Stránka 1 z 3

TOPENÍ, KLIMA: climatronic, výměna, motorek klapky

Napsal: 16.12.2006 19:39
od DiDcz
Zdar hosi,
mam takovy dotazek, vlastne dva. Climatronic prestal zobrazovat nejake znaky. Poridil jsem novy, ale... mam Sharana 2000 85kW PD a novy climatronic je z PD 85kW 2001. V tom snad az takovy problem nebude. Ale... oznaceni je stejne, jen posledni dve pismena se lisi (BX - CX) a verze toho noveho je taky vyssi S02.2 jsem mel a novy je S02.3 (nebo tak nejak) Myslite ze ho tam muzu dat?

2. Da se sehnad samostatne motorek klapky topeni, nebo musim poridi cele topeni? Climatronic po otoceni klicku blika a VAG hlasi zavadu klapky topeni.

Dik

Re: Climatronic

Napsal: 16.12.2006 19:59
od x-man
DiDcz píše:Zdar hosi,
mam takovy dotazek, vlastne dva. Climatronic prestal zobrazovat nejake znaky. Poridil jsem novy, ale... mam Sharana 2000 85kW PD a novy climatronic je z PD 85kW 2001. V tom snad az takovy problem nebude. Ale... oznaceni je stejne, jen posledni dve pismena se lisi (BX - CX) a verze toho noveho je taky vyssi S02.2 jsem mel a novy je S02.3 (nebo tak nejak) Myslite ze ho tam muzu dat?

2. Da se sehnad samostatne motorek klapky topeni, nebo musim poridi cele topeni? Climatronic po otoceni klicku blika a VAG hlasi zavadu klapky topeni.

Dik
Mas cislo(chybu) ty klapky podle VAG?
Jestli je to ta hlavni klapka tak to je docela problem :cry:

Re: Climatronic

Napsal: 16.12.2006 20:14
od DiDcz
x-man píše:
DiDcz píše:Zdar hosi,
mam takovy dotazek, vlastne dva. Climatronic prestal zobrazovat nejake znaky. Poridil jsem novy, ale... mam Sharana 2000 85kW PD a novy climatronic je z PD 85kW 2001. V tom snad az takovy problem nebude. Ale... oznaceni je stejne, jen posledni dve pismena se lisi (BX - CX) a verze toho noveho je taky vyssi S02.2 jsem mel a novy je S02.3 (nebo tak nejak) Myslite ze ho tam muzu dat?

2. Da se sehnad samostatne motorek klapky topeni, nebo musim poridi cele topeni? Climatronic po otoceni klicku blika a VAG hlasi zavadu klapky topeni.

Dik

Mas cislo(chybu) ty klapky podle VAG?
Jestli je to ta hlavni klapka tak to je docela problem :cry:

Jak velky problem?
Jde mi o to, ze mi nabizeli cele topeni. Jestli ho vzit ci ne. Nebo na nem hlavni klapka neni?

Re: Climatronic

Napsal: 17.12.2006 03:04
od x-man
No asi nebudes mit ten stejnej problem jako ja
ja mel tohle
01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujicihi vzduch (V154)

servomotor stoji cca 3000,- ale vetsi problem je s praci
ta vyjde podle info ve VW okolo 20000-30000 8O protoze se musi rozebrat uplne cela palubovka pry,ze se tam neda jinak dostat,ale spis ti reknou ze to nejde a mas smulu.

Ale ty mas asi neco uplne jinyho

Re: Climatronic

Napsal: 17.12.2006 13:30
od x-man
takhle to vypada pak kdyz rozebers celou palubovku

Napsal: 17.12.2006 15:22
od patper
x-man
Tak to je mazec :D Taky me to ceka :cry: Takze pojdu k tobe na skoleni :wink: jak to rozebrat :oops:

Napsal: 17.12.2006 17:12
od Aknel
Tak to už bych dohromady nedal.
Patpere jedu s tebou.

Napsal: 17.12.2006 18:20
od Bitvi
Jo jo,v Kadani jsou šikulové 8)

Napsal: 17.12.2006 20:47
od x-man
Sharan-TDI píše:Jo jo,v Kadani jsou šikulové 8)
Já byl jen takový "tichý" pozorovatel!

Ale ještě jde jedna finta jak na tu klapku.
Odpojit baterku na nejakou dobu (někde jsem se dočetl i na 24h-tak nevím)a pak by měli všechny klapky najet do základní polohy (nebo si ji znovu najít a nastavit a prej to i někomu pomohlo

Napsal: 18.12.2006 16:02
od kos
Není to tak hrozný - vyndat palubovku - pokud víš jak na to.
Už jsem to jednou absolvoval - spíš je problém si na to najít čas. spodní část palubovky rozebereš v pohodě - musíš si dávat pozor ať nic neulámš - hlavně teď v zimě. vrchní díl palubovky s kapliškou a budíkama taky sundáš s trochou šikovnosti. Problém je pak s platem pro rozvod zduchu (je to skoro stejně veliký jak vrchní díl palubovky) protože mi nešel ven ani za nic. pak jsem zjistil, že jo drží dva šrouby co jsou na té fotce od x-mana - to jsou ty zlaté plechové matky (jedna je vledo dolu od šipky a druhá je od tý první doleva cca 30 cm (ve skutečnosti) - s těmi je problém, protože se musí povolit od motoru. Takže vyndat plast (jako při výměně pylového filtru) vyndat stěrače - celej mechanismus s motorkem (rovnou je rozebrat a promazat !!! rádi a často zareznou a pak si v zimně nesetřete). Pak odehnout textilní výplň a myslím 10 ořechem povolit - nemusí se vyšroubovat - stačí pár otáček aby vám matky nespadly a pak jde to plato vytáhnout. - než jsem na to přišel tak jsem myslel že se pos...u

Napsal: 18.12.2006 19:36
od patper
Tak to mi cekakaji zajimave veci :!: Mam K.O. airbag,takze az sezenu palubku.... :cry:

kurenie

Napsal: 19.10.2010 19:41
od milo.e
neviete kde sa nacadza servo klapky čerstveho vzduchu na alhambre.dik

Re: kurenie

Napsal: 20.10.2010 22:14
od bodyvlk
Pod přístrojovkou za kastlíkem. Tam je servo klapka na uzavření přívodu vzduchu do auta. Mám jedno navíc.

Re: TOPENÍ, KLIMA: climatronic, výměna, motorek klapky

Napsal: 17.07.2011 17:37
od kosa
i když tu v tématu již chvíli nikdo nebyl , třeba někdo odpoví ........ pokud se vymění jeden z motorků bud za nový nebo starší je potřeba udělat základní nastavení?? myslím že jsem ve visu viděl možnost řešení zkontrolovat a provést základní nastavení. dík za info

Re: TOPENÍ, KLIMA: climatronic, výměna, motorek klapky

Napsal: 30.03.2016 22:09
od kaplon
Vie mi niekto poradit kde sa nachadzaju tieto servomotorceky podla tychto chyb

25b - Footwell/Defrost Flap Servo Motor
4F8 - Central Flap Servo Motor
4FA - Recirculation Flap Servo Motor
318 - Air Conditioner Pressure Switch

Dik