Jasny, to chapu, na novou preovodovku to rozhodne neni, kdyz klekla ta moje tak jsem se take ptal ve VW co by stala nova a kdyz mi rekli, ze 240.000 (cely Shemik me stal 291.000), tak jsem z toho ryhle vychladl a zacal resit, jak opravit tu moji. Resil jsem to, resp ten muj mechanik pul roku (od vanoc do ted), az jsem se nastval a koupil jsem jinou starsi preovodovku. Dokonce to bylo i reseni levnejsi nez by byla oprava te me prevodovky, protoze soucastka, ktera pravdepodobne za vse muze stoji 28.000, takze celkem by me repase i se zminenou socastkou vysla mozna i pres 40.000 a za prevodovku, ktera ma najeto 1/3 to co muj Shemik jsem dal 20.000.
No k te oprave te Tve prevodovky, nevim zda Ti uplne rozumim. Pises jak se dostat k prevodovce. Kdo to bude opravovat? V servisu by pokud nepujde o nejak zavazne poskozeni takovou opravu meli zvladnout a samozrejme take vedet jak se k ni dostat. Z toho co pises mi tak trochu vyplyva, jakoby jste si to chteli opravit doma sami. Pokud jste doma nekdo automechanik, tak ok, ale pokud ne, tak otevirat skrin neni zadna legrace, na to bych rek uz covek o autech a prevodovkach obzvlaste musi neco znat a mit nejakou tu zkusenost. Je mi jasne, ze v Anglii nebudou servisy za hubicku, ale tohle se obavam nebude zavada, kterou by si pokud covek neni mechanik opravil sam v garazi, jako treba moturek sterace, svetlo nebo vymenu brzdovych desticek.
Napis jak opravu planujes realizovat.
PS: Neboj, zadnou neplechu nedelas, Tvuj problem je zas trosku o necem jinem, nez ostatni temata o prevodovkach, takze je v poradku, ze jsi na to zalozila nove tema. Tamto bylo jen uvitaci info s par dulezitymi odkazy pro Tvoji lepsi orientaci zde ve foru.