Stránka 1 z 7

Dobíjení baterie

Napsal: 03.06.2019 08:58
od starlet7
Zdravím všechny,
chtěl bych se zeptat, kolik má alternátor dobíjet baterku?
Měřil jsem to po jízdě a na baterce při zapnutém motoru bylo pouze 12,7V. Když jsem to měřil na druhý den, tak to nabíjelo 13,5V (po nastartování před jízdou).
Má to nějaký vliv, že baterie je cestou dobita a regulátor dává do baterky méně? Anebo má dávat pořád stejně? Po rozsvícení světel to vždy kleslo o 0,1V.
Děkuji.
Téma na tento dotaz jsem nenašel.
LT

Dobíjení baterie

Napsal: 03.06.2019 15:13
od srotty
Jak už tady bylo několikrát vzpomínáno ,G7 má "inteligentní" dobíjení. To znamená,že altík nedobíjí pořád stejně,ale podle toho,jak mu ŘJ řekne.Takže někdy dává třeba 15V, někdy nedobíjí vůbec. Baterka nikdy není dobita doplna , ale jen asi na 80%. A můžeš najet třeba 1000 km a baterka pořád nebude dobita pokud nebudeš používat tzv.rekuperaci.
Spousta klubáků včetně mě si tuto "vymoženost" vypla,aby baterka tak netrpěla.

Dobíjení baterie

Napsal: 04.06.2019 09:23
od bouky2
To se týká všech motorizací a ročníků výroby? Lze to vypnout i skrze China kabel?

Dobíjení baterie

Napsal: 04.06.2019 20:24
od srotty
Co vím,tak všechny evropské verze to mají a je jedno jaký motor.

Dobíjení baterie

Napsal: 05.06.2019 08:49
od starlet7
bouky2 píše:To se týká všech motorizací a ročníků výroby? Lze to vypnout i skrze China kabel?
Navypíná se to přes kabel, ale přímo na baterce.
Na mínusové svorce je umělohmotný konektor se dvěma dráty a ten se odpojí. Necháš to ležet na baterce. Toď vše

Dobíjení baterie

Napsal: 05.06.2019 09:13
od jarmil7
Dakujem za postup :drinks:

Dobíjení baterie

Napsal: 05.06.2019 09:53
od Shorty1
Dotaz na lidi, co mají odpojeno "chytré nabíjení" delší dobu. Není v tom žádné negativum, jako chybové hlášky nebo, že by některé funkce nefungovali správně, protože nemají již informaci od toho odpojeného čidla na baterce? Díky ;-)

Dobíjení baterie

Napsal: 05.06.2019 09:54
od r@pid
Vsetko funguje v poriadku.

Dobíjení baterie

Napsal: 05.06.2019 11:31
od bouky2
čili se to po odpojení tváří, jako že je baterka "vymlácená" nebo jako že chyba, a dává to plné nabíjení celou dobu nastartovaného motoru?

Dobíjení baterie

Napsal: 05.06.2019 11:32
od maticb
Mám také už nějakou dobu odpojeno, vše funguje bez problému, konečně je baterie nabitá :-)
Jinak chybová hláška se samozřejmě objeví a je to:
197175 - Řídící jednotka hlídání akumulátoru - bez komunikace

K provedení - já nemám konektor úplně odpojený a ponechaný volně, ale mám konektor zaizolovaný (kontakty na té části, která se odpojuje), pak částečně zastrčený a to celé ještě zaizolované, tak aby se do obou částí konektoru nemohly dostávat nečistoty.

Dobíjení baterie

Napsal: 05.06.2019 20:04
od srotty
bouky2 píše:čili se to po odpojení tváří, jako že je baterka "vymlácená" nebo jako že chyba, a dává to plné nabíjení celou dobu nastartovaného motoru?
Alternátor není řízen ŘJ na baterce,takže po celou dobu jízdy dává konstantní proud cca 14V.
V autě to žádnou chybu nehlásí,jen po napojení diagnostiky to vypíše výše zmiňovanou chybu.

Dobíjení baterie

Napsal: 06.06.2019 07:10
od r@pid
Tu som sa rozpisal, vratane foto:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... &start=165" onclick="window.open(this.href);return false;

Dobíjení baterie

Napsal: 06.06.2019 07:18
od marian86
r@pid: Ty grafy mas super!

V cem je to dobre, ze kdyz se nebrzdi motorem, tak to nabiji na mensi napeti? Nejaky duvod to asi ma? Spotreba?

Dobíjení baterie

Napsal: 06.06.2019 08:30
od r@pid
Dakujem za pochvalu.

Ano je to kvoli spotrebe / emisiam.

Dobíjení baterie

Napsal: 06.06.2019 12:55
od mxm1919
r@pid píše:Tu som sa rozpisal, vratane foto:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... &start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
hledal sem to jak blbec hned na začátku, když se tazatel ptal a nenašel sem to :yahoo: