Čištění vstřiků - metoda která funguje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
CarAudio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 17.12.2010 22:14

Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CarAudio »

Zdravím všechny. Po dlouhé době opět přispěji něčím, co si každý může udělat sám. Jedná se o vyčištění vstřiků přímo na motoru bez jejich vyndání. Nemluvím teď o dekarbonizaci, ale o samotném vyčištění vstřiků. Měnil jsem před půl rokem vstřiky a dával z ARL. Klasicky jsem je čistil v ultrazvuku a po nasazení do auta vcelku na 13 kanále to bylo jakž takž. První teda ukazoval 1,2 zbytek OK.
Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.
Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.
Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.
Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg !!!!!! což jsem řekl, že je prostě na výměnu.
A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.
Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.
Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !!!!!!!
Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.
Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.
Tady je video, jak při čištění si hrát s plynem :


Doufám, že Vám to pomůže, je to za pár kaček hooodně muziky.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz

Uživatelský avatar
vilik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1992
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od vilik »

Tak na to video jsem zvědavý. Jinak je to zajímavý poznatek.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Uživatelský avatar
Mikycarp
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 370
Registrován: 21.11.2009 18:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Mikycarp »

Zajímavý :potlesk: :good:

Bude to fungovat i na klasických TDI?
SAG - ideální auto na ryby

Uživatelský avatar
CiFO
Člen klubu
Příspěvky: 296
Registrován: 12.10.2008 21:19
Bydliště: Praha-Přerov a zpět

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CiFO »

sice to nechápu ale na kolik to příjde? a co vše je k tomu potřeba,poznám rozdíl při 66kw přečipováno na 86?
CiFO - King of Crunk
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "

Uživatelský avatar
vilik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1992
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od vilik »

Si myslím, že to chápu. VIF je aditivum, které kromě zvýšení cetanového čísla a jiných vlastností,má také vlastnost čištění vstřiků a palivové soustavy. Ta probíhá pomalu a postupně. Ten náš vynálezce pustil do motoru samotný VIF, lehce naředěný naftou, takže tento koncentrát se s vervou pustil do čištění a udělal to za pár minut. Doufejme že bez vedlejších účinků. Ale asi jo. VIF není biosračka, co nám ničí motory. Kolik to každého bude stát záleží na pořizovací ceně VIFu. Prodává se i několikalitrová balení a to přijde levněji.
Možná, že budu vypadat jako .... Teoreticky by se nemělo nic stát. Je to určitě lepší, než dekarbonizace vodou. Do toho bych určitě nešel. Ale ten červíček je neodbytný a stále vrtá a vrtá a .......

Kurňa teď mám rozpolcenou osobnost. Já to neměl číst. :laugh:
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Uživatelský avatar
*konny*
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 20.09.2010 15:05
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM - TEPLICE
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od *konny* »

Jen upřesním, nebyl to přímo VIF ale podobné aditivum do nafty - WYNN´S SUPREMIUM DIESEL :!: :good:
Přílohy
Diesel.jpg

Uživatelský avatar
CarAudio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 17.12.2010 22:14

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od CarAudio »

Ano, jak píše kolega prošel motorem právě tento přípravek. Dle mého soudu je jedno který si zvolíte. Vše mají za následek rozpouštění a čištění vstřikovací soustavy a trysek. Následně je i promažou. Výsledek je ten a to podotýkám vyzkoušený společně s měřením trysek vagem. Samozřejmě měření můžete provádět pouze u verze PD ne u rotaček. O víkednu proběhne další čištění VWG4 s rotačkou a čipem. Jak toto dopadne na rotačce Vám natočím včetně vyplavení toho sajrajtu z vedení čerpadlo trysky. Jinak můžu vřele doporučit všem. Stačí pár hadic, filtr a nádoba. Vše je na videu nahoře a nechat to sníst motorem. Hned poznáte rozdíl v jízdě. Auto má rychlejší reflexe na plyn a jede nenuceně do otáček. Komu toto nepomůže, tak už musí měnit vstřik. Motoru tato metoda neuškodí.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9045
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od 11mAjA11 »

já sem používal stejným systémem výše popsaným toto http://obchod.top-oil.cz/detail232/naft ... em-cleaner" onclick="window.open(this.href);return false; akorát to bylo v 325 ml plechovce, na rotačce AFN ( Alhambra , 170 tkm ) a motor neskutečným způsobem zklidnil chod, přestal štěrkat, jde krásně měkce, o polovinu míň kouří, jsem s výsledkem velmi spokojen a dopručuju to vyzkoušet jede to auto mnohem lépe než jelo před aplikací.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
misoVW
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od misoVW »

na PD sa vzdy mierne primiesava motorovy olej do nafty z dovodu nedokonalosti odelenia vakuovej casti a dopravneho cerpadla v tandeme, preto je ten VIF hned cierny. Ale kazdopadne tento postup je dobry napad ;)

Uživatelský avatar
widle
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6549
Registrován: 25.09.2007 18:49
Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od widle »

11mAjA11 píše:já sem používal stejným systémem výše popsaným toto http://obchod.top-oil.cz/detail232/naft ... em-cleaner" onclick="window.open(this.href);return false; akorát to bylo v 325 ml plechovce, na rotačce AFN ( Alhambra , 170 tkm ) a motor neskutečným způsobem zklidnil chod, přestal štěrkat, jde krásně měkce, o polovinu míň kouří, jsem s výsledkem velmi spokojen a dopručuju to vyzkoušet jede to auto mnohem lépe než jelo před aplikací.
přesně tohle mi doporučil Pišta..akorát jiný postup, než je tady udáván.Dát nový palivový filtr, ten zalít tím wynn´sem a nechtat klepat na volnoběh cca 15-20 minut.motor vůbec nevytáčet, protože tyhle čističe moc nemažou
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Marek77 »

Půllitr VIFu stojí necelé dvě stovky a pokud se k tomu přimísí trocha nafty, vznikne směs, na níž bude motor ve volnoběhu a mírně zvýšených otáčkách běhat tak kolem půl hodiny.

Pokus se mi líbí a myslím, že pokud nepomůže, rozhodně neuškodí.


Na VIF jezdím už dva roky. Míchám ho do paliva v poměru 1:1000 až 1:800. Tento pokus je doslova adrenalinová bomba pro vstřikovače, protože to, co normálně motor spálí s 500 litry nafty, tady spálí v téměř surovém stavu za několik desítek minut. Proto je ten efekt čištění tak rapidní.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9045
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od 11mAjA11 »

přesně na plechovku 325 ml to auto klepalo 20 minut možná víc a čím dýl tak tím příjemněji... :laugh: :smoke: :rofl: :yahoo: :twisted:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Mikycarp
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 370
Registrován: 21.11.2009 18:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Mikycarp »

docela mi to zaujalo - takže to asi prubnu, jen pár dotazů

- proháněl jsi to pořád dokola, než jsi to co bylo ve flašce vypálil?
- koukal jsem, že na hadici máš průtokový filtřík, nutnost nebo se to bez něj obejde?
dík
SAG - ideální auto na ryby

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od sapik88 »

řekl bych že ten je tam celkem dobrej, protože ti případný usazeniny a bordel ze soustavy filtruje,a netočí se ti to dokola

Uživatelský avatar
Mikycarp
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 370
Registrován: 21.11.2009 18:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Mikycarp »

tak to je mi celkem jasné, ale jde mi o to jaký ??? Nestačil by klasický benzínový papírák?
SAG - ideální auto na ryby

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“