ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15.06.2013 06:59
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Tak přikládám informace z diagnostiky. Pokud bude někdo z toho chytřejší, nechám si rád poradit
- Přílohy
-
- Log-WVGZZZ1TZ5W169899-153230km-touran.txt
- (27.79 KiB) Staženo 182 x
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15.06.2013 06:59
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Zdravím, mám ten samý problém. Dá se někde na netu sehnat návod kde ty komfortní jednotky jsou. Děkujijirka14 píše:Čau, tak závada byla po jednom dni v servisu odstraněna.
Údajně odešlo nějaké relátko v jednotce komfortu. Stačilo vyměnit pouze to to relé, a vše je OK. Akorát prej bylo náročnější hledání, protože ta závada nešla vyčíst z paměti. Nejsem zas nějak extra odborník, tak nemůžu říct, jestli to je pravda, nebo ne.
Baterii jsem měnit nemusel, takže neporadím kterou, s tím zkušenost zatím naštěstí nemám. Ale zima přichází, tak se uvidí....
Tak přeji šťastnou ruku při výběru.
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Ahoj lidi,
tak mám menší problém - přijde mi, že když auto stojí třeba 2 dny v garáži a přijdu, chci nastartovat, tak mi přijde, že to pomalu točí (možná za to může, že jsem si zapnl skandinávii a svítí mi u startování xenony ), to že to déle točí při teplým motoru, to jsem si zvykl a vím, že to je "bolest" touranů a musí se to nechat nastavit přes VAG.
Dotaz zní mám 2,0TDi 100kW a jaká by tam měla být baterie - dle výpisu výbavy podle VIN co mám k autu, tam je napsáno baterie 72Ah, ale 340A - není to trochu málo ? ... Vím, že v passatu mám totiž baterii tuším 700A, tak proto mě to tak překvapilo, těch 340A mi přijde jak pro nějakej osobák a ta čínská baterie co tam je nemá ani štítek, takže nevím co tam je
Díky za radu
tak mám menší problém - přijde mi, že když auto stojí třeba 2 dny v garáži a přijdu, chci nastartovat, tak mi přijde, že to pomalu točí (možná za to může, že jsem si zapnl skandinávii a svítí mi u startování xenony ), to že to déle točí při teplým motoru, to jsem si zvykl a vím, že to je "bolest" touranů a musí se to nechat nastavit přes VAG.
Dotaz zní mám 2,0TDi 100kW a jaká by tam měla být baterie - dle výpisu výbavy podle VIN co mám k autu, tam je napsáno baterie 72Ah, ale 340A - není to trochu málo ? ... Vím, že v passatu mám totiž baterii tuším 700A, tak proto mě to tak překvapilo, těch 340A mi přijde jak pro nějakej osobák a ta čínská baterie co tam je nemá ani štítek, takže nevím co tam je
Díky za radu
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
ahoj ...
pokud to máš podle VINu přesně zjištěno , že tam má být taková kapacita a s takovým startovacím proudem , tak to je podle elektrické náročnosti pro tvoje auto / webasto , navi , výhřev sedadel , zesilovač atd. /
já jsem měl origo 72 Ah 380 A startovací proud , teď mám 77 Ah a 760 A ...
s tím startovacím proudem to je trochu zavádějící , ty vyšší hodnoty jsou dané už podle normy EN ...
do Tourany TDI šly z prvovýroby kapacity 61 Ah 330A , 72 AH 380A ...
pokud to máš podle VINu přesně zjištěno , že tam má být taková kapacita a s takovým startovacím proudem , tak to je podle elektrické náročnosti pro tvoje auto / webasto , navi , výhřev sedadel , zesilovač atd. /
já jsem měl origo 72 Ah 380 A startovací proud , teď mám 77 Ah a 760 A ...
s tím startovacím proudem to je trochu zavádějící , ty vyšší hodnoty jsou dané už podle normy EN ...
do Tourany TDI šly z prvovýroby kapacity 61 Ah 330A , 72 AH 380A ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
No i když jsem to tdy pročítal tak takové chování tu má někdo i po výměně baterie - tj první otočení jako kdyby to někdo "brzdil" a pak se to roztočí
No zjištěno to mám, přitom mám webasto a výhřev, tak mi to přijde málo, no uvidím až přijdou první mrazy, zatím to zkusím nechat a uvidím ...
