3C2 BMP 2005 - bliká žhavení, chyba motoru svítí

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Martas1990
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 08.10.2019 19:16
Bydliště: Rakovník

3C2 BMP 2005 - bliká žhavení, chyba motoru svítí

Příspěvek od Martas1990 »

Ahoj,
popíšu co nejvíce, ať víte, že jsem zkoumal všemožné a snad se s tím někdo již setkal. Tak jako první mi auto ztrácelo výkon, hodně sporadicky a chcípalo. po pár km padl výkon, otáčky a pak zase naskočil. Když jsem zaparkoval a chtěl opět rozjet, tak bílý dým a auto po třech vteřinách chcíplo samo. Auto šlo do servisu - VAG-výměna senzor 3 výfukových zplodin - nebo nějak tak, a EGR ventil nový - prvovýroba. Auto začalo jezdit bez vlivu na výkon, po pár startech se objevila chyba motoru a rozblikalo se žhavení a diagnostika ukazovala chybu 08194 - filtr pevných částic rada válců 1. Výměna senzoru a opětovná synchronizace s jednotkou. chyba jde smazat, ale pořád se hned objeví. Na výkonu auta nepoznám vůbec nic, jede naprosto normálně, necuká, nevypne se nic. Ale pořád bliká žhavení a svítí motor a Motor do dílny. Na VAG píše zaplnění DPF na 15%, jsem lajk, takže jsem ani nevěděl, že to DPF má, tak na VAG je napsáno, že poslední regenerace byla v 2017. Nucenou to nechce dovolit, u 98% napíše nelze dokončit regeneraci. Pojistky zkontrolovány - OK, kabely přeměřeny - OK, profouklé hadičky od senzoru - OK,
Nevíte prosím na co dál se zaměřit? podle vláken co tady jsou, tak jsme prošli dá se říct vše a stejně nic nepomohlo. Nebo jestli rovnou výměna DPF? Repas? Nový? Kde v okolí Rakovníka to vůbec seženu? Bez auta můžu být max 1 den kvůli práci, a vůbec nevím kam to dát když je to takhle časově narvaný.


Díky za každý TIP
Přílohy
IMG_1541.jpeg

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14681
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 3C2 BMP 2005 - bliká žhavení, chyba motoru svítí

Příspěvek od KJirka »

Pokud by byla poslední regenerace v r. 2017 tak od téhož roku už stojíš. To je absolutní blbost. U novýho auta probíhaj regenerace (podle stylu jízdy) tak ca. každých 800 km a když je filtr před smrtí, tak možná každých 200 km. Nedá-li se regenerace dokončit, je třeba se zaměřit na teplotní čidla, jestli ukazují reálné hodnoty. Ty čidla odcházejí myslím dost často a když pak některý kecá, nepustí to teplotu hoření dostatečně vysoko, aby se mohla regenerace dokončit. Prostě tam nejde dostatek paliva, kolik při správný regeneraci má být. A jestli s tím budeš jezdit dál, po nedlouhý době ten DPF definitivně zabetonuješ.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“