Dobrý den, mam takovy spek a nevim si rady. Mam VW T5 Multivan 2.5 128kw, pri jizde v tahu hrozně kouri cerne a pak skoci do nouzaku. pise pouze plnici tlak. Turbo repasovany a nasledne kontrola vse ok, vstriky repasovany v lednu, meneny svody, intercooler a hodice jsem mel venku vse ok, el.mag. ventil turba novy, vaha vzduchu nova.. dle vagu ale turbo porad tlaci min nez by melo. mel jsem to u nekolika odborniku jeden rika zamer se na turbo druhy rika vstriky davaji moc nafty treti rika rozvody spatne nastaveny mozna smetena vacka. tak ted nevim co mam delat kdyz vstriky i turbo by melo byt ok po repasy.
dekuji za nejake napady.
T5 černě kouří skače do nouzáku.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.04.2022 14:24
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 05.03.2009 17:02
- Bydliště: Olomouc
Re: T5 černě kouří skače do nouzáku.
Zdravím, a odkud máte repas turba? Já si nechal jednou dělat repas turba a bylo to sprasený a i po repasi to turbo bylo nepoužitelné... Padalo do nouzáku.
Takže záleží odkud to máte.
Takže záleží odkud to máte.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: T5 černě kouří skače do nouzáku.
Přesně, to, že je repasovaný neznamená, že je dobrý...
Kdyby byla KO vačka, tak by byly nízký vstřik. tlaky a spíš by to kouřilo šedě. Jaký máš korekce na vstřikách? Máš nějaký logy z jízd?
Kdyby byla KO vačka, tak by byly nízký vstřik. tlaky a spíš by to kouřilo šedě. Jaký máš korekce na vstřikách? Máš nějaký logy z jízd?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.04.2022 14:24
Re: T5 černě kouří skače do nouzáku.
Repasovali me to v Pardubicích. Turbo.cz myslím. A pak to tam bylo i na kontrole a řekli dobrý ale že je to turba hodně tepelné zatíženy že je do modra a u dieslu to není normální prej. Logy z jízd nemám ale zkusil udělám. Ještě jsem zkoušel měnit egr a podtlakovy ventil egru z jinyho auta ale taky nepomohlo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01.04.2022 14:24
Re: T5 černě kouří skače do nouzáku.
Tak to nakonec bylo netesnosti na sani. dalo se novy tesneni a uz jezdi jak ma. akorat si obcas pocukne v nizkych otackach tak to jeste musim doladit.
kazdopadne diky za rady
kazdopadne diky za rady
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: T5 černě kouří skače do nouzáku.
V jakém místě ta netěsnost byla?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club