BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
crashik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2012 16:31
Bydliště: Okres Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od crashik »

:yahoo: :yahoo: Brzdy brzdí,turbo turbí :yahoo: :yahoo:

A příčina?Hodně bídná... Jelikož se příčina objevila hned po namontovaní olejového čerpadla ,tak se pátralo co mohlo být špatně , vyměnila se podtlaková pumpa,hadičky no a když ani to nepomohlo (a už to stálo něco kolem 5500 Kč :baseball: :negative: :baseball: :baseball: ) Potom mechanik vytáhl olejové čerpadlo a bylo úplně stejné jen s jedním rozdílem,který nikdo nezaznamenal.
Na konci hřídelky olejového čerpadla má být dírka kterou uniká vzduch z podtlakové pumpy která je nasazená na něm ... a ono? Mílí zlatí Čínští :? výrobci zapoměli udělat díru - vážně nic tam není tzn. ať to dáte do kteréhokoliv auta ,tak budete mít tentýž problém!!!

VARUJI VŠECHNY PŘED OLEJOVÝM ČERPADLEM ZN. TOPRAN PRO AFN 1,9- NEKUPOVAT NEBRAT!
Na krabici je napsáno Germany (kvůli tomu jsem to taky koupil) a je to přebalená čína. Nechci ani pomyslet kolik lidí už muselo mít tentýž problém a stratilo nervů a peněz :fool: :fool:
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2496
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od M@rty74 »

Již poněkolikáté upravuji tvůj příspěvek - POUŽÍVEJ SLUŠNÉ VÝRAZY !!!
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

PetrTT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 22.10.2010 07:15
Bydliště: Police nad Metují

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od PetrTT »

pánové také mám problémy s účinností brzd,tak jsem to jen zběžně prohlédl a mám dotaz.
http://www.vw-club.cz/download/file.php ... 190001.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

je na ten slabý konec (vývod) vývěvy na fotografii viz odkaz nasazena nějaká hadice a případně kam vede.Já na ní nic nasazeného nemám,pouze takový nějaký jakoby kousek zeleného plast.Možná z toho ta hadička spadla a je někde za motorem.Proto potřebuji info,než začnu rozebírat a hledat.Jenom ještě doplním,jsou tam vývody dva,z jednoho nějaká hadice někam vede,na tom druhém je ten zelený plast.
Ford Galaxy 1,9TDi/85kw - 2000

Julinaa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 272
Registrován: 30.09.2009 23:07
Bydliště: " HRADUBICE " konec D11

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od Julinaa »

No,moc jsi toho nenapsal,jaky mas vubec problem? Ja tedka konecne po x letech konecne nechal udelat komplet brzdy (kotouce,desky,rozhybani trmenu,kapalina atd.) no a problem byl na svete.
Pedal se po nastartovani zacal propadat az na podlahu. X krat odvzdusneno a porad to same.Zakoupen novy brzdovy valec a furt to same,takze jsem brzdovku nechal naplnit a odvzdusnit pres nejakou plnicku a pedal se konecne pri jizde nepropada,ale kdyz stojim,tak se stejnak propada,ne sice az na podlahu,ale propada se-driv to spadlo jen o kousek,ale tedka staci na nej polozit nohu a zacne se propadat.
Nekdo rika,ze to je spatne,jiny zase,ze to je normal u ABS,kdyz se nejede.
Ale kdyz jedu,slapnu na brzdu,tak to drzi i kdyz uz auto stoji na fleku,ale jakmile pak pedal pustim a znovu slapnu pri stojicim aute,tak pada.
Pry toto je normal,jiny zase ze to sice je normal,ale po par stovkach KM se to nebude propadat ani pri stojicim aute. Tak nevim co si o tom myslet.

Pri vypnutem motoru to drzi,ale tak to drzelo i pred tim odvzdusneni plnickou.

PS: kotouce jsem vzal Pilenga a desky Ferodo,cena cca 5 tis.
PS2: je krasne videt tu silu materialu
PS3: sory za diakritiku,notas ma celou vrchni radu klaves nefunkcni a pres "klavesnici na obrazovce" jsem zvladnul jenom cislice

Uživatelský avatar
audinak44
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 30.04.2012 22:40

Re: BRZDY: problém pri brzdení, stráta tlaku na pedále

Příspěvek od audinak44 »

novymikes píše:Diky informacim z tohoto fora a od kolegu z sgaf.de jsem svoji zavadu mohl identifikovat i bez otevreni kapoty (ono i kdyz ji otevru tak tam pod temi kryty stejne neni nic videt).

