Rosi_TH píše:Ahoj, tak mám již měsíc T3 210kw Rline. Mimo panorami, HUD a webasta plná výbava včetně
Všech serepetiček. Byl jsem i vlatníkem T2 po FL 193kw Rline kterého jsem dal rodičům tak se pokusím srovnat:
- reakce na plyn: Nechápu jak tu někdo píše že je prodleva u T3 1-2sec. Mě jde za plunem okamžitě a bez prodlevy. Naopak u T2 jsem byl nucen jezdit kvůli této prodlevě jezdit z 90% jen na S mód. U T3 jsem S použil tak 3x
- spotřeba 11,3 T3, u T2 to bylo 11,8
- brzdy : účinější a kousavější
- asistenti fungují skvěle, obzvlášte matrix světla s nočním viděním
- interiér prostornějši
- vzduchoví podvozek o generaci jinde
- T2 se me při sportovní jízdě hrnul ven ze zatáčky, T3 je mnohem více neutrálni (U obou aut 21 kola)
Jsem maximálně spokojen. Jediný co mě na tom autě sere je že když vypnu Lane assist tak po chcínutí se mě zase zapne a na našich úzkých okreskách jezdím bez.
Ahoj čtu tvůj příspěvek a z některých částí popisu mám dojem, že máme každý jiné auto i když podle parametrů mám to samé co ty. Mám ted cca 10 000 po dvou a půl měsících.
- rychlá reakce na plyn už z důvodu kroutáku až od 2300 ot není možná. Jen verze V8 s pomocným kompresorem tahá od 1400 ot tam to bude pecka, ale tady s tím musí člověk opravdu počítat a hlavně při předjíždění si tam tu rezervu nechat. Tím ted trpí všechny koncerny V6 a podle papíru i nová Q7 bude. Sport mod tomu pomůže jen trochu bo zvedne otáčky z 1200 na nějakých 1500, ale pořád je to dlouhá cesta k 2300
- spotřeba i když často na prázdné D6 jedu 200 a po Praze pořád v zácpách aktuálně podle počítače 7,6l, podle tankování cca 8l
- brzdy bych za kousavé neoznačil, příjde mi to přesně akorát
- asistenti mimo LA v pořádku, jen zrovna včera se mu nějak nechtělo při dálkových vařezávat protijedoucí vozidla tak jsem dostal pár jedovatých zpětných reakcí. To se stalo zatím jen jednou.
- vzduchový podvozek je opravdu z jiného vesmíru.
- interier souhlas je ohromný, naprosto dostačující
- ke sportovní jízdě nebo i jízdě na nezpevněném povrchu. Zkoušel jsem už lecos včetně brutálního křížení náprav a byl jsem mile překvapený jak ta 4x4 funguje. Měl jsem před tím Jeepa Granda a ten hrabal skoro pořád i na mokré silnici. T3 skoro vůbec nebo spíš nikdy. Tuším, že má hnanej předek a připojuje zadek. Jen jednou mi na mokru při prudším nájezdu do zatáčky na křižovatce ( na oranžovou ) ulítl zadek, ale ESP a jemné kontra to hned srovnalo ( překvapený jsem, ale byl Na mokru je potřeba hlídat hmotnost auta. Na suchu to urvat mi přijde snad nemožny ( pneu vzadu i ve předu 285 )
LA, někdo tu psal, že ho to netrápí a že je to možná jiná vetze. Zkusím zajet na dealera jestli tam opravdu není možnost přehrání SW. Ta moje verze je hodně obtěžující.
Co mě poslední dobou hodně baví je funkce vibrace do plynu, když se blíží rychlostní omezení. Snažil jsem se vždy na tento signál hned sundat nohu z plynu a opravdu ve většině případů doplachtíte k danému omezení vyžadovanou rychlostí, vůbec nemusíte na brzdy. Dokonce i když profil silnice není rovina tak se to plus mínus daří.