comon rail či PD??

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Uživatelský avatar
multiblack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 06.07.2008 21:07
Bydliště: Košetice,Pelhřimovsko

comon rail či PD??

Příspěvek od multiblack »

chlapi stále se učím tak mě nezastřelte Mám Multivan rv.97 2.5 TDI 75Kw můj jeden známý mi tvrdí že to je PD-éčko a já žil a žiju v to že tam je Comon Rail či jak se to píše. tak jak to vlastně je?? a jaký je rozdíl v tomto vstřikování?? dík

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od tdiracing »

tak v tomto roce se vyráběli pouze dva typy 2,5 a to 75kw Acv a 65kw ajt oba motory jsou klasické tdi,to znamená že to má rotační čerpadlo které rozděluje palivo ke vstřikům.
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od lada t5 »

Ruku do ohně za to nedám, ale myslím si, že pravdu nemáte ani jeden. VW Common Rail snad ani nedělá, PD snad až od 2002?
Dle mého (ale mohu se mýlit) tam máš klasické TDI - vstřikovací čerpadlo ovládané počítačem s jedním řídícím vstřikem (zbytek vstřiků je bez elektroniky).

Uživatelský avatar
multiblack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 06.07.2008 21:07
Bydliště: Košetice,Pelhřimovsko

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od multiblack »

toto jsou odpovědě i z jiných for tak nevím čemu věřit:)
100% máš PD - vstřikování systémem čerpadlo tryska.
První motor, který šel do seriové výroby s označením common rail byl do nového modelu Passat 2.0TDI 103KW r.v. 2007 a dále.

No budu tě muset opravit není to ani jedno ani druhé.. Laughing Je to ještě klasika s rotačním čerpadlem a ne PD nebo Rail ten začalo VW používat až ted u novích modelů a PD je v T5.

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od tdiracing »

otázka zněla co v t4 2,5 vlastně je CR či PD ani jedno je tam to co sem už psal.a pokud máš výkon 75 kw tak je to motor ACV rotační čerpadlo
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
T4
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Decin
Kontaktovat uživatele:

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od T4 »

dovolím si jen poznámku...to i v TDi znmená přímý vstřik paliva, žádná předkomůrka atd...takže ani PD ani CR
Obrázek

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od tdiracing »

T4 píše:dovolím si jen poznámku...to i v TDi znmená přímý vstřik paliva, žádná předkomůrka atd...takže ani PD ani CR
tak ted si tázajícímu zamotal hlavu :lol:
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
adampolo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od adampolo »

A hned bych to šel oslavit že nemáš PD a CR. :lol:

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od tdiracing »

souhlas
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
multiblack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 06.07.2008 21:07
Bydliště: Košetice,Pelhřimovsko

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od multiblack »

znamená to že jsou tyto motory v pohodě nebo dost dobrý nebo na prd bo co???

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od tdiracing »

multiblack píše:znamená to že jsou tyto motory v pohodě nebo dost dobrý nebo na prd bo co???
sou jedny z nej co kdy VW vymyslelo,fakt super
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od lada t5 »

TDI - Podle mého nej motory nejen u VW, ale principielně u všech značek, které to dělaly nebo dělají. Kontrukčně je to, dle mého názoru, nejlepší systém vstřikování, hlavně co se spolehlivosti a výdrže týká.

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od tdiracing »

S tímto názorem souhlasím,
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
CHLOUBIK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 374
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od CHLOUBIK »

JJ přesně tak TDI je super ,měl sem teď rok PD a rád sem se vrátil k TDI 8)

glemo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 25.06.2008 09:43

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od glemo »

multiblack píše:toto jsou odpovědě i z jiných for tak nevím čemu věřit:)
100% máš PD - vstřikování systémem čerpadlo tryska.
První motor, který šel do seriové výroby s označením common rail byl do nového modelu Passat 2.0TDI 103KW r.v. 2007 a dále.

No budu tě muset opravit není to ani jedno ani druhé.. Laughing Je to ještě klasika s rotačním čerpadlem a ne PD nebo Rail ten začalo VW používat až ted u novích modelů a PD je v T5.

CR používa VW až v najnovšej verzii VW Golf VI a to nový motor 1,6 CR.2,0 motor a je jedno či 103KW alebo 125KW má systém vsttrekovania Pumpa Dyza. :!:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“