Vyhrievané trysky ostrekovačov

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

dzrundik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 21.09.2011 19:53
Bydliště: Louny

Re: Vyhrievané trysky ostrekovačov

Příspěvek od dzrundik »

Mám trysky napojené jen na kostru a pojistku 46 nikam jinam nic nevede. Myslím si, že si to tryska řídí sama v závislosti na okolní teplotě a pokud je rozpojená tak nemá žádný odběr. Napájení je řešené tak, že tryska hřeje až po otočení klíčku a to jen když je venku nižší teplota jinak nehřeje.
VW Golf V 1.6 FSI

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3545
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Vyhrievané trysky ostrekovačov

Příspěvek od swenak »

Vždyť je to tady psáno, že to tak není. Pokud je to napojeno tam ten 75a kabel (který se mi tehdy nepovedlo najít) a ten se spíná při teplotě pod 4 stupně, tak to prostě není stálých 12+, protože jinak by to šlo napojit napevno na stálých 12V po zapojení klíče a řešila by to tryska.

Uživatelský avatar
dasek82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 19.07.2009 20:41
Bydliště: Pardubice,Hradec Kralove

Re: Vyhrievané trysky ostrekovačov

Příspěvek od dasek82 »

svorka 75x je kontakt na kterym je napeti po zapnutym zapalovani a je preruseny pouze pri startu!
ovlada ho rele ktere je ovladano rj palubni site
vyhrivani si ridi tryska sama
vyhrivani je fajn ale uz sem taky videl co dokaze kdyz to chytne a vypali vam to diru do torpeda a kabelovyho svazku motoru
taky sem nad tim uvazoval ale neprijde mi ze by me v zime zamrzali ostriky a po tyhle zkusenosti je tam ani nechci-tot muj nazor
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3545
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Vyhrievané trysky ostrekovačov

Příspěvek od swenak »

Tak jsem se podíval taky do schématu a je to jak píšete, takže se v roce 2012 Dusanbe nahořev příspěvku pletl, tímto se omlouvám :-)

Fanaticde
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 31.12.2017 10:09

Re: Vyhrievané trysky ostrekovačov

Příspěvek od Fanaticde »

Chcelo by to zmerať odpor na kontaktoch tej trysky povedzme pri izbovej teplote, v chladničke a v mrazáku. Takto je možné zistiť, či je tam nejaký bimetal spínač, alebo pozistorový odporový drôt (PTC termistor). Prípadne je tam naozaj stály odpor a výhrev spína elektronika.

Mne divne strieka jedna tryska, tak tiež uvažujem že ich vymením obe za vyhrievané. Nemám ale príliš chuť znova ťahať káble do kabíny k skrinke :negative:
Kebyže stačí spínané +, tak to nájdem v motorovom priestore v skrinke pri akumulátore.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“