastavování barviček ambientního osvětlení a další pitchovinky bych vypustil, ale na asistentech, vzduchu a světlech bych nešetřil. Pravda, u předváděček/ročních vozů moc na výběr s tobě vyhovující konfigurací nebude. Táta měl docela štěstí.
Díky moc za info. Tak já mám zatím čas a nákup plánuji nejspíše až v druhé polovině přístího ruku. Na Lane Asist hodně lidí nadává, že upozorňuje i když mají ruce na volantu, a to i motorističtí novináři, co měli Touarega v dlouhodobém testu. Pravdu ale máš, že se to dá vypnout. Bral bych asi taky nějaký roční vůz s rozumným nájezdem. Cena/výbava bude kompromisem.

Budu se opakovat. Když ti bude LA vadit tak ho budeš muset vypnout po každém startu. Na dotykáči je to na 5 kliků. Přes volant podke zvolené funkce min 8. Ve vozech, které se od prazdnin zadávali do vylroby je to už součást standardní výbavy a nelze bez ní. Starší vozy to budou mít pravděpodobně taky, protože to bylo spučástí balíčku jízdních asistentů, které osobně za důležité považuju, např. asistent prevence kolize. S tímto asistentem LA sdíli kameru tak ani přelepení nikam nevede :-)

dejvid.black
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 05.09.2019 09:36

Re: Touareg III

Příspěvek od dejvid.black »

Zdravim forum, mám nový vůz Touareg 3.
Byly tady dotazy na model, budu se snažit vypíchnout moje nejpodstatnější dojmy, zkušenosti a poznatky.
Nejsem vyhraněný příznivce značek, chtěl jsem větší SUV na vzduchovém podvozku. Původně to mělo byt GLE, ale navštívíl jsem i další salony od Volva, přes BMV, Audi až po VW. Zde mě upoutala velmi lidová cena (v šestém měsíci sleva na podporu prodeje + sleva na IČO - bratru rovných 200000Kč) Jelikož se mi na větším SUV vždy líbily spodní plasty a lemy blatníku bez laku, tak jsem se rozhodl ještě víc šetřit a šel jsem do zakladního modelu Touareg, nejslabší verzi 170kW v bílé barvě. Připlatil jsem pouze za vzduchový podvozek (součástí jsou el stabilizatory a natáčecí zadní náprava), výklopné tažné a 20´kola. Celková cena 1,17 bez DPH. A řekl bych, že za "málo" peněz jsem dostal hodně muziky. Při představě, jak tato kategorie vozidel rychle ztrácí časem na hodnotě, jsem se rozhodl takto. Auto je velmi komfortní, pohodlné s perfektním poloměrem zatáčení. V rychlých táhlých zatáčkách el stabilizatory perfektně odvádí svou práci, auto je na svou váhu velmi jisté. Po zatmavení oken a potažení štřechy černou folii v kombinaci s 20´koly Braga black je i velmi atraktivní. Pokud bude další facelift na modelu v intervalu předchozích generací, tak budu mít dalších 5-6 let aktualní auto. Pokusím se vložit pár fotek zde do galerie, až to dopíšu.
Slabší motor se dle dosavadních informací liší od silnějsího pouze SW, takže po zajetí plánuju programovatelný a vyjimatelný powerbox s kterým se dostanu na paramerty silnějsí 210kW verze. I když ještě zvážím po zajetí , až se motor ještě uvolní, výkon je celkem dostačující, na německé dálnici jsem potkal "soutěživého" soudruha z NDR se silnějším dieslem, ujížděl mi pouze při prudké akceleraci na prvních 100m. Musím potvrdit informace o špatné reakci na plyn při rozjezdech, ale to se dá celkem dobře odstranit deaktivací ESP + ASR v menu + levá noha silně na brzdě, pravá na plynu cca na 2000 otáček, na zelenou pustit brzdu a prudce sešlápnout plyn. A startuje to, že vás málokdo na křižovatce předjede. Je to ale o cviku. Zatím mám najeto 3000km, spotřeba 8,2 - ale určitě ještě půjde dolu. Velká přednost je 8st aut převodovka, při 130km/h máte cca 1800 otáček a motor téměř neslyšíte. Při 180km/h trochu aerodynamický hluk, ale stále ventilace na plný výkon dělá větší rámus. Se spolujezdcem stále můžete hrát na tichou poštu..
Na voze ocenuji celou řadu funkcí, možností nastavení, asistentů, přes Mirror link na kvalitním velkém dotykovém displeji lze po instalci několika andriod aplikací za jízdy sledovat např. O2 TV, youtube, FB, psát textové zprávy.. A ruku si pěkně pohodně podepřete o hliníkovou lištu pod displejem. Samozřejmě s ohledem na maximální bezpečnost :wink: I základní repro má kvalitní zvuk vč. basů. Pro mě jako běžného uživatele je základní výbava naprosto dostačující, stejně nakonec všechno využívat nebudu (třeba VW connect) a nemůžu si vzpomenout ani na nic, co by tam chybělo.. Nevolil jsem velký plně digitalní a dotykový displej, dle mého se k tomu low cost volantu nehodí, ale menší s manualním ovládáním klimatizace, důležitým vypinačem systemu start-stop.. Tyto nějčasteji používaná tlačitka nemusím lovit z menu neustalým opatláváním displeje a prostě jednoduše zmáčknu tlačítko. Teplotu si dokáže upravit ve své zoně i méně technicky zdatný spolujezdec ženského pohlaví, např. manželka.. :D LA je naprosto v pohodě, zřejmě od předchozích vozů vyrobených do 6 měsíce došlo k update, skoro půlminuty nemusím vůbec držet volant, teprve pak přijde hláška převezměte řízení. Když jedu třeba 3 km km po rovině a vůbec nehýbám volatnem, tak se vůbec neozve, jak bylo výše popisováno.
Co se týče nedostatků : zvolil jsem verzi bez keyless otevírání dveří (alespoň se dovnitř nikdo s prodlužovacem signalu nedostane) a zároven bez el. dovírání dveří. I když jsou dveře vyrobeny z hliníku a jsou lehké , tak se s nima musí docela třískat , aby se zavřely ale to bude taky věc zvyku..
A vzhledem k tomu, že je to nové auto, tak nabídka doplnků je velmi velmi omezená.. od chiptuningu, přes ochranné hliníkové lišty nakládacího prostoru,
do budoucna bych chtěl výraznější chromové koncovky výfuku, popř.boční nášlapy - nic není stale v nabídce. Na starší generace je toho mraky, na novou téměř nic.. Plánuju také system Pandora pro umožnující dalkový start, tím se posuneme zase směrem ke standartní výbavě Volva XC90 za 2,2..
Tím, že má auto přídavné el. topení, která topí prakticky okamžitě od startu studeného motoru, ušetříme dálkovým startem za nezavislé topení a v letě lze auto na slunci tímto dopředu vychladit.
Celkově v porovnání cena/výbava/celkový dojem/jízdní vlastnosti uděluji 5 z 6 ti hvězd. A po pár zde zminovaných úpravách (do 50tis Kč) vřele doporučím vůz dalším případným zájemcům.

