zdravím pánové i dámy
mám problém u stého "tyrana" .Nemůže se dostat pod průměrnou spotřebu cca 11L/100km !!! a to se snažím ho jen tak lechtat. jezdím denně cca 30km /15/15). při studeném motoru mi to ukazuje i 38L/100 !!! Kde by mohla být chyba??
Díky za rady
1,4 tsi 103kw strašně žere!!!
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 tsi 103kw strašně žere!!!
lambda? kazdopadne diagnostika
tptlk
tptlk
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.06.2018 20:07
Re: 1,4 tsi 103kw strašně žere!!!
Dobrý den,david.hub píše:zdravím pánové i dámy
mám problém u stého "tyrana" .Nemůže se dostat pod průměrnou spotřebu cca 11L/100km !!! a to se snažím ho jen tak lechtat. jezdím denně cca 30km /15/15). při studeném motoru mi to ukazuje i 38L/100 !!! Kde by mohla být chyba??
Díky za rady
tak jak to dopadlo? Už je vyřešeno, nebo stále žere jak tank?
Mám ten samý motor v mém touranu a spotřeba mě taky trochu "trápý". Jezdím většinou město a jen horko těžko se dostanu pod 10 litrů. Párkrát se mi povedlo i 7,5l ale to jsem jel jak hňup. Otáčky max 2000, vyřazování z kopečka... . Jakmile to trochu vytočím tak spotřeba letí nahoru. Auto jede pak sice pěkně, ale není problém se dostat i na 13-14 l/100km.
Dříve jsem měl 1,9 TDI a tam jem jezdil po městě do 7 litrů. Ale po městě jsem ho trápil, Do práce se to ani neohřálo,tak jsem přešel na benzín.Čekal jsem vyšší spotřebu,ale tak do těch 9l/100km a to při normálním stylu jízdy. Ze závodění jsem už vyrostl, ale zase nechci jezdit jak důchodce když jede v neděli do kostela.
Tak trochu doufám že bude něco špatně. Nebo se mám smířit s tou spotřebou?
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1,4 tsi 103kw strašně žere!!!
A co čekat od TSI?
Na delší trasy se třeba podle palubaku dá dostat na 7, 8 litrů, pokud teda člověk jede ultra úsporně a motor dusi, tak jde i méně, to já ale nedělám, raději motor točím.
A proč si myslíš že TSI se po městě netrápí? Každý motor se trápí na krátké trasy ve studenejsim stavu, jedině že bys zvolil elektro motor. To samé jako že TDI jsi neohral, ani tenhle TSI neohrejes dříve, protože pracuje s nižšími tlaky, tudíž i počáteční teplotou.
Když porovnám můj 2.0 TSI, 2.0 TDI a 1.9 TDI BXE, tak do benzínu sedam minimálně. Většinou jen když se chci projet trochu brzda-plyn. TDI se mi teda ohřívá rychleji, než TSI a abych řekl pravdu i v zimě raději sednu do TDI na krátkou vzdálenost do práce 5km tam a 5km zpět, protože ani benzínu ani dieselu nedělají dobře krátké trasy, nicméně nikdy jsem neměl problém na motoru. Od toho mám 1.9 TDI BXE z roku 2008, kde není DPF.
2.0 TSI pod 10 litrů nejde v jakémkoliv stavu.
Teď když už se dávají filtry pevných částic i k benzínu, tak už bych do něj nešel a TDI je u mě jasnou volbou.
Jinak k problému, který tu řešíte, co takhle zkusit vzít plnou nádrž, celou ji vyjet a zjistit reálný počet ujetých km? Palubní PC může o hodně kecat a případně podle reálné spotřeby se dá udělat korekce počítače... Nebo alespoň dotankovat plnou, ujet 100km a poté dotankovat opět plnou a podívat se kolik litrů se tam vešlo? A zda hodnota na počítači sedí?
Určitě lepší než při každém přidání plynu koukat kolik to aktuálně ukazuje )
Na delší trasy se třeba podle palubaku dá dostat na 7, 8 litrů, pokud teda člověk jede ultra úsporně a motor dusi, tak jde i méně, to já ale nedělám, raději motor točím.
A proč si myslíš že TSI se po městě netrápí? Každý motor se trápí na krátké trasy ve studenejsim stavu, jedině že bys zvolil elektro motor. To samé jako že TDI jsi neohral, ani tenhle TSI neohrejes dříve, protože pracuje s nižšími tlaky, tudíž i počáteční teplotou.
Když porovnám můj 2.0 TSI, 2.0 TDI a 1.9 TDI BXE, tak do benzínu sedam minimálně. Většinou jen když se chci projet trochu brzda-plyn. TDI se mi teda ohřívá rychleji, než TSI a abych řekl pravdu i v zimě raději sednu do TDI na krátkou vzdálenost do práce 5km tam a 5km zpět, protože ani benzínu ani dieselu nedělají dobře krátké trasy, nicméně nikdy jsem neměl problém na motoru. Od toho mám 1.9 TDI BXE z roku 2008, kde není DPF.
2.0 TSI pod 10 litrů nejde v jakémkoliv stavu.
Teď když už se dávají filtry pevných částic i k benzínu, tak už bych do něj nešel a TDI je u mě jasnou volbou.
Jinak k problému, který tu řešíte, co takhle zkusit vzít plnou nádrž, celou ji vyjet a zjistit reálný počet ujetých km? Palubní PC může o hodně kecat a případně podle reálné spotřeby se dá udělat korekce počítače... Nebo alespoň dotankovat plnou, ujet 100km a poté dotankovat opět plnou a podívat se kolik litrů se tam vešlo? A zda hodnota na počítači sedí?
Určitě lepší než při každém přidání plynu koukat kolik to aktuálně ukazuje )
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.12.2018 11:11
Re: 1,4 tsi 103kw strašně žere!!!
Naše 1.4TSI 103KW DSG žere okolo 9l. 11l mi přijde extrém, co rozvody? Táhne dobře?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07.12.2019 13:46
Re: 1,4 tsi 103kw strašně žere!!!
Já zatím na 1.4 tsi 103 kw město za 8 l a mimo město se dá kolem 6,5 l, dodržuji rychlostní limity, ale provoz nebrzdím
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Re: 1,4 tsi 103kw strašně žere!!!
Mě papá okolo 9-10 L v DSG a to jezdím jak jezdím