Touareg III

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Rosi_TH píše:Ahoj, tak mám již měsíc T3 210kw Rline. Mimo panorami, HUD a webasta plná výbava včetně
Všech serepetiček. Byl jsem i vlatníkem T2 po FL 193kw Rline kterého jsem dal rodičům tak se pokusím srovnat:

- reakce na plyn: Nechápu jak tu někdo píše že je prodleva u T3 1-2sec. Mě jde za plunem okamžitě a bez prodlevy. Naopak u T2 jsem byl nucen jezdit kvůli této prodlevě jezdit z 90% jen na S mód. U T3 jsem S použil tak 3x

- spotřeba 11,3 T3, u T2 to bylo 11,8
- brzdy : účinější a kousavější
- asistenti fungují skvěle, obzvlášte matrix světla s nočním viděním
- interiér prostornějši
- vzduchoví podvozek o generaci jinde
- T2 se me při sportovní jízdě hrnul ven ze zatáčky, T3 je mnohem více neutrálni (U obou aut 21 kola)

Jsem maximálně spokojen. Jediný co mě na tom autě sere je že když vypnu Lane assist tak po chcínutí se mě zase zapne a na našich úzkých okreskách jezdím bez.


Ahoj čtu tvůj příspěvek a z některých částí popisu mám dojem, že máme každý jiné auto i když podle parametrů mám to samé co ty. Mám ted cca 10 000 po dvou a půl měsících.


- rychlá reakce na plyn už z důvodu kroutáku až od 2300 ot není možná. Jen verze V8 s pomocným kompresorem tahá od 1400 ot tam to bude pecka, ale tady s tím musí člověk opravdu počítat a hlavně při předjíždění si tam tu rezervu nechat. Tím ted trpí všechny koncerny V6 a podle papíru i nová Q7 bude. Sport mod tomu pomůže jen trochu bo zvedne otáčky z 1200 na nějakých 1500, ale pořád je to dlouhá cesta k 2300 :-)
- spotřeba i když často na prázdné D6 jedu 200 a po Praze pořád v zácpách aktuálně podle počítače 7,6l, podle tankování cca 8l
- brzdy bych za kousavé neoznačil, příjde mi to přesně akorát
- asistenti mimo LA v pořádku, jen zrovna včera se mu nějak nechtělo při dálkových vařezávat protijedoucí vozidla tak jsem dostal pár jedovatých zpětných reakcí. To se stalo zatím jen jednou.
- vzduchový podvozek je opravdu z jiného vesmíru.
- interier souhlas je ohromný, naprosto dostačující
- ke sportovní jízdě nebo i jízdě na nezpevněném povrchu. Zkoušel jsem už lecos včetně brutálního křížení náprav a byl jsem mile překvapený jak ta 4x4 funguje. Měl jsem před tím Jeepa Granda a ten hrabal skoro pořád i na mokré silnici. T3 skoro vůbec nebo spíš nikdy. Tuším, že má hnanej předek a připojuje zadek. Jen jednou mi na mokru při prudším nájezdu do zatáčky na křižovatce ( na oranžovou ) ulítl zadek, ale ESP a jemné kontra to hned srovnalo ( překvapený jsem, ale byl :-) Na mokru je potřeba hlídat hmotnost auta. Na suchu to urvat mi přijde snad nemožny ( pneu vzadu i ve předu 285 )

LA, někdo tu psal, že ho to netrápí a že je to možná jiná vetze. Zkusím zajet na dealera jestli tam opravdu není možnost přehrání SW. Ta moje verze je hodně obtěžující.

Co mě poslední dobou hodně baví je funkce vibrace do plynu, když se blíží rychlostní omezení. Snažil jsem se vždy na tento signál hned sundat nohu z plynu a opravdu ve většině případů doplachtíte k danému omezení vyžadovanou rychlostí, vůbec nemusíte na brzdy. Dokonce i když profil silnice není rovina tak se to plus mínus daří.

Uživatelský avatar
tomson1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov

Re: Touareg III

Příspěvek od tomson1 »

Prodleva plynu tam jednoznačně je a není to nic příjemného. Řekl bych, že snad nejhorší věc na Touaregu.

Rosi_TH
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 10.11.2015 19:28

Re: Touareg III

Příspěvek od Rosi_TH »

Kluci já opravdu nevím. U T2 jsem mě a stále mám prodlevu 1-2 na reakci plynu. Auto jezdilo hezky ale jak jsem psal na D jsem tam jezdil jen s důchodcema ve vycházkovím tempu. Úplně jsem z toho rostl a z 80-90% jezdil na S i za cenu že to řadí výš. Přirovnal bych to k prodlevě u starši A6.
U T3 me to reaguje opravdu okamžitě. Nevím nedovedu si to vysvětlit čím to u vás může být. Moje spotřeba je podobná jako byla u T2. Za 7,6 si nedovedu představit jet.
S LA (Line assist) se peru na hubených státovkách s pruhama u krajnic kde má auto tendenci jet uprostřed. Jinak vše funguje jak má a i na širších silnicích a dalnicích funguje LA dobře.

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Rosi_TH píše:Kluci já opravdu nevím. U T2 jsem mě a stále mám prodlevu 1-2 na reakci plynu. Auto jezdilo hezky ale jak jsem psal na D jsem tam jezdil jen s důchodcema ve vycházkovím tempu. Úplně jsem z toho rostl a z 80-90% jezdil na S i za cenu že to řadí výš. Přirovnal bych to k prodlevě u starši A6.
U T3 me to reaguje opravdu okamžitě. Nevím nedovedu si to vysvětlit čím to u vás může být. Moje spotřeba je podobná jako byla u T2. Za 7,6 si nedovedu představit jet.
S LA (Line assist) se peru na hubených státovkách s pruhama u krajnic kde má auto tendenci jet uprostřed. Jinak vše funguje jak má a i na širších silnicích a dalnicích funguje LA dobře.
Možná se každy bavíme o něčem jiném. T3 umí plynule zrychlovat při plynulém zacházení s plynem, ale když dáš z ničeho nic podlahu tak tam ta prodleva je a musí být. Kde by ty tlaky vzal ? Řešíme tu, že na na vkus většiny uživatelů je ta prodleva až moc velká. Nepochybně z důvodu snižování emisí. Zajedu si jen v rámci rozšíření obzorů vyzkoušet V8, tam by to mělo být okamžitě tak jak to slovní spojení chápu já.

Zkus mi popsat svůj styl jízdy. Nedokážu si moc představit co bych musel dělat, abych jezdil za víc jak 10l 8O

Enzo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 27.08.2010 12:34

Re: Touareg III

Příspěvek od Enzo007 »

Pánové díky za vaše postřehy a sdílení se. Od Tuarega chci, aby byl pohodlný, bezpečný a měl velký kufr, do kterého se vejde kompletní výbava pro tři potápěče a pojede svižně i s takto naloženým kufrem. Nedávno jsme se jeli potápět na vrak do Chorvatska a jelo se kamarádovým velkým Mitsubishi Pajero. Auto jelo vcelku dobře, jen jsem byl překvapen, že jsme se tam poskládali jen tak, tak. A to jsme měli ještě dost krámů na zadní sedačce. 200 km /h jezdit nemusí, to od něj požadovat nebudu. Ještě jsem v něm sice nejel, ale mám za to, že když se bude citlivě pracovat s plynem a s jistým předstihem, tak to bude dobrý. Asi jak píše irres, když tomu dá někdo z ničeho nic prudce plnou podlahu, tak asi opravdu chvilku trvá, než se turbo nadechne a přidá. Jsem rád, že vy co nového Touarega již máte jste s autem spokojeni a píšete, že asistenty fungují tak, jak mají.

Rosi_TH
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 10.11.2015 19:28

Re: Touareg III

Příspěvek od Rosi_TH »

irres píše:
Rosi_TH píše:Kluci já opravdu nevím. U T2 jsem mě a stále mám prodlevu 1-2 na reakci plynu. Auto jezdilo hezky ale jak jsem psal na D jsem tam jezdil jen s důchodcema ve vycházkovím tempu. Úplně jsem z toho rostl a z 80-90% jezdil na S i za cenu že to řadí výš. Přirovnal bych to k prodlevě u starši A6.
U T3 me to reaguje opravdu okamžitě. Nevím nedovedu si to vysvětlit čím to u vás může být. Moje spotřeba je podobná jako byla u T2. Za 7,6 si nedovedu představit jet.
S LA (Line assist) se peru na hubených státovkách s pruhama u krajnic kde má auto tendenci jet uprostřed. Jinak vše funguje jak má a i na širších silnicích a dalnicích funguje LA dobře.
Možná se každy bavíme o něčem jiném. T3 umí plynule zrychlovat při plynulém zacházení s plynem, ale když dáš z ničeho nic podlahu tak tam ta prodleva je a musí být. Kde by ty tlaky vzal ? Řešíme tu, že na na vkus většiny uživatelů je ta prodleva až moc velká. Nepochybně z důvodu snižování emisí. Zajedu si jen v rámci rozšíření obzorů vyzkoušet V8, tam by to mělo být okamžitě tak jak to slovní spojení chápu já.

Zkus mi popsat svůj styl jízdy. Nedokážu si moc představit co bych musel dělat, abych jezdil za víc jak 10l 8O
Ano máš pravdu, bavíme se každý o něčem jiném. Pakliže dáš během okamžiku podlahu auto čeká podle mě na zvýšení otáček a na podřazení převodovky/nafoukání turba. neřekl bych ale že to jsou 2s jak tu někdo píše. Já jsem ale toho názoru že toto je tak 1000x lepší než to bylo u mého T2. Tam byla prodleva i při plynulém šlapání na plyn nebo rozjedu. Zkouknul jsem i dost recenzí (českých, německých, anglických) a nikdo to tam nezmiňuje. Je to podle mě stejný "problém" na který se nějaký uživatel upře, stejně jako já sem se upřel na to že mě sere že se mě po každým nastartování zapne Lane assist ikdyž sem ho vypnul. Každý má prostě něco.

Jinak já jezdím tak 50-60 město/obec 120-140 státovka, 170+dálnice, přičemž jezdím v pořadí, státovka, dálnice, obec. Dost toho najezdím po německu kde je na dálnici neomezená kterou i využívám a nemám problém jet pakliže to de 200+.

Jinak o víkendu jsem zjistil že disky(kola) z T2 na T3 nejdou. je tam jiná středová díra a 21" z T2 nejdou na T3 i kvůli brzdiči vepředu (dře o paprsky). Takže k novému T3 si musíte koupit i nové disky na zimu což je další investice.

Uživatelský avatar
ol@f
Člen klubu
Příspěvky: 239
Registrován: 10.03.2010 23:58
Bydliště: Brnenska naplavenina
Kontaktovat uživatele:

Re: Touareg III

Příspěvek od ol@f »

Díra je tedy větší?
2.5T & American Muscle

Rosi_TH
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 10.11.2015 19:28

Re: Touareg III

Příspěvek od Rosi_TH »

Ano u T2 je na disku větší díra náboje kola a ještě na T3 není 5x130 (jako bylo u T2) ale 5x112. Dále nesedí ET. Jediná cesta jsou redukční podložky ale to se mě mic nezamlouvá.

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Ano máš pravdu, bavíme se každý o něčem jiném. Pakliže dáš během okamžiku podlahu auto čeká podle mě na zvýšení otáček a na podřazení převodovky/nafoukání turba. neřekl bych ale že to jsou 2s jak tu někdo píše. Já jsem ale toho názoru že toto je tak 1000x lepší než to bylo u mého T2. Tam byla prodleva i při plynulém šlapání na plyn nebo rozjedu. Zkouknul jsem i dost recenzí (českých, německých, anglických) a nikdo to tam nezmiňuje. Je to podle mě stejný "problém" na který se nějaký uživatel upře, stejně jako já sem se upřel na to že mě sere že se mě po každým nastartování zapne Lane assist ikdyž sem ho vypnul. Každý má prostě něco.

Jinak já jezdím tak 50-60 město/obec 120-140 státovka, 170+dálnice, přičemž jezdím v pořadí, státovka, dálnice, obec. Dost toho najezdím po německu kde je na dálnici neomezená kterou i využívám a nemám problém jet pakliže to de 200+.

Jinak o víkendu jsem zjistil že disky(kola) z T2 na T3 nejdou. je tam jiná středová díra a 21" z T2 nejdou na T3 i kvůli brzdiči vepředu (dře o paprsky). Takže k novému T3 si musíte koupit i nové disky na zimu což je další investice.[/quote]


Já testů moc neviděl, ale zminovali to ve všech. Střídám auta jak košile a myslím, že už jsem toho odjezdil hodně a subjektivně mi reakce na prudší plyn připomíná novou XC90 D5. Je to jednoznačně dáno posunem efektivního kroutáku za hranici 2000 ot. Koukal jsem, že u nové Q7 je to u stejného motoru 1700 ot. U T3 V8 je to potom jiný vesmír 900Nm v rozmezí 1000-3500 ot. to musím vyzkoušet :-)

PS: dnes na staré karlovarské se motala pomalá dodávka a když mohla nahrnula se do krajnice, aby umožnila snadnější předjetí. Tak když takhle uhnula mě zašlápl jsem podlahu a byl jsem za blbečka co, že teda budu dělat, abych pak s vytočeným motorem proletěl kolem něj. Fakt to není normální :evil:

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Tak to šlo rychleji než jsem si myslel a mám za sebou krátkou testovačku V8. Je to něco nepopsatelného, 900Nm v 1000 až 3500 ot znamená, že i při prudším sešlápnutí nepotřebuje podřazovat a když tak jen o jeden. Táhne strašlivě a zrychlení 4,9 na 100km/h je pro mnohé přefoukané V6 i benzínové konkurenty nedosažitelné ( Cayenne S, GLE 53 AMG, BMW X5 M50d atd... )

Všem co uvažují o koupi doporučuju svézt se V6 a potom V8 a udělejte si obrázek sami. Myslím, že bude víc než jasný :-)

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: Touareg III

Příspěvek od Mirco »

Kde maji V8??

irres
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 01.09.2019 22:01

Re: Touareg III

Příspěvek od irres »

Mirco píše:Kde maji V8??
ISR Pruhonice. Stačí zavolat obchodakum a domluvit se :)

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: Touareg III

Příspěvek od Mirco »

tam bohužel nikoho neznam :( zkusim počkat jestli se nenajde někdo ze známých v dealerství :laugh:

Uživatelský avatar
tomson1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov

Re: Touareg III

Příspěvek od tomson1 »

Zůstává už jen otázka, zda rozdíl V6 a V8 víc jak 500t za to stojí

Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Touareg III

Příspěvek od passatb3 »

Pokud neřešíš prachy, nebo taháš třeba auta na podválu, určitě V8. Navíc to bude jednou kultovka jako T1 V10. Taky už jsem V8 projížděl a ve srovnání s V6 210kw je to jiná liga.

Odpovědět

Zpět na „Touareg“