Uživatelský avatar
tomson1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov

Re: Touareg III

Příspěvek od tomson1 »

To : dejvid.black mám ho v plné palbě a mohu souhlasit. Je to opravdu skvělé auto.Dnes je už V8, já mám V6.

Rosi_TH
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 10.11.2015 19:28

Re: Touareg III

Příspěvek od Rosi_TH »

Ahoj, tak mám již měsíc T3 210kw Rline. Mimo panorami, HUD a webasta plná výbava včetně
Všech serepetiček. Byl jsem i vlatníkem T2 po FL 193kw Rline kterého jsem dal rodičům tak se pokusím srovnat:

- reakce na plyn: Nechápu jak tu někdo píše že je prodleva u T3 1-2sec. Mě jde za plunem okamžitě a bez prodlevy. Naopak u T2 jsem byl nucen jezdit kvůli této prodlevě jezdit z 90% jen na S mód. U T3 jsem S použil tak 3x

- spotřeba 11,3 T3, u T2 to bylo 11,8
- brzdy : účinější a kousavější
- asistenti fungují skvěle, obzvlášte matrix světla s nočním viděním
- interiér prostornějši
- vzduchoví podvozek o generaci jinde
- T2 se me při sportovní jízdě hrnul ven ze zatáčky, T3 je mnohem více neutrálni (U obou aut 21 kola)

Jsem maximálně spokojen. Jediný co mě na tom autě sere je že když vypnu Lane assist tak po chcínutí se mě zase zapne a na našich úzkých okreskách jezdím bez.

Odpovědět

Zpět na „Touareg“