No zjištěno to mám, přitom mám webasto a výhřev, tak mi to přijde málo, no uvidím až přijdou první mrazy, zatím to zkusím nechat a uvidím ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31.10.2013 21:26
- Bydliště: Hlučín
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Ahoj. Taky jsem to řešil. Měl jsem odběr 2,5A! Byla to kombinace zařízení která odebírala proud.
1.Modul rozpoznání přívěsu (vypína parkovací senzory a mlhovku na autě). Řeším to vytažením pojistky pokud nejedzdím s přívěsem.
2.Modul dálky Webasta. V létě taky bez pojistky. Ale malý odběr.
3.Modul GPS. Který jsem našel náhodou. Objevil jsem nějakou anténu s nápisem GPS bla bla bla. Tak jsem šel po drátech až jsem našel krabičku jak pul krabice od trv. mléka. Bralo to 2A! Po odpojení auto nestartovalo. Byly z toho dráty na rélé startování a čerpadlo, kde to rozepínalo. Asi zabezpečení proti krádeži. Pro mě ale nevyužitelné. Je to venku a jsem na 0,02-0,03A.
1.Modul rozpoznání přívěsu (vypína parkovací senzory a mlhovku na autě). Řeším to vytažením pojistky pokud nejedzdím s přívěsem.
2.Modul dálky Webasta. V létě taky bez pojistky. Ale malý odběr.
3.Modul GPS. Který jsem našel náhodou. Objevil jsem nějakou anténu s nápisem GPS bla bla bla. Tak jsem šel po drátech až jsem našel krabičku jak pul krabice od trv. mléka. Bralo to 2A! Po odpojení auto nestartovalo. Byly z toho dráty na rélé startování a čerpadlo, kde to rozepínalo. Asi zabezpečení proti krádeži. Pro mě ale nevyužitelné. Je to venku a jsem na 0,02-0,03A.
Touran 2,0 TDI BMM, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 31.12.2014 13:58
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Dobrý deň
Môžem si svojpomocne vymeniť akumulátor bez toho, že by som mal potom problémy s porušením funkcie
automobilu resp. niektorých jeho funkcií ?
Môžem si svojpomocne vymeniť akumulátor bez toho, že by som mal potom problémy s porušením funkcie
automobilu resp. niektorých jeho funkcií ?
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
nevidím v tom problém ...
okna - dojezdy si nastavíš sám a pokud máš origo rádio nemělo by po tobě chtít kod ...
abs/esp zhasne po rozjetí , servo zhasne po otočení do obou koncových poloh ...
okna - dojezdy si nastavíš sám a pokud máš origo rádio nemělo by po tobě chtít kod ...
abs/esp zhasne po rozjetí , servo zhasne po otočení do obou koncových poloh ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Přesně tak, teď jsem měnil baterii a všechno se udělá v podstatě samo při projížďce a okna akorát musíš postahovat a povytahovat (ale držet u toho čudlík, okna se hcílemi zastaví, změří si polohy a pak už to jde samo) a rádio origo nic nechce, takže tam nevidím žádný problém ...
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Ahoj kluci. Tak na mě taky došla řada a budu potřebovat novou baterii. Ta co tam je, je snad nějakej polskej šunt (už byla v autě při koupi).
A vzhledem k těm hodnotám, které na ní ani nejsou čitelné, už chápu proč auto blbě startovalo.
Každopádně, na stránkách Varta jsem si vybral typ Silver Dynamic 577 400 078 ... 12V, 77 Ah, 780 A.
(http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/pr ... 77-400-078" onclick="window.open(this.href);return false;)
Což by mi tak pro moje auto odpovídalo. Jak kapacitou, tak proudem. Ale přijde mi, že je rozměrově velká.
Co myslíte, věřit jim, že mají konfigurátor správně nastavený?
Kdyby měl někdo z vás rozměry baterie, nezlobil bych se.
Díky moc
EDIT: Tak jsem jí koupil a už je tam. Sedla jako pr**l na hrnec
A za bezkonkurenční cenu 2390,- Kč nebylo co řešit.
Uvidíme jestli to bude poznat na studených startech. Původní (neorigo)
co tam byla, byla 12 V, 61 Ah, 330 A. Se divím, že to na to jelo.
A vzhledem k těm hodnotám, které na ní ani nejsou čitelné, už chápu proč auto blbě startovalo.
Každopádně, na stránkách Varta jsem si vybral typ Silver Dynamic 577 400 078 ... 12V, 77 Ah, 780 A.
(http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/pr ... 77-400-078" onclick="window.open(this.href);return false;)
Což by mi tak pro moje auto odpovídalo. Jak kapacitou, tak proudem. Ale přijde mi, že je rozměrově velká.
Co myslíte, věřit jim, že mají konfigurátor správně nastavený?
Kdyby měl někdo z vás rozměry baterie, nezlobil bych se.
Díky moc
EDIT: Tak jsem jí koupil a už je tam. Sedla jako pr**l na hrnec
A za bezkonkurenční cenu 2390,- Kč nebylo co řešit.
Uvidíme jestli to bude poznat na studených startech. Původní (neorigo)
co tam byla, byla 12 V, 61 Ah, 330 A. Se divím, že to na to jelo.
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14.07.2009 22:27
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Taky poprosím o radu, řeším odběr 0,27A v klidovém stavu, dnes jsem to naměřil. Po cca 2-3 dnech nenastartuju.
Zjistil jsem, že po odpojení pojistky (modrá 15A) vedle autobaterie to spadne na 0,03A.
Víte někdo k čemu to patří? Kde hledat? Díky.
Zjistil jsem, že po odpojení pojistky (modrá 15A) vedle autobaterie to spadne na 0,03A.
Víte někdo k čemu to patří? Kde hledat? Díky.
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=261&t=89668" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14.07.2009 22:27
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Díky alesino, ale mám jinej fusebox, naštěsí jsem to dohledal na netu, je to SB8 a je to RNSka, ikdyž mám novou GW tak saje proud. Už mám objednanou jinou GW.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.12.2007 21:35
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
Šlo by vysvětlit ty zkratky?
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ELEKTRO, BATERIE - Výměna, vybíjení
fusebox - pojistkova skrinka
SB8 - pozice pojistky - napriklad tu: http://www.smellybum.co.uk/touran%20fusebox.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (nemusi ale sedet s autorovou pozici)
RNS - radio navigation system - oznaceni radia s GPSkou u VW
GW - gateway - brana, (nejen) neco jako ridici skrinka pro spinani ruznych elektronickych pristroju v aute napriklad po vytazeni klicku...pokud je spatna kombinace jednotky GW a radia, radio se ne zcela vypne i po vytazeni klicku a "pomalu" se vybiji baterka
toz tak
SB8 - pozice pojistky - napriklad tu: http://www.smellybum.co.uk/touran%20fusebox.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (nemusi ale sedet s autorovou pozici)
RNS - radio navigation system - oznaceni radia s GPSkou u VW
GW - gateway - brana, (nejen) neco jako ridici skrinka pro spinani ruznych elektronickych pristroju v aute napriklad po vytazeni klicku...pokud je spatna kombinace jednotky GW a radia, radio se ne zcela vypne i po vytazeni klicku a "pomalu" se vybiji baterka
toz tak
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381