Stránka 6 z 6

Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla

Napsal: 30.12.2017 10:54
od alex9001
Ohledně palivového filtru. Myslím, že předepsaná výměna je po 100 tis. km. Nechci se hádat O:-) Ale mám spíš obavy, že se v naftě objevila voda a pokud kapička zamrzla, mohla zničit píst (váleček) a naštípnout jeho hranu. Stalo se mně to s příchodem prvních mrazů v Liberci. Špony se objevily na filtru před ventilem vstřikování. Byly to špony právě z toho rohu válečku, který vypadá, že je z nějaké tvrdší hliníkové slitiny. Až ho demontuji, zjistím jeho tvrdost. I jejich množství odpovídalo odlomenému kousku (víz obrázek ). Objednal jsem nový píst (650 Kč v autobadosu ) a na začátku ledna ho namontuji. Jo. Demontáž čerpala bude oříšek. Nic není nemožné! SAG !

Delší start motoru, palivové čerpadlo po otevření dveří neběží

Napsal: 04.07.2019 10:36
od jarkepal
Ahoj, prosím o radu. Sharan začal ráno déle startovat, naskočí, ale je potřeba o cca 2s déle točit. Všiml jsem si, že po otevření dveří řidiče je ticho, palivová pumpa neběží, dřív to po otevření dveří cca 2s vrčelo. Pojistky jsou všechny pod volantem OK. Když motor běží, tak pod autem slyším z nádrže vrčení, tzn. pumpa jede. Vnitřní osvětlení na otevření dveří reaguje.

1/ Otázka které relé spíná čerpadlo a přes jakou to jede pojistku.
2/ Kolik je tam paliv.čerpadel. Na webu mi to nabízí 2 druhy. Jedno na nějaký víření či co. Nemám bufika. Je to benzíňák.
3/ V neděli vyrážím do Chorvatska, tak můžu i s tím jet? Předpokládám, že když pumpa běží při nastartovaným motoru, tak holt budu startovat ráno déle, ale nakonec to chytne, tak by mě to nemělo nechat někde stát. Co myslíte?


Moc díky za rady

Sharan 2007 2.8 V6 150kW 4motion LPG