2.0 TDI BKP
Napsal: 21.07.2018 11:49
Ahoj.
Mám takový problém... Mám VW Passat 2.0TDi 103KW BKP. Má najeto 273.xxxKm. Ve 200.000Km dostal nové vstřiky na svolávačku, a jezdil jak drak. Po nějaké době začal při předjíždění (4 - plný plyn) padat do nouzáku… přidřená regulace turba. Vyměnil jsem za jiné - repasované. A tady začal můj problém .. po výměně turba náhle auto začalo tahat až někde po 2.000 ot/min. Jako fakt rapidní rozdíl - dřív třeba 1.600 - 1.800 ot/min. Tak jsem to turbo reklamoval a dostal jsem jiné, jenže stejný problém... tak že už jsem to neřešil a smířil jsem se s tím. Jenže někdy to jezdilo jako dřív od těch 1.600 ot/min, někdy až po těch 2.000 ot/min... jezdil jsem, ale ty rozjezdy nic moc, následně opět nouzáky a přidřená regulace turba - asi po 70.000Km - 99% město... následně jsem začal jezdit mimo město a po nějaké době vozidlo začalo blbě startovat a kouřilo jak blázen, po cca týdnu vibrace a upálila se svíčka a motor KO. (prasklá hlava mezi výfukovým ventilem a žhavící svíčkou - 3 válce...)
Tady začíná další zapeklitá věc - vyměnil jsem motor - prý má někde okolo 140.000KM... dal jsem jiné repasované turbo od AZ turbo - můj kolega tam turba kupuje pořád a problém nikdy nemá... ( tudíž si troufnu tvrdit, že problém nebude v těch turbech) dal jsem nové rozvody, nechal jsem vyčistit a zrepasovat vstřikovače Siemens, dal jsem všechny nové filtry, a po složení to auto zase tahá až okolo 2.000 ot/min. Zkusil jsem tedy odpojit váhu vzduchu, ale beze změny …. tak jsem jí taky dal novou a o malinko se to zlepšilo, ale o zázraku se mluvit nedá. Regulační ventil turba jsem zkusil vyměnit taky a pořád stejný...
Jediný co mě ještě znepokojuje je lehká netěsnost na sacím potrubí u vířivých klapek jak je ten ovladač, ale to jsem rozebral, a udělal jsem takovou závlačku, která zamezuje tomu, aby ta hřídelka vylejzala ven... regulace pohyblivá ale beztak to nemá vliv na tu křivku výkonu... a k tomu všemu to auto jezdí tak za 8.6L nafty...
Nesetkal jste se s tím někdo? Na co ještě kouknout, nebo jestli je to normální? Ještě nevím zda to třeba nemůže dělat nějaký chip. To mi ten co mi to prodával neřekl...
Díky za tip a omlouvám se jestli to sem třeba nepatří, ale už jsem zoufalej 60.000Kč v p..i a výsledek 0
Mám takový problém... Mám VW Passat 2.0TDi 103KW BKP. Má najeto 273.xxxKm. Ve 200.000Km dostal nové vstřiky na svolávačku, a jezdil jak drak. Po nějaké době začal při předjíždění (4 - plný plyn) padat do nouzáku… přidřená regulace turba. Vyměnil jsem za jiné - repasované. A tady začal můj problém .. po výměně turba náhle auto začalo tahat až někde po 2.000 ot/min. Jako fakt rapidní rozdíl - dřív třeba 1.600 - 1.800 ot/min. Tak jsem to turbo reklamoval a dostal jsem jiné, jenže stejný problém... tak že už jsem to neřešil a smířil jsem se s tím. Jenže někdy to jezdilo jako dřív od těch 1.600 ot/min, někdy až po těch 2.000 ot/min... jezdil jsem, ale ty rozjezdy nic moc, následně opět nouzáky a přidřená regulace turba - asi po 70.000Km - 99% město... následně jsem začal jezdit mimo město a po nějaké době vozidlo začalo blbě startovat a kouřilo jak blázen, po cca týdnu vibrace a upálila se svíčka a motor KO. (prasklá hlava mezi výfukovým ventilem a žhavící svíčkou - 3 válce...)
Tady začíná další zapeklitá věc - vyměnil jsem motor - prý má někde okolo 140.000KM... dal jsem jiné repasované turbo od AZ turbo - můj kolega tam turba kupuje pořád a problém nikdy nemá... ( tudíž si troufnu tvrdit, že problém nebude v těch turbech) dal jsem nové rozvody, nechal jsem vyčistit a zrepasovat vstřikovače Siemens, dal jsem všechny nové filtry, a po složení to auto zase tahá až okolo 2.000 ot/min. Zkusil jsem tedy odpojit váhu vzduchu, ale beze změny …. tak jsem jí taky dal novou a o malinko se to zlepšilo, ale o zázraku se mluvit nedá. Regulační ventil turba jsem zkusil vyměnit taky a pořád stejný...
Jediný co mě ještě znepokojuje je lehká netěsnost na sacím potrubí u vířivých klapek jak je ten ovladač, ale to jsem rozebral, a udělal jsem takovou závlačku, která zamezuje tomu, aby ta hřídelka vylejzala ven... regulace pohyblivá ale beztak to nemá vliv na tu křivku výkonu... a k tomu všemu to auto jezdí tak za 8.6L nafty...
Nesetkal jste se s tím někdo? Na co ještě kouknout, nebo jestli je to normální? Ještě nevím zda to třeba nemůže dělat nějaký chip. To mi ten co mi to prodával neřekl...
Díky za tip a omlouvám se jestli to sem třeba nepatří, ale už jsem zoufalej 60.000Kč v p..i a výsledek 0