Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- bombi
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 05.02.2010 17:13
- Bydliště: Košice
Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
Zdravim.Menil už niekto na turkovi 3.2 l benzinovom motore rozvodovu retaz ?????, Mam ju volnu viac ako je tolerancia.Udajne pri vymene je nutné dat dole aj prevodovku !!!!!!Mate niekto skusenost s vymenou ??? Vopred vdaka.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 11.05.2010 10:46
- Bydliště: Praha
Re: Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
Ahoj, já jsem si to měnil, rozvody jsou zezadu, takže musíš vyndat motor ven. V autě to udělat nejde, převodovku není třeba vyndavat. Na fóru jsem viděl, že někdo vyndaval motor z R5 spodem i s nápravou, to mi přijde ještě šílenější než tohle. Já jsem postupoval takto: demontoval jsem přední nárazník, potom chladičovou stěnu, chladiče jsem nějak zavěsil na dráty a pootočil každý na stranu kolem hadic abych je nemusel odpojovat, pak se konečně dostaneš k vyndání startéru, sundáš sání, odpojíš výfuky a různé hadičky a konektory. Velmi doporučuji povolit hydrodynamický měnič od ozubeného věnce a vyndavat motor bez něj, tak aby zůstal v převodovce - mimo jiné ti takto nevyteče olej a takto se tam motor i vrací- s namontovaným měničem je jistota, že ve skříni něco ulomíš, je to na třech šroubech a dole je záslepka na jejich povolení. No a pak povolit šrouby a matky na přírubě převodovky, držáky motoru a jeřábkem motor vyndat z auta. Samotná výměna řetězu je už proti této anabázi příjemná zábava. Měnil jsem pouze horní řetěz, kluzák po kterém řetěz jede na tažné straně a malou řetězku .Díly celkem za nějakých 2500Kč, možná ani ne. Já jsem, když už byl motor na stojanu udělal celkovou revizi, všechno jsem rozebral proměřil atd. Spodní řetěz i řetězky byly opotřebené zcela nepatrně, zato ten horní byl výrazně natažený a na výfukové vačce bylo pootočení o 6 stupňů, na sací už o 10 stupňů. Teť auto jede jako hodinky. Až se k tomu dostaneš, mohu ti v případě zájmu poskytnout nějaké přesnější informace,zatim držím palce.
Stavby závodních motorů, to se to dělá když je vercajk řikal řezník a kuchal kozu nebozezem.
- bombi
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 05.02.2010 17:13
- Bydliště: Košice
Re: Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
kafoun píše:Ahoj, já jsem si to měnil, rozvody jsou zezadu, takže musíš vyndat motor ven. V autě to udělat nejde, převodovku není třeba vyndavat. Na fóru jsem viděl, že někdo vyndaval motor z R5 spodem i s nápravou, to mi přijde ještě šílenější než tohle. Já jsem postupoval takto: demontoval jsem přední nárazník, potom chladičovou stěnu, chladiče jsem nějak zavěsil na dráty a pootočil každý na stranu kolem hadic abych je nemusel odpojovat, pak se konečně dostaneš k vyndání startéru, sundáš sání, odpojíš výfuky a různé hadičky a konektory. Velmi doporučuji povolit hydrodynamický měnič od ozubeného věnce a vyndavat motor bez něj, tak aby zůstal v převodovce - mimo jiné ti takto nevyteče olej a takto se tam motor i vrací- s namontovaným měničem je jistota, že ve skříni něco ulomíš, je to na třech šroubech a dole je záslepka na jejich povolení. No a pak povolit šrouby a matky na přírubě převodovky, držáky motoru a jeřábkem motor vyndat z auta. Samotná výměna řetězu je už proti této anabázi příjemná zábava. Měnil jsem pouze horní řetěz, kluzák po kterém řetěz jede na tažné straně a malou řetězku .Díly celkem za nějakých 2500Kč, možná ani ne. Já jsem, když už byl motor na stojanu udělal celkovou revizi, všechno jsem rozebral proměřil atd. Spodní řetěz i řetězky byly opotřebené zcela nepatrně, zato ten horní byl výrazně natažený a na výfukové vačce bylo pootočení o 6 stupňů, na sací už o 10 stupňů. Teť auto jede jako hodinky. Až se k tomu dostaneš, mohu ti v případě zájmu poskytnout nějaké přesnější informace,zatim držím palce.
Vdaka za info.Sam to menit určite nebudem.V tomto obore som amater,preto to necham na servis.No každopadne je to poriadne komplikovane !!!! Len pre info - za vymenu rozvodovej retaze + prislušenstva { retaze,napinacie klatky,atd....} si autorizovany servis učtuje 1712 eur !!!!!!!!!!
- bombi
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 05.02.2010 17:13
- Bydliště: Košice
Re: Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
Môžem vediet ako dlho si to menil ???? V servise mi tvrdia že na to potrebuju 2 dni !!!!!!!kafoun píše:Ahoj, já jsem si to měnil, rozvody jsou zezadu, takže musíš vyndat motor ven. V autě to udělat nejde, převodovku není třeba vyndavat. Na fóru jsem viděl, že někdo vyndaval motor z R5 spodem i s nápravou, to mi přijde ještě šílenější než tohle. Já jsem postupoval takto: demontoval jsem přední nárazník, potom chladičovou stěnu, chladiče jsem nějak zavěsil na dráty a pootočil každý na stranu kolem hadic abych je nemusel odpojovat, pak se konečně dostaneš k vyndání startéru, sundáš sání, odpojíš výfuky a různé hadičky a konektory. Velmi doporučuji povolit hydrodynamický měnič od ozubeného věnce a vyndavat motor bez něj, tak aby zůstal v převodovce - mimo jiné ti takto nevyteče olej a takto se tam motor i vrací- s namontovaným měničem je jistota, že ve skříni něco ulomíš, je to na třech šroubech a dole je záslepka na jejich povolení. No a pak povolit šrouby a matky na přírubě převodovky, držáky motoru a jeřábkem motor vyndat z auta. Samotná výměna řetězu je už proti této anabázi příjemná zábava. Měnil jsem pouze horní řetěz, kluzák po kterém řetěz jede na tažné straně a malou řetězku .Díly celkem za nějakých 2500Kč, možná ani ne. Já jsem, když už byl motor na stojanu udělal celkovou revizi, všechno jsem rozebral proměřil atd. Spodní řetěz i řetězky byly opotřebené zcela nepatrně, zato ten horní byl výrazně natažený a na výfukové vačce bylo pootočení o 6 stupňů, na sací už o 10 stupňů. Teť auto jede jako hodinky. Až se k tomu dostaneš, mohu ti v případě zájmu poskytnout nějaké přesnější informace,zatim držím palce.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 11.05.2010 10:46
- Bydliště: Praha
Re: Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
No řekl bych, že za dva dni se to nedá stihnout, jak jsem již psal, demontáž a montáž motoru z auta je časově i co do pracnosti dost náročné. Mě to trvalo dlouho protože jsem si to dělal pro sebe a mazlil jsem se s tim. Každopádně jestli to někdo stihne za dva dni, tak před nim smekám. Řekl bych že reálné je to udělat tak za týden.
Stavby závodních motorů, to se to dělá když je vercajk řikal řezník a kuchal kozu nebozezem.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.08.2010 08:46
Re: Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
Mě rozvody stály 7200.kč,
ISR Průhonice,takže to máš za docela "DOBROU CENU"
ISR Průhonice,takže to máš za docela "DOBROU CENU"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.08.2010 08:46
Re: Vymena rozvodovej retaze 3.2l V6
Pardon 72000 kč