Stránka 1 z 2

Škubání B4

Napsal: 04.12.2006 11:20
od lubisek1
Neporadí někdo, mám Passata B4 tdi 66kW
od 3ky do5ky při jemném přidání plynu auto poškubává, při razantnějším přidání plynu ne a dělá to v rozmezí
1500 - 2000ot/min v podstatě by to znamenalo jezdit po Praze jen na 3ku

Napsal: 04.12.2006 16:25
od JonatanCl
Může to být ledasco - palivový filtr (bordel v naftě), jestli máš už elektrický plyn, může být problém v něm.
V rozmezí 1500-2000 najíždí turbo - může blbnout N75 ventil, nebo taky řízený vstřik a nebo je všechno jinak a máš někde nakousané kabely k ŘJ od kuny, nebo tchoře.

Napsal: 04.12.2006 16:54
od martas01
vsechny b4 tdi meli el. plyn :wink:

Napsal: 04.12.2006 17:18
od JonatanCl
martas01 píše:vsechny b4 tdi meli el. plyn :wink:
Fajn, další věc, kterou jsem nevěděl a pořád si to motám s TD/55kW. :wink:

Re: Škubání B4

Napsal: 26.11.2011 20:48
od Roumen1910
Mám ten samý problém. Čím to tedy je?

Re: Škubání B4

Napsal: 09.12.2011 23:49
od nekkor
Já už to řeším rok a je to čím dál horší.

Re: Škubání B4

Napsal: 10.12.2011 18:43
od Tomas6
Mi to dělala el.hlava na čerpadle....

Re: Škubání B4

Napsal: 10.12.2011 20:31
od nekkor
Trysky nové, EGR zaslepený, turbo tlačí perfektně i omezuje - žádné úniky ani padání do nouzáku, zvýšená spotřeba 6l/100 km,když je v tahu a momentálně neškube tak táhne jako bl.ec, jakmile uberu a znovu přidám tak hned začne škubat, VEGem žádné chyby,¨akorát blok hodnot 013 odchylka 4-3 válec 0,0-0,2mg; 2-3 válec -5,0 mg; 1-3 válec -5,0 mg, povolená odchylka je +-1,5 mg, motor chytne ať teplý nebo studený na drc, když neškube tak můžu přidávat i ubírat a auto jede bez problému jen nesmím uvolnit pedál na 0 polohu, když škube tak vyřadím rychlost trošku přidám plyn a hned zařadím a přidám plyn tak na půl a zase je OK, přeřazovat musím rychle a hned přidat plyn.

Re: Škubání B4

Napsal: 25.12.2011 21:57
od Roumen1910
spotřebu mám taky větší. Po výměně paliváku výrazné zlepšení. Při plné nádrži celkem bez větších problémů. Teď mám cca čtvrt nádrže a auto zase škube. dokonce i kolem 3000ot/min škubne hodně (jako by na moment došla nafta) dělá to na všechny kvalty, pokud mám čtvrt nádrže.

Re: Škubání B4

Napsal: 25.12.2011 22:12
od petrivetafi
nejspíš budu za blbce ale co lamda sonda?

Re: Škubání B4

Napsal: 25.12.2011 23:34
od Bastard
Na tak starým dieslu? :mrgreen: To maj až ty nový krámy s DPF atd...

Re: Škubání B4

Napsal: 26.12.2011 01:07
od petrivetafi
já diesela nemám,mám B4 ale benzín

Re: Škubání B4

Napsal: 26.12.2011 02:22
od nekkor
Jo a celé palivové potrubí od nádrže až k filtru včetně hadiček je nové a dost často se mi rožne kontrolka žhavení a zhasne motor. 5x až 20x vypnout zapnout klíček zapalování a znovu naskočí. PAMĚŤ ZÁVAD BEZ CHYBY!!!!!

Re: Škubání B4

Napsal: 27.12.2011 13:49
od JonatanCl
nekkor píše:Jo a celé palivové potrubí od nádrže až k filtru včetně hadiček je nové a dost často se mi rožne kontrolka žhavení a zhasne motor. 5x až 20x vypnout zapnout klíček zapalování a znovu naskočí. PAMĚŤ ZÁVAD BEZ CHYBY!!!!!
Tohle může být problém v imobilizeru, nebo se ti sype relé 109
Taky mi vždycky bliklo žhavení a motor zhasnul a nešel natočit - měnil jsem relé

Re: Škubání B4

Napsal: 27.12.2011 18:15
od Tomas6
Taky bych zkusil vyměnit relé 109.Podobné psí kusy mi dělala v práci oktávka.Kdyby dělal paseku immo tak by blikala kontrolkaod žhavení ne?A nevíc by motor alespoň chytl a chcípl.