1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od TurboZ »

Dobré ráno,
Všechna témata potřebná k nastaveni:
Volnoběhu
CO
Tlaků paliva
Předstihu
Klapky
Odměřování paliva
Atd.

Jsem zde našel nebo znal...

Poprosil bych Listera o návod/názor/zkušenosti.
V jakém pořadí je nejlepší / nejefektivnější postupovat.

Samozřejmě zapalování na 6° na volnoběh atd.
Ale otázka zní pořadí???

Zapalování/CO/odměřené množství vstřik. Paliva na jednotlivých "válcích“

Poprosil bych hlavně o pořadí seřizování a Vaše zkušenosti.

Děkuji za odpovědi.
VWhite GTI KR...Catch me .. I'm Rabbit

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od lister »

nejdřív systémový tlak a množství paliva dodávaný čerpadlem, to vyloučí problémy s čerpadlem a filtrem. 4,8-5,2 bar 1,2-1,5 l/min

pak řídící tlak 1bar za studena , 3,7baru za tepla, pokles o cca 0,5 baru při akceleraci.

dál vstřiky, kvalita rozprášení a rozdíly ve vstřikovaným množství, pokud jsou rozdíly nejdřív prohodit vstřiky mezi sebou aby se vědělo jestli je rozdíl způsobený vstřikem nebo rozdělovačem, v případě potřeby seřídit rozdělovač.
při seřizování je dobrý dělat si poznámky co se seřizuje a jakým směrem aby ses mohl vrátit zpět.

CO na závěr.

předstih kdykoliv, ale když bude před tím nastavený CO a budeš mít jistotu, že jsou podtlaky v cajku tak nic nezkazíš..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2 pochopitelně.

Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od TurboZ »

Tak jsem se dnes posunul, ale bohužel k horšímu....

Řídící tlak +- 3,7 při zahřátém motoru..
Ale systémový tlak nejdříve na 7barech :(
>>>
Vyčištěn regulátor tlaku v rozdělovači,
Odpojené zpětné vedení do nádrže ( přímo od váhy vzduchu do kanystru)
Znovu rozebrán regulátor tlaku + nalezeny a vyjmuty 2 malé podložky před tou větší (silnější) pružinou!????..!? Májí tam být? Já myslím že ne, ale radši se ptám..

A skončil jsem na tlaku při 1000ot./min 6,2bar....

Nějaké nápady prosím? Nechci aby se mi upálily ventily nebo něco ještě horšího...

Děkuji za odpovědi...

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od lister »

TurboZ píše: Znovu rozebrán regulátor tlaku + nalezeny a vyjmuty 2 malé podložky před tou větší (silnější) pružinou!????..!? Májí tam být? Já myslím že ne, ale radši se ptám..
teď nevím o čem je řeč, hodila by se fotka..
regulátor systémovýho tlaku (v rozdělovači) má jednu pružinu a může mít víc podložek pro seřízení.
regulátor ohřevu (kostka na bloku nebo hlavě) má dvě pružiny ,podložkama se normálně neseřizuje a nemá vliv na systémový tlak.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2 pochopitelně.

Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od TurboZ »

teď nevím o čem je řeč, hodila by se fotka..
regulátor systémovýho tlaku (v rozdělovači) má jednu pružinu a může mít víc podložek pro seřízení.
regulátor ohřevu (kostka na bloku nebo hlavě) má dvě pružiny ,podložkama se normálně neseřizuje a nemá vliv na systémový tlak.
Řeč je o systémovým tlaku, řídící zatím neřeším - potřebuju naladit ten systémový, kde mám ted 6 barů...

Mimo mísu: Tohle KR bylo původně určený pro lambda regulaci nemůže být ten systémový tlak kvůli tomu "upravený"???
Nebo všechny K-jetronic mají 4,8 - 5,2 ???

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od lister »

přes 6 baru má v sérii KE-motronic, klasický K-jet má mít 4,8-5,2 baru.
K-jet s lambda regulací není nikde zdokumentovanej, ale podle etky je jen jedna sada dílů pro systémový regulátor tlaku pro všechny K-jety od 70 do 90 let, nerozlišuje se jestli jsou to čistý K-jety nebo mají dodatečně udělanou lambda regulaci, takže ten tlak bude stejnej 4,8-5,2.

to že tam máš 2 pružiny vypadá , že už se v tom někdo vrtal, fotka by se hodila.

co čerpadlo , není nějaký lepší ? kolik litrů dává za minutu ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2 pochopitelně.

Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od TurboZ »

Foto
Přílohy
IMG_20190523_132614.jpg

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od lister »

to vypadá v celku normálně..
změřil jsem pružinku z regulátoru která mi tu zůstala - průměr 7,8 , délka 22,8 mm , 9 závitů.

změř kolik litrů dává to čerpadlo, jestli to není nějaký velký množství který zahltí přepad, nebo zkus jinej manometr :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2 pochopitelně.

Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od TurboZ »

Měřeno 2 různými měřáky a teď jsem změřil kolik dává:
Odpojil jsem hadicí pro přívod do rozdělovače množství paliva a dal jí do kanystrů, proklemoval relé a naměřil +- 3 litry !!!

Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od TurboZ »

to vypadá v celku normálně..
změřil jsem pružinku z regulátoru která mi tu zůstala - průměr 7,8 , délka 22,8 mm , 9 závitů.
Měřil jsi naprosto ale naprosto přesně!! :lol: mám to taky tak.

Čerpadlo je Bosch, ale nevím přesný číslo.. :(
Jen mě zaráží, že je tam pořád tak vysoký tlak. Palivo do zpátečky jde a kdyby bylo něco přicpaného na přívodu tak přece by nikdy nedosáhlo takového množství..??

A můžete mi prosím někdo napsat vnější průměry pal. potrubí pod autem?

Děkuji za odpovědi...

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od lister »

průtok se měří na výstupu z rozdělovače do nádrže, tzn. jde o to změřit kolik litrů čerpadlo dodává při tlaku udržovaným regulátorem.
když měříš na vstupu do rozdělovače od čerpadla, čerpadlo nevytváří tlak, točí se rychleji a dodává větší objem.

vratka do nádrže není zablokovaná ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2 pochopitelně.

Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od TurboZ »

Rozumím. Změřím znovu!

Ale když jsem na tak vysokých hodnotách systémovýho tlaku, roste i ten řídící že?
A nechci si do do sani/válců nastříkat benzín.... ?

A prosím Tě nevíš průměr tý zpátečky? Mám tuším 6mm venkovní a to bych asi mohl vidět jako problém.

A tlak přes 6bar šel i při odpojené zpátečce z roz. paliva navedený přímo do kanystru.
Přílohy
IMG_20190522_151000.jpg

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 KR pořadí seřizování / kde začít?

Příspěvek od lister »

řídící tlak je v normě.
okruh řídícího tlaku je spojenej se systémovým tlakem přes restriktor (dírka jak od špendlíku), tím se palivo dostává do prostoru nad pístek a odtud dál hadicí do regulátoru kde se část paliva přes ventil vrací do nádrže, takže řídíc tlak je udržovanej množstvím paliva který přitéká restriktorem a tím který oodtéká přes regulátor zpět do nádrže.

když nebudeš zvedat klapku váhy vzduchu, neměl by se do válců dostat žádnej benzín.

nevím jak G2, ale na corradu mám trubičky 8mm.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2 pochopitelně.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“