Prubeh zavady Galaxy 2005 1,9TDi 85kW cca 90tkm:
Prvni projevy - obcasny pocit ze to nebzdi pri jizde na volnobeh (nizke otacky motoru).
- postupne zhorsovani behem 500 km jezdeni (v lete, ve Spanelsku, tj. dost teplo)
- pocit ze uz to netahne tak pekne odcpoda jak driv
- totalni vypadek posilovace brzd, tuhy brzdovy pedal, brzdeni vsi silou (a stejne nic moc)
- motor zabira az od 2000 otacek, do 2000 vubec zadna akcelerace
Tak takhle jsem pak jel asi 2000 km z dovolene ze Spanelska, na dalnici to nevadi, ale ve meste hruza.

Podle priznaku musi byt vadna prave ta prvni hadice od podtlakove pumpy na motoru k posilovaci brzd a dal k turbu
Telefonicke konzultace se servisem a prodejnou dilu:
- hadice se musi objednat v Nemecku, cena asi 350 kc, dodani za 3 dny
- v servisu mi neverili, ze pry bude jiste vadna ta podtlakova pumpa a posilovac a kdovi co jeste, tak jsem pockal az dorazi hadice, sel jsem jinam a tam mi ji za 1/2 hodiny a 300kc vymenili a je klid.

Prepáčte že píšem tu no mam Tourana 1,9 TDi 74 kw a presne ten problem auto tahne od 2000 vyšie po dialnici sa dá no vmeste to je na prd.Neviete mi poradiť ktoru hadicu mam skontrolovať?je to kod motora AVQ prípadne foto nejake velmi mi to pomože :-(

devillmann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 15.03.2009 01:23
Bydliště: Teplice

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od devillmann »

Zdravim vás pánové,

Kupodivu mi vznikl problém s brzdma... Alhambra 2001, 1,9TDI, 85 Kw, ABS, ESP.
Rozhejbaval jsem levy zadni trmen, klasický problém, ručka stále přibržďovala. Třmen nebyl demontován, jen jsme tahali za ručku a "odbržďovali" ji přímo na třmenu ručně. Párkrát v tom trochu zakřupalo, ale měli jsme radost z toho, že se nám to podařilo. A při sjíždění z nájezdů auto nebrzdilo. stejný problém, který tu byl popisovaný. Pedál se propadá až na podlahu i když je auto nastartovaný nebo ne. Udělali jsme test brzd ve VAGU, v určitém kroku to chtělo sešlápnout brzdu a tlakovalo to. Když to dělalo např. test pravého zadního kola. bylo cítit, že se sešlápnutý pedál dost zvedá. Při testu levého zadního se nic nedělo. Prolezli jsme hadice, trubky,...nikde ani kapka. Usoudili jsme tudíž, že se v brzdiči cosi stalo. dnes jsem namontoval nový, odvzdušnil a pedál stále jede dolu a auto téměř nebrzdí. Aby lehce přibrzdilo, musím našlapat pedál.
Prosím o kontorlu postupu, přečetl jsem celou diskuzi na toto téma, tak jestli jsem pochytil vše správně. V první řade koupím brzdovku, budu odvzdušňovat znova a dolévat novou, částečně ji tím vyměním. Poté to odzvdušnim přes VAG. A co potom, když ani toto nepomůže?

Díky moc za rady a postřehy
VW SHARAN 2011, 2.0 TDI 125 KW, DSG
Kawasaki VN 1500 Classic

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od kubenec »

Zkusil bych zajet nekam kde meni brzdovku odsatim. Tam by mel zmizet veskery vzduch v systemu. Vymena muze stat max do 600,- vc. kapaliny DOT4. Protoze kdyz to budes menit sam a porad odvzdusnovat nachas v tom mozna vic.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

devillmann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 15.03.2009 01:23
Bydliště: Teplice

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od devillmann »

Tak jsem o krok dále. Po výměně LZ brzdiče jsme zjistili, že teče i LZ. Dnes jsem ho vyměnil, vyměnil jsem i přední desky, byli na max 1 měsíc. Celé jsme to odvzdušnili a jsem u stejného problému jakou spousta lidí tady. Při vypnutém motoru po našlápání je pedál tvrdý. Po nastartování trochu brzdí, ale bohužel až někde u podlahy. Zkusím to zítra odvzdušnit a pokud to nepomůže, zkusim se pozeptat po výměně odsatím a uvidíme. Většinou co jste psali, tak to bylo stále zavzdušněné. Ještě mne napadla jedna věc. Třeba zadní nové brzdiče zajíždějí moc, stačilo by sundat brzdič a manuálně ho trochu povytočit ven. Co si o tom myslíte?

díky za rady
VW SHARAN 2011, 2.0 TDI 125 KW, DSG
Kawasaki VN 1500 Classic

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3446
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od smolda »

Pokud bys měl dobře odvzdušněný brzdy a zadní brzdiče by byly OK, nemusel bys se zadníma brzdičema nic dělat - o délku kroku se ti postará mechanismus ruční brzdy, který v brzdiči je.
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od kubenec »

Podle vseho tam mas stale vzduch. A odvzdusnoval si pouze ty menene brdice nebo vsechni?

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

devillmann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 15.03.2009 01:23
Bydliště: Teplice

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od devillmann »

Vcera jsme odvzdusnovali vsechyn ctyri brzdy. Dnes auto potrebovala pritelkyne, tak jsem ji jen rekl aby jezdila pomalu a popripade dobrzdila ruckou, ale kdyz jsem si vecer vzal auto, abych to odsavackou odvzdusnil a kamarada, auto brzdi a 60% lip. Tudiz pockam jeste tak 100 - 200 km, aby si sedli predni desticky, ktery jsem daval novy(bez kotoucu) a uvidi se. Nicmene ted uz pedal nejde az na podlahu, ma trosku delsi chod nez pred vymenou,ale auto brzdi. Neni to to pravy jeste,ale uvidime po zajeti desticek. Pokud si to uplne nesedne, budu odvzdusnovat...
VW SHARAN 2011, 2.0 TDI 125 KW, DSG
Kawasaki VN 1500 Classic

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od kubenec »

Porad tam je vzduch. Desky nemuzou mit vliv na delku chodu podalu.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

Hornetw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 06.09.2013 07:25

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od Hornetw »

Zdravím,

Problém:
Po nastartování nejde brzdový pedál standartně sešlápnout - jako by nešel posilovač.
Ale po odjetí několika metrů a vytočení motoru do vyšších otáček se brzdový pedál uvolní a auto opět brzdí.

Můžete prosím poradit, čím by to mohlo být?

Děkuji
S pozdravem

Alhambra 1,9 TDI (1999)

Uživatelský avatar
coto.je
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 12.03.2008 20:15
Bydliště: Jih

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od coto.je »

devillmann píše:Vcera jsme odvzdusnovali vsechyn ctyri brzdy. Dnes auto potrebovala pritelkyne, tak jsem ji jen rekl aby jezdila pomalu a popripade dobrzdila ruckou, ale kdyz jsem si vecer vzal auto, abych to odsavackou odvzdusnil a kamarada, auto brzdi a 60% lip. Tudiz pockam jeste tak 100 - 200 km, aby si sedli predni desticky, ktery jsem daval novy(bez kotoucu) a uvidi se. Nicmene ted uz pedal nejde az na podlahu, ma trosku delsi chod nez pred vymenou,ale auto brzdi. Neni to to pravy jeste,ale uvidime po zajeti desticek. Pokud si to uplne nesedne, budu odvzdusnovat...

Pokud šáhneš do zadních brzd, musíš ruční brzdou vymezit chod.
To znamená, tahat za ručku tak dlouho dokud nezačne brzdit.
Zatažením se pístek vytáhne ven.
Po odvzdušnění vyzkoušet brzdy a pak brzdit až se aktivuje ABS.
Při výměně brzdičů po projetí ještě jednou odvzdušnit a znovu projet.

Uživatelský avatar
coto.je
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 12.03.2008 20:15
Bydliště: Jih

Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále

Příspěvek od coto.je »

Hornetw

Asi problém na podtlaku,hadičky podtlaková pumpa atd.
Měla by jít jedna hadička k motoru sundej.Pokud je v systému podtlak,tak uslišíš fouknutí.
Za chodu motoru tí to bude přisávat prst.Pokud ne je někde únik,nebo pumpa v háji

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“