VR6 a V6 - rozdíl?

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Jack82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 08.06.2011 08:29

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Příspěvek od Jack82 »

Feri: oficiálně jsou rozvody po celou životnost motoru, neofiko se to mění kolem 250, preventivně, můžeš i dřív ale je to asi zbytečný, ten řetěz stojí kupodivu jen 1600 Kč plus výměna, toť vše.
R32

Uživatelský avatar
Feri.
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 27.11.2007 23:32
Bydliště: JM
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Příspěvek od Feri. »

Díky z info, díky řetězu pak odpadají kladky atd... Nechápu proč se teda všude používá řemen. Asi jen kvůli tomu, aby měli co servisovat atd...
.:R32

Uživatelský avatar
Jack82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 08.06.2011 08:29

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Příspěvek od Jack82 »

ted třeba u tech do nebe vychvalovanejch 1,2 TSI jdou rozvody do kytek už po 10, nejpozději po 20tkm, soudruzi použili nějak moc měkkej materiál na řetěz, ten se vytahuje a hrozí riziko že přeskočí a potká se to, stejně jako u řemenu. tak doufam že u VR6 to snad nehrozí.
R32

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3545
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Příspěvek od swenak »

Jack82 píše:Feri: oficiálně jsou rozvody po celou životnost motoru, neofiko se to mění kolem 250, preventivně, můžeš i dřív ale je to asi zbytečný, ten řetěz stojí kupodivu jen 1600 Kč plus výměna, toť vše.
Co jsem se dočetl, tak právě u R32 je docela problém a kolem 100tis odchází řetěz, doporučuje se měnit dřív